søndag 25. september 2011

Se og nyt ♥



I dag vil jeg hylle en skjønn dame, med en FANTASTISK butikk!!
Dette er min drømmebutikk - 
og hadde jeg hatt mulighet skulle jeg startet en HELT LIK butikk her, hihi;)
Linda er damen bak, og hun er verdens koseligste TRØNDER

Håper virkelig jeg får mulighet til og fylle lommeboken og ta turen til Trondheim en gang...;-)
Da er Frk Wickstrøm første stopp!!

Her er en liten smak på noen av mine favoritter:
NYDELIGE Becksøndergaard!!
Jeg har mange skjerf fra dette merket, og de er selvfølgelig kjøpt hos Frk Wickstrøm!
Nå er neste drøm et skjerf med stooore stjerner;-)

Sukk... Drømmejakken!
Og sjekk den herlige pelsen... dåååån :-)
Sjekk detaljene...
Nydelige smykker, herlig pelsdetaljer og LEKRE støvletter!!
En herlig kombinasjon!
Deiligste Becksøndergaard med skjønn hårpynt fra Den lille prikken over i'en 
(som like gjerne kan brukes som pynt på klærne)

Herlige PEACE-smykker fra Joy Design!!
Jeg har den i gull, og jeg eeeelsker den;-)
Det jeg digger mest med Frk Wickstrøm er at de kombinerer LEKRE klær og smykker med 
FANTASTISKE møbler og interiør...!

Mye FINT, ikke sant?
Og BEST AV ALT, i allefall for oss som ikke bor i Trondheim...
FRK WICKSTRØM sender PORTOFRITT!!!

Ta turen innom bloggen for herlig inspirasjon - kos deg;-)
Det foregår akkurat nå en give-away også, nok en grunn til og ta turen innom;-)
Trekning 1 Oktober - så fort deg, hihi!!

Klem Line
(Ahhh, det er så deilig og være tilbake)

41 kommentarer:

Camillas romantiske hjem sa...

Hei Line!! Ååå, som det varmer å lese de alltid så koselige kommentarene fra deg!!:) Jeg må bare si takk det samme, jeg finner ALLTID noe som fenger hos deg, både bilder og innlegg. Jeg digger også Beck-skjerfene, føler meg alltid kledd med et sånt rundt halsen:) Ha en strålende søndag!:) Klem:))

ennahs lille hjørne sa...

Hihih.. takk for enkelt tips på bloggen min.. trodde ikke det var mulig at det var sååå enkelt.. har nemmelig klart å sletta flere ting jeg også når jeg har holdt på.. Så min kunskap står det veldig dårlig til med...hehe Men TUSEN TAKK for hjelpen!!!

wow, jeg må vel se til å klare å komme meg til denne butikken...jeg bor jo i tr.heim :) heldige meg;)
Masse fint var det ja... å jeg er en skikkelig skjerf dame også:)
Klemmer

Gry Hege sa...

Åååå...her var det mye flott :) Og heldig for oss at det går ann å bestille selv om vi ikke bor i Trondheim. Likte spesiellt godt det skjerfet med stjerner ja. Er nok litt svak for stjerner jeg :)

Rosa sa...

Kjære, søte Line- mor!

Fikk du ikke med deg at jeg har lovt meg selv shoppe- STOPP nå??? Eller gjør du dette KUN for å teste moralen min??
Nå vet jeg ikke om jeg er så glad for at du er tilbake igjen.... ;-)
JODA!!! Men det er jammen ikke lett å være meg akkurat nå!!! :-D

Stoooor klem, Rosa

PS: Pleddet er fra Ikea ja, prøvde også å søke etter det på nett, men kunne ikke finne det... Merkelig... Men du kan jo sikkert ringe dem og høre? Kan jo hende du er heldig? :-)

hobbyvimsa sa...

Ja her var det mye flott..Skulle hatt ei feit lommebok,og et direkte fly opp til Trondheim.Det hadde ikke vært å forakte:)

elsker de skjerfene jeg også,har et med små stjerner, selvfølgelig i dus rosa:)

Godt å høre at du syns det er godt å være tilbake:)

Nyt ny uke:)

Klem Linda:)

MissMette sa...

Hei søte Line :)
Så koselig å se at du blogger litt igjen ღ det er bedre med litt enn aldri ;) – en får også da bedre tid til å gjøre andre ting, som blant annet oppdage andre blogger og lage ting – koselig ღ Enig med deg, Linda har bare en aldeles nydelig butikk med så mye fint, Love It ღ … og så fine bilder du har satt sammen av det hun har :) Ønsker deg en fortsatt fin søndag, koselig at å se deg tilbake igjen, dypt savnet var du – det skal du vite ღ Stor klem fra Mette

Fabelaktig sa...

Hei søta!
Jeg har ikke ord for hvor godt det er å ha deg tilbake!
Takk for tips :) Kose deg masse i dag!
klem

Monicas hus sa...

Hei på deg.
Så koselig å ha deg tilbake ;)
Mye flott du viser i dag, må nok titte litt nærmere på dette...
Ønsker deg en riktig fin søndagskveld.

Bittelille huset/Jennifer sa...

Er så glad for at du er tilbake jeg!:)

Som alltid herlig inspirasjon her hos deg - og jeg må bare si at jeg er så fornøyd med mitt nye becksöndergaard med stjerner! Det er mitt første, har ønsket meg det lenge, men ikke tatt meg råd til deg. Men som de er verdt det!! Helt fantstisk nydelige å ha rundt halsen, det merkes at det er kvalitet. Også er de jo superlekre å se på:D

Håper du nyter siste rest av helgen skjønne deg:)

klem Jennifer

LykkeLise sa...

hei vennen:):)

det er sååå utrolig bra at du er tilbake altså:):)
jeg bare føyer meg inn i rekken av velkommen tilbake kommentarer;)
Håper å se masse til deg framover:)

Masse fint:) Elsker de skjerfene:)

Ang bloggtreff i Oslo, så er det litt mye på tapetet om dagen... men vi får til ett treff senere vi?:):)

Klem Lise

Anita sa...

Ååå så masse flott!! Må inn å sjekke bloggen med ein gang:)

Ha ei flott ny veke!

Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

ENDELEG-der er du♥
Koseleg med kommentar og innlegg frå deg☺

Mykje fint du fristar med her☺

Håpe alt er bra med deg☺

Klem M♥

mammalykkelig sa...

Jeg blir også veldig glad for kommentarer du legger igjen :) Du og andre koselige bloggedamer er god grunn for å ta opp igjen bloggingen :)

Og for en herlig butikk du viser til her!! Veldig mye fint som lett havner på ønskelista :)

klem Ann K

Hege sa...

Utrolig masse lekkert :o)

Kristin sa...

Skjønneste, fineste og godeste Line! Kan ikke få sagt hvor godt det er å ha DEG tilbake1 Fy feite hvor jeg har savna deg mens du har vært borte altså!!! Blogg når du føler at du har tid, overskudde og energi. De som digger bloggen din forsvinner ikke likevel. Digger de deg og bloggen nok, kommer de tilbake om du ikke bogger på en dag eller fem- det er jeg helt overbevist om. Jeg er nemlig en av dem:-) Ha en fin fin kveld snuppa. Gleder meg til neste gang jeg ser at du har oppdatert i bloggrollen min! Love you snups! Klem Kristin

Thelma Louise sa...

neimen..er du tilbake...:-))) herlige ting og herlige bilder..den pelsvesten har jeg prøvd..bare så deilig.:-) takk for titten..ha en fin ukestart.:-) Klem

Anne på landet sa...

TUSEN TAKK for masse deilg inspirasjon:)

Klem fra Anne på landet.

Hjemme hos meg sa...

Hei Line ツ
Sååå koselig du er igang igjen!!! Ble så glad da jeg så det :)
Kjempefine ting du viser!

Må ta en titt inn dit du anbefaler nå ;)

Klem Anette

Tone sa...

Hei Line!! Så kjekt du er litt tibake :)) Og sååå mye fint du viser, må nok innom Frk Wickstrøm ja,utrolig mye kjekke ting :))
Ønsker deg en nydelig søndagskveld! Høstklem fra Tone

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Nydelig nydelig!! De har bare såå mye flott i den butikken, må nesten si at det er godt at den ligger så langt borte hi hi, men så er det det med den gratis frakten da:-))
Ønsker meg også ett nytt Becksøndergaard skjerf med store stjerner, og jeg har også sett en herlig regnjakke fra Søsjensen som jeg "sugler" etter.
Ønsker deg en flott ny uke


Klemmer til deg

Jeanette sa...

Lekkert,lekkert,lekkert!!! Godt å ha deg tilbake Line, har savnet deg her i blogglandia:)Glad du har bestemt deg for å blogge litt like vel, er så koselig her på bloggen din. Den nye headeren din er kjempe fin!

Ønsker deg en fin kveld.

God klem fra Jeanette

Lindas Lille Leilighet sa...

Skjønner du liker butikken:D Jeg bor faktisk 10 skritt bortenfor jeg;) Er innom nå og da..og de har så mye fint!:)

Ha en fiiin ukesstart:)

Klem

Joy sa...

Välkommen tillbaka till bloggvärlden! Och Tuuusen tack for dette shoppingtipset! Och ett extra stort pluss for att hon sänder fraktfritt - me like!
Önskar dig en superduper-vecka! Kram Joy

Martilie sa...

Sååå kos å se deg innom :)

Ahh for noen skjønne ting, hadde vært noe med full pengebok og ny høstgarderobe.. Får heller nyte de små nykjøpene og så er det snart både jul og bursdag!

Stor klem fra Tove

Tommensgirl sa...

Så mye lekkert:) Hvis jeg noen gang skal til Trondheim,er den butikken selvskreven på hva jeg skal innom:)
Håper du får en fin start på den nye uka:)
Klem

Villa Minde sa...

Ååå så koselig med innlegg fra deg igjen!! Litt er bedre enn ingenting ;o) Jeg har også oppdaget denne fine butikken - tror ikke jeg har sett en ting derfra som jeg ikke ønsker meg :o) Ha en riktig fin høstuke kjære du! Klem fra meg

Karna sa...

Så utrolig mye lekkert...Tusen takk for tips, skal sjekkes ut!

Tror du hadde kost deg på messen, var så flott laget til, som små butikker som lå tett i tett...en drømm for oss interiørdamer...Du får ta turen hvis det blir flere...

Ha en fin høstuke!

Lill sa...

Hei snuppa..
GOOD TO HAVE YOU BACK!!!!

Takk for tips,skal ta en titt..synes også de stjerne sjalene er nydelig

ha en flott dag,gleder meg til å høre mer fra deg..

STOR KLEM fra Lill

♥ Netta ♥ sa...

Her er det MYE som ble satt opp på ønskelisten etter å ha sett bildene inne hos deg! Jeg har kun ett skjerf fra Becksøndergaard som brukes MYE, men jeg ønsker meg MANGE flere og disse med store stjerner var helt fantastiske! Dette er tydeligvis en dame med god smak :-)

Ha en fin uke Line!

Klem
Netta

Franciskas Vakre Verden sa...

Hei Line

Takk for koselig kommentar hos meg. Ekstra hyggelig fordi jeg da fikk oppdaget bloggen din.

Her var det mye fint!

Har lagt meg til som følger!

Bloggklem

Franciska :-)

ELIN sa...

Dette så ut som en fantastisk butikk med masse flott! Ønsker med peace smykke jeg :) Godt å ha deg tilbake! Klemmer fra Elin

Barbros lille atelier sa...

Så mye lekkert! Den butikken skal jeg jammen sjekke ut.

Kjempekjekt at du er back inbuisness igjen! Har savnet deg:-) Velkommen tilbake, snuppa!

Klem

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Oj, er helt enig med deg, her var det mye fint!!
Likte særlig den jakka... siklerrrr
klem m

To Ju Mama sa...

Såååå gyt med innlegg fra deg igjen =)) Takk for fine hilsen fra deg, ja jeg har laget engelen selv. Har tatt mal fra de orginale (vinger og hjerter også)

Så mye fine bilder du viser, jeg ser jeg må tegne stjerner og sende med mannen mal på dem så han får skjært ut av finer plater =)))

Klem Henriette

Janne sa...

Hei og tusen takk for kommentar hos meg:)
Wow, sååå mye fint du viser her...må ta meg turen inn på bloggen å se mer..
Ønsker deg en fin dag!
Klem fra Janne

Alven sa...

Hei :-)

Så glad jeg ble nå :-) Du er tilbake :-) Hadde håpet på dette :-)
Flott skjerf og stilig vest :-)

Ønsker deg en fortsatt flott uke :-)

Mange klemmer ifra meg :-)

Frk Kastås sa...

..........her var det _mye_ fint!
Takk for tips...må kikke litt nærmere etter! ;)

Takk for koselig bursdagshilsen! ;) Veldig koselig altså!

Håper du har en god tirsdag!
klem fra meg!

Sweet Chili . sa...

Wiii:) Koselig at du er tilbake! *smiler stooort*

Vi har heeeelt lik smak når det gjelder klær! Jeg hadde tatt på meg alt;)

Go klem, Pernille

Sommerjenten sa...

Tusen takk for de koselige kommentarene hos meg :)

Her var det masse fine bilder. Fikk lyst på mye her! Man blir vel helt blakk av å bevege seg inn dit, hehe :)

Ønsker deg en fortsatt så fin tirsdagskveld!

Klem Lene :)

Anonym sa...

Hei. Hvilke merke er det på de lekkre støvlettene i semsket skinn? Nydelig blogg du har.

Ha en fin ettermiddag. Klem

Har en drøm... sa...

Hei Anonym :)
Takk for gode ord, så hyggelig!

Vet ikke helt merket på disse støvlettene, men trykk deg inn til Frk Wickstrøm sin blogg, og send henne en melding der, du kan gjerne si det er de i mitt innlegg, så finner hun de lettere ;)
De sender fraktfritt ti hele Norge, verdens fiiineste butikk, hihi;)

Bare trykk på navnet Frk Wickstrøm i dette innlegget og vips så er du der;)

Klem Line