lørdag 17. november 2012

{ premie 8 i julegavedrysset }

AVSLUTTET!!
Vinner funnet!

Ny fantastisk mulighet for dere!!
Dagens sponsor er flotte:


"Barfota er feminint, uttrykksfullt og skapt med inspirasjon fra skandinavisk natur. 
Vårt fokus er passform og uttrykk.
Vi har to kolleksjoner i året som består av klær, interiør og tilbehør."

Besøk gjerne hjemmesiden HER og dream on... :)


Du kan vinne:

En flott canvasveske og et herlig skjerf!
Verdi 698,- og 249,-
En heldig vinner får begge premiene!!



Slik deltar du:
Enkelt og greit!
Kommentar = 1 lodd

Hvis du i tillegg liker facebook HER og følger med på hjemmesiden HER,
går du ikke glipp av gode nyheter og tilbud:)


131 kommentarer:

Merete N sa...

Wow, du har jo så utrolig flotte premier. Jeg hiver meg med på denne også, og krysser fingrene for vinnerlykken :)
Ha ei fin helg
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Merete N sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hege sa...

Åhhhh.. Ønsker meg!!! :))
Herlige premier du har altså!

Finfin lørdag til deg!

Klem fra Hege

Mary-Anne sa...

fantastisk - helt i min stil :)
eg prøver lykken med et lodd

Blåbærtua sa...

Så flott,eg er så klart med:)elsker slike premiedryss!
Fin lørdag til deg!
Klem fra Lillian

Audhild sa...

*Sikle, sikle*
Jeg er med :)

Christine sa...

Oi - fineste!!!
Jeg prøver lykken her også jeg :)

Ha en koselig helg videre!
Klem fra Christine

Villa Oss sa...

Wow! Så fint :)
Prøver lykken!

Fin lørdag til deg :)

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

YES! Jeg er med, tøffe premier du har fått med deg :-)
Barfota har sååå mye fint!!:-)

Fin lørdag til deg og takk for hyggelige kommentarer:-)

Klæm Vibeke

Tonje sa...

Åh, så flott premie! Krysser fingrene! Klem fra Tonje

lenapenas-verden sa...

Krysser fingre og tær og trekker eit lodd : )

flotters lørdagskveld til deg!

Anonym sa...

Flott gavedryss! Må melde meg på denne også, vesker og skjerf får man aldri nok av;) Finger's crossed! Mvh Mona P. mona_paulsen@hotmail.com

tonje boganes sa...

Hiver meg på denne fine giveawayen også jeg:)

Ønsker deg ei flott helg
Klem Tonje

Fairy Nuf sa...

Så utrolig fine give aways du har. Jeg blir med på denne også jeg!

Ha ei superduper helg!

eventyrLise sa...

Kanskje dagens uflaks snur nå?

turid sa...

blir med;) flotte premier! mvh.turid.grubben@gmail.com

Anonym sa...

Så utrolig mange flotte gaver du skal gi bort før jul da! Så snill som du er så kan jeg ikke tro annet enn at nissen er snill med deg også! (Kanskje du får større hus og vaskerom?? *s*)
En fin helg må du i alle fall ha.
Hilsen Berit

Emmas hvite borg sa...

Du har jo helt rå premier Line!
Jeg er glatt med, digger Barfota ;)
Nyt lørdagskvelden og fortsatt god helg ♥
Klem Anette

Caroline sa...

Oioi,knallstilig veske!!!
Skjerfet var og superfint:)
Prøver lykken her!
Klem Caroline

Bodil sa...

Kult! Jeg sier tvitvi. .
Klem

Nennes sa...

Ååååå så flott premie!
Håper på at mitt fav. Ordtak gjelder nå....

Follow your heart and your dreams will come true!
Mitt hjerte hoppet litt når jeg så denne premien :)
I kveld skal vi kose oss med det beste jeg vet:D
Pinnekjøtt, nam, nam.

Ha en flott kveld.

Klem

hobbyvimsa sa...

Jeg er med:)

Nyt helgen med dine:)

Her er det pizza og film:)

Klem Linda:)

Fotballhjerte sa...

Herlighet for en flott premie!! Du er GOD du! :) Jeg var faktisk på jakt etter ei Barfota-pute idag (den med Ulven)... De har såå mye fint!

Ha en fin kveld! Tipper det er liv i heimen etter storseieren idag ;)

Lena sa...

Ja, takk begge deler!;)

Kjempeflotte premier!:)

Ha en finfin kveld! Klem fra Lena

Hegeslilleboble sa...

Så kjekke gaver!! Krysser fingrene:).

Anonym sa...

Wow !Jeg må bare være med ! alinaene20@yahoo.com
Klem fra Alina

♥ Helen sa...

wow, så flotte ting. Vil selvfølgelig være med.

TorilFN sa...

Elsker Barfota :)
Krysser fingrene!
Nyt lørdagskveld :)
klem til deg!

rule sa...

Knall fristende premie!!! God helg!!! Klem Ruth

Fra huset i svingen sa...

Superfin premie, jeg er med :D

Klem Karianne

Edyta sa...

Ønsker meg!!! :)
Kjempefine premie!
Jeg er med.
God helg :)
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

PrinsessaPåErta sa...

Flotte gaver, ja denne må jeg være med på!

Fortsatt god helg!

Dronninghuset sa...

KJEMPEFLOTT.
ER MED JEG ;-)
TOVE

Monica sa...

Jeg er med.. :)

Monica (momav78@hotmail.com)

Guttemamma sa...

Fantastiske premier du har altså!!!
Noe helt annet, jeg har veldig ofte trøbbel med å kommentere akkurat på din blogg...vet du om det skjer med flere??
Klem♥

Ninni sa...

Du fortsetter med flotte gevinster! Jeg blir gjerne med på denne også:)

Ha en fin kveld!

Klem Ninni

i Vinduskarmen sa...

LEKKER med STORE bokstaver!
Jeg er med! :-) Ha en fin kveld!

Silje sa...

Jeg er med :-)

deasogmia sa...

ønsker meg! nydelige premier!

Og du... teppet er kjøpt på ikea! *smil*

Randi sa...

Herlig!! Jeg er med:)
Klem til deg

Prinsesse Vilikke sa...

Krysser fingrene!

Liza sa...

Fantastiske premier, jeg er med:)

Synnøve sa...

To lodd på meg:-)
jeg følger barfota på fc.
Klem

Inspirert sa...

Wow, så flott premie! Jeg er med. God søndag tl deg. Therese

Nordlys sa...

Jeg er gjerne med! :)
Klem fra Carina

englemor sa...

Jeg er visst himla treig og har ikke fått med meg dette flotte gavedrysset ditt!!
Veska og skjerfet var jo bare lekkert!
Du er himlande god med disse gavedryssene hehe!
Knall gøy !

Ønsker deg en fin søndag!
Klem fra Hilde

Anonym sa...

Så flotte, jeg er med;)

God søndag, hilsen Guro
g.horvei@hotmail.com

Hjertebank sa...

Så flott premie! Elsker Barfota! De har så mye lekkert! Krysser virkelig alt jeg har for vinnerlykke for dette har jeg såååå lyst på! Klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Oj oj oj...
Ønske ønske :)))
Dette kan jeg ikke gå glipp av :)))
Kjempefin premie !!

Klem Heidi

Anonym sa...

Såå fine premier!
ingridengh at hotmail.com

Rosa sa...

I`m so in!! :-)))

Klemmer, Rosa

LYKKEBO sa...

For en kullllll veske!
Ja takk veldig gjerne...hehe..
Her skal det krysses;)

Klem

Byfrua sa...

Nydelig veske og sjal.
Jeg er absolutt med:))

Klem Veronica

ved siden av sa...

Jeg er med:)
ønsker deg en fin søndagskveld!

Villa Wonka sa...

Kjempe fin premie! :-) Jeg trekker gjerne et lykkelodd!

Klem Kristin

Anonym sa...

Har sjelden vinnerlykke, men dette sier jeg mer enn gjerne JA TAKK til.. :) Leser bloggen din fast, den er super synes jeg! Masse fine premier har du også! Ønker deg en flott kveld!
Anita

Livets små øyeblikk sa...

Herlige premier Line, snill du er som legger så mye arbeid i dette:) Jeg er med, og krysser fingrene:)

Klem:)

Silje sa...

L.i.k.e.r Barfota:) Håper jeg er den heldige!

Berit sa...

Er med igjen, rå stilig veske :)

perler på en snor sa...

Å ja jeg vil være med!! Så fin premie! :)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Ja, den vesken har jeg sett meg ut, så klar jeg blir med!!

Klem Anna

Hespe sa...

Jeg elsker Barfota, så her er det bare å krysse fingrene :) :)

klemmers fra Hildegunn

Anonym sa...

Jeg slenger meg med! :)

Elin/sunde92elin@hotmail.com

Laila sa...

For noen flotte premier!
Jeg vil gjerne være med!
Laila
lai-ola@online.no

Tone sa...

Me like:))
Flott premie, jeg deltar mer enn gjerne.

Beathesbokhylle sa...

Utrolig mange fine premier og jeg vil gjerne være med på denne også, for jeg trenger virkelig en ny veske.
Ha en fin kveld:-)

Helle Marie sa...

Lekkert, tar gjerne et lodd!

(helle.marie@gmail.com)

Ingrid sa...

Så fine ting!

Ingrid (Ingrid.uh@gmail.com)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med og trekker 1 lodd. Ha en fortsatt fin kveld.
mvh Signe
signe@norrman.no

Anonym sa...

Jag är med :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Vimså sa...

Må jo ta et lodd - mulig et lykke lodd - dette gavedrysset og..
Klem Mari Johanne

sisselastrid sa...

Stadig imponert over premiane

Anonym sa...

Kjempeflotte ting


ESB

Anonym sa...

altids kjekt med gavedryss!
Prøver ut lykken;)
bettinaegeli@live.n

Anonym sa...

Jeg er med:)

-Ida Johanne-
ida_jc@hotmail.com

Hanne sa...

Vill gjerne vere med og vinne denne tøffe vesken og sjalet.

Anonym sa...

Likte veldig godt denne premien :)
Tøff veske og stilig skjerf.

Jeg vil gjerne være med i trekningen!

i_Sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Kjempe stilig premie:)
et lykkelodd på meg:)
Mvh.
Elini:)
(elini@hotmail.no)

Tina T sa...

Ønsker meg VELDIG :)
tina.triger@live.com

Merete K. sa...

~♥~ For en herlig gave, blir veldig gjerne med i trekningen .
Ha en fin uke! ~♥~

Beste hilsen fra Merete

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Barfota har såååå masse fint! Krysser fingrene!

Klem

linnerud sa...

Jeg vil være med i trekningen :)
sorgenfri2#hotmail.com

Signe Helene sa...

Så fin premie! :)
Jeg er gjerne med:)

(signe4@hotmail.com

Bente blm sa...

Tøff premie, jeg er med :-)

Mvh Bente L
benmaas(at)hotmail.no

Grete sa...

Detskjerfet tror jeg nok ville kle meg, så jeg vil gjerne delta!

http://www.ninasskatter.com/ sa...

JEG ER MED:)

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar 1 lott :-)

Elisabeths idyll. sa...

Rå fin veske!!!
Jeg prøver lykken :-)))

Anonym sa...

Så kjempe flotte, jeg er med. Lisbeth N

uglylizz78@gmail.com

1 lodd

balbinus sa...

Flotte premier fra Barfota !!!
Har lige besøgt deres hjemmeside og liker, liker, liker især deres smykker og interiør :)

Martilie sa...

Åh sååå flott!

I'm in :)

Klem

Signe Helene sa...

Så fine premier! :) jeg er med :)

(signe4@hotmail.com)

Anonym sa...

Så fantastiske julegaver du gir bort da! Er selvfølgelig med på denne også.

Mvh
Bente
bentegravem(at)hotmail.com

Monica's Verden sa...

Jeg vil prøve lykken :)

Liker sidene på Facebook :)
Ønsker deg en kjempe fin uke videre.
Stor Hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Annkira sa...

Hei!
Jeg blir med.
Ha en fin dag videre
Klem :D

Ida sa...

Jeg blir med :) :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Ida sa...

Jeg blir med :) :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Nordlys sa...

Jeg prøver lykken med et lodd! :)

Huldra sa...

Tråkker og vandrer, og koser meg med de personlige innslagene dine mellom gavedrysset. Herlig søndagsstemning over her. :)

PS: Jeg har et bittelite lotteri gående selv akkurat nå. Velkommen om du vil :)

Bråtan sa...

Jeg er med :))

Klem Renate

Mandelhjärta sa...

Prøver lykken her også! :)

Rossa :) sa...

Prøver lykken og trekk eit lykkelodd :)
rossland84@yahoo.no

Lillekatt sa...

Ohjess!! Tar et lodd jeg vettu!

Silje sa...

Tar et lodd her også, kjempefine premier du har! :)

Anonym sa...

Jeg er med.
God helg :)

sigfridpettersen63@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med och liker FB (Carola Lind)

Link: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/november/julgavedryss.html

tavlingar@officefixarna.com

Christina sa...

Flott premie, I'm in! Tvi tvi :)

Elisabeths Borg sa...

Dette ønsker jeg meg:-)

Klem fra Elisabeth

Rosehagen sa...

Å ja.
Du så lekre premier;))

Søndaghilsen;))

Rosehagen sa...

Å ja.
Du så lekre premier;))

Søndaghilsen;))

Tove `blogg verden sa...

Jeg er med her også :D

Vinglefrøken sa...

Krysser fingrene....:-)

Anonym sa...

Åååå ja takk ;) her er det bare å krysse fingerspissene ;)

Evakristinm@hotmail.com

Renate sa...

Jeg er med! :D renate90@live.no

Anne Silje sa...

Det er lov å drømme :)

Anonym sa...

Lov å håpe på vinnerlykke! ;-)

Fru Lauritsen
asp_193@hotmail.com

Anonym sa...

Nydelig! Flotte premier! Jeg blir med :-))

aaseborg@broadpark.no

Ole-Martin sa...

Jeg vil gjerne delta.
Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Anonym sa...

Blir gjerne med her også (meritatonnessen@hotmail.com)

Anonym sa...

Å herregud! De var fine!
Jeg skjønner virkelig at disse er skandinavisk inspirert av naturen. Så flott!! Kunne løpt gjennom hele Skandinavia for disse lekre sakene her :D Håper virkelig på litt lykke her, krysser fingrene :)))

Hilsen Charlotte :)
darkchara@gmail.com

Jane sa...

For noen flotte premier :) Må slenge meg på denne også jeg asså :)
Ha en fin dag.
klemklem

Monica - I min lille verden sa...

Wow! Jeg vil gjerne være med :)

En rosa fugl sa...

Canvasveska var utrolig fin! Har letet etter en slik veske i evigheter! :)

Frøken Milla sa...

Wow! Det var premien sin det :))
Jeg er med!

Klem Milla

Beathesbokhylle sa...

Utrolig mange flotte premier du har i dette gavedrysset ditt:-) Jeg blir gjerne med på denne også.

Yvonne sa...

åååå såååå lekkert da!!

Anonym sa...

Kjempe flott, melder meg på jeg også :-)

anita_johansen@hotmail.com

Mitt Krypinn sa...

Kjempefint. Passer meg perfekt :)

Tina sa...

Jeg er med :)
tina.sves@gmail.com

Anonym sa...

hoooi,,,,fantastisk premie!!! ma-sto@hotmail.com

Hanna sa...

Kjempefin premie :)