søndag 20. januar 2013

{ mine hviite favoritter }



Neste helg er det Interiørmesse på Lillestrøm...
Og det hadde jo vært veldig kjekt og få være med:)
Nå har vi muligheten dere!!

Hviit inviterer med seg 4 stykker på lørdag!
Alt du må gjøre for og prøve lykken finner du her.


Jeg velger og vise mine absolutte største favoritter at the moment!



Ylva Skarps tøffe print har jeg gjort plass til på veggen alt:)
Og disse herlighetene hadde ikke vært feil!!
 








Veldig bra man har bursdag om ikke så alt for lenge:)


Ha en flott søndag!
Her gikk det fra -20 i går, til -1 i dag, og strålende sooool.
Påskefeeling

22 kommentarer:

Nennes sa...

Her var det mye fint, lampen og putene var bare så fiiiine :)

Klem

http://www.ninasskatter.com/ sa...

HELT ENIG, DIGGER DE PRINTENE.JEG HAR SELV TRE AV DE PLAKATENE:)
HADDE JEG IKKE HATT PLANER TIL LØRDAG SKULLEJEG GJORT ALT FOR Å BLI MED TIL LØRDAG!

Hyacinth Bucket sa...

Nogen rigtig gode ønsker...:-)
lampene er særlig fine synes jeg.

Hej fra Lisbeth

Livets små øyeblikk sa...

Mye fint, Light House lampa har jeg sett litt på - synes den er så tøff:)

Deilig med litt færre blå etter sprengkulde!

Ønsker deg en fin ny uke
varm klem:)

Audhild sa...

Stilige saker :))

Strålende sol her og i dag, såå godt!!

God ny uke!
KLEM

Fotballhjerte sa...

Herlige favoritter!!
Vet du... jeg klikka hjem TO Ylva Skarp-print fra Hviit idag! Nå var det nok grubling følte jeg, dvs jeg grubla ikke på OM jeg skulle, men NÅR jeg skulle bestille dem. haha!
Gleder meg stort til de kommer :) :)

Ha ei fin ny uke :) Og lykke til i konk :)

Shus sa...

Åhhh,den hadde vunne den utfordringa!!!Og flotte ting du har valgt ut!

God søndag til deg og lukke til i utfordringa!

Klem frå Solveig

MittSitt sa...

Rå flotte ønsker- tenk å få være med dit da.
Jeg reiste alltid på messe til Lillestrøm i min gamle jobb i Illums bolighus.
savner det!
Skal si dere hadde vær forandring, det er jo bare så deilig med sol og kaldt vær, kjenner liksom at det fylles opp med energi langt inne i sjela.
Så koselig innlegg du hadde laget i går da, kunne føle kosen gjennom pc.
Heldige du som har en kitchen aid, jeg har kun blenderen og ønsker ønsker.
Når har du bursdag da søte- 30 års dag skal vel feires stort også?? he he.
God kveld til deg.

Blåbærtua sa...

Herlige ønsker og den lampen fra Hay er kjempefine:)
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Tone sa...

Mye fint du kunne tenkt deg ja - særlig printene, puta og lampen:))
For en deilig dag det har vært i dag, selv om den er blitt tilbrakt innendørs i håndballhallen.
Skulle egentlig gjerne gått på ski i dag, men det må nok vente til helgen!!!
Flott søndag til deg.
Klem

♥ Netta ♥ sa...

Så mange kule favoritter fra Hviit, alle disse kunne gått rett inn på ønskelisten her også. Har også bursdag snart og da står nok noe av dette listen ;-) Jeg digger bunadspleddene til Andreas Engesvik også, men de passer ikke helt inn her dessverre.

Jeg så at du har meldt deg på bloggtreffet i Haugesund Line - HURRA!!! Jeg gleder meg masse, er sikker på at dette kommer til å bli knallbra.

Ha en herlig uke!

Klem
Anett

Martilie sa...

Masse flott å se her! Paljettpute og den hvite stolen - ahhhh :)

Lykke til!

Ha en fin kveld.

Klem fra Tove

Flisan sa...

Digger alt fra ylva skarp ! Håper noen av ønskene blir oppfylt !

Hverdagsliv det gode liv sa...

Lykke til med trekningen til interiørmessen. Her har du mange fine ønsker! Ha en god uke! Klem fra Nina

evalevabo sa...

Ja det finns massor fint. Hay lampan har jag och Ylvas tavlor. Älskar.
Tack för fin inspiration
Kram Eva

fam gab sa...

ohh yesss gi meg alt - liiker!!

Så kul utfordring, og så gøy å dra på messe...;D

Fin ny uke til deg, og lykke til med utfordringen!!

Fairy Nuf sa...

Tror vi har ganske lik smak. Alt dette står på ønskelista mi. Lykke til i utfordringen!

Ha ei fin uke. Klem fra Ingrid

Monica Barken sa...

For noen flotte ønsker! Kjenner jeg godt kunne hatt hele lista di i huset mitt ;-) Fin fin blogg du har. Jeg legger deg i bloggrullen jeg!

Ha en super dag! Klem fra Monica :)

Camillas Romantiske hjem sa...

Herlige ting du har plukket ut her, elsker stolen:)) Ha en super dag!:)

sandra sa...

Masse fint :) Å de pitabrødene der nede... Nam :) Lurt å bake il fryseren :)

Casa del Pt sa...

Masse fint altså, digger stolen.

Her har det gått ned til minus 11, fortsatt for kaldt syns jeg :/

Ha en fin kveld *klem*

Huset på Grønnmyra sa...

Mye flott her.
Stolen er min største favoritt.
Ha en fin kveld.
Klem fra Jeanette