tirsdag 5. februar 2013

{ vinter vs vår }



Selv om det snøøøør ute, og ingenting minner mer om vinter...
så drømmer jeg om vår:)
Og våren betyr nye klær, jeg er så klar for litt farger kjenner jeg!

- rett utenfor døren i dag -

Et lite knippe gla' farger fra en av mine favorittbutikker - Frk Wickstrøm:)
Det er en fryd og følge med på nyheter i butikkene nå...
Sjekk ut bloggen og Facebook for god inspirasjon.




 - bilder lånt fra Frk Wickstrøm -


Hvordan er det med deg, er du en vinter-jente, eller liker du våren bedre?
Jeg elsker alle årstidene vi har her i landet, men er nok ekstra glad i våren

Ha en flott tirsdag!


-  dette er ikke et sponset innlegg, kun fordi jeg har lyst, på eget initiativ:) -

22 kommentarer:

Nennes sa...

Liker alle årstider, men våren er nydelig :) første solen som varmer, en kopp kaffe ute det er kos!

Ha en fin dag.

Klem :)

Yvonne sa...

ja er sååååå klar for våren nå!!

Ønsker deg en fin dag!

Klem

tonje boganes sa...

Jeg er mest glad i sommern, men siden vi bor her hvor vi har fire årstider, synes jeg det er kjekkest når vinteren er kald og frisk med snø og is på vannet, våren lys og lett og høsten regnfull med noen friske klar dager. Sommeren bør være varm. Men ok, slik er det ikke:))
Så vakre vinterbilder! Her har det også snødd igjen i dag, men det smelter nok bort i løpet av dagen, det er slik det har vært de siste dagene her:)
Ellers tenker jeg også litt på våren nå. Gleder meg til å se vårløken spire, knopper briste og høre fuglesang igjen:))

Ønsker deg en fin dag
klem Tonje

My Dream sa...

Jeg elsker vinteren... når det er skikkelig kaldt, det knitrer under skoene når en er ute og går.... aking... ja... alt, men når d er regn, storm, slapsete... orker ikke gå ut... hahaa... da, savner jeg våren, nyter hver årstid, men elsker vinter når d er skikkelig vinter :)

Klems Diana.

Tonje Merethe sa...

Alle årstider har sin sjarm, men liker våren best.. Herlig å se at ting spirer og gror..

Ha en fin dag!
Klem fra Tonje Merethe

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Her kom det også snø i dag tidlig, men det er nok så lite at det forsvinner iløpet av dagen. Kjekt med snø på fjellet, men utenfor døren har jeg fått min dose;-)
Herlige vårklær, alltid kjekt å fornye garderoben.

Klem

Janne sa...

Eeelsker vår! Og det fordi at plutselig er alt så mye bedre liksom, humøret spesielt! :)) Liker!

Fine klær!

God klem!!:)

Monica/ Twist sa...

Kunne tenkt meg den grønne toppen jeg, med det grønne skjerfet! Så lekkert!
Jeg lengter etter våren jeg og! Da våkner både naturen og jeg fra dvalen;) Ha en fin dag! Klem

Monica Barken sa...

Hei på deg. Jeg er lik deg, liker alle årstidene :-) Men vår og sommer er desidert favorittene - for lange vintre trenger vi jo ikke da. Flotte bilder du har lagt ut, herlig vinterstemning :)

Takk for skjønne kommentarer hos meg. Det settes pris på. Klem fra Monica.

MittSitt sa...

Så enig- veldig klar for vår.
Jeg er absolutt mest glad i høsten, da kommer det så utrolig mange nyheter.
klær hører til både for årstider og for humøret syns jeg- er veldig flink til å snope meg klær.
I dag gjorde jeg et super skup, på en jakke som kostet 599,- på fredag var satt ned med 70% i dag, woho, det pleier aldri å skje meg.
Håper du finner mange flotte freshe farger til å ta i mot våren- men husk en diamant som du skinner uansett.
Stor klem fra karianne

Fabelaktig sa...

Elsker våren!

Fin tirsdag, søte du!
klemklem

Manuela / Mrs Hardy sa...

Kule klær!
Jeg er også sååå klar for farger nå kjenner jeg :)
Klem

KriStyle sa...

Lagt meg til som følger og ser frem til å følge deg videre :)
Liker vinter på fjellet, elsker å være på hytta på Hovden, men i byen trives jeg best med vår og sommer :)
Ha en fin kveld!

Klem Kristin

Fabrikken sa...

Ååå, så freshe farger. Jeg er superklar for vår. Skal bli deilig å fornye garderoben litt også. Grønt er en farge jeg tror kommer til å få god plass i skapet mitt :)

Ha en fin tirsdagskveld

Klem Lene

Vibba sa...

Veldig klar for våren jeg også :-) Nydelige klær og gleder meg masse til litt mer vårlige farger fremover ;-) Klem fra Vibba

Fru Thoresen sa...

Så freshe klær!! Ikke helt min stil (her går det i sort, hvitt og grått), men det lyser jo virkelig opp :)

Jeg er veldig glad i vinter, men må si at våren er favoritt. Er så fantastisk når alt våkner til liv :)

Ha en fin kveld! :)

Fargebarn sa...

Gleder meg til våren jeg også. Da står Kjøben for tur. MAnge tøffe klær du viser her. Hadde trengt å fornye garderoben litt.

Anemones skafferi sa...

Hei!
Takk for koselige ord på bloggen min.
Jeg er glad i vinteren, men elsker at det stadig blir litt mer lys. Fine klær som ble vist frem.
Klem,Anette

http://www.ninasskatter.com/ sa...

Fine klær:::) jeg gleder meg til sommeren:::)

Ninni sa...

Jeg liker våren best! Tørr asfalt og alt som spirer og gror, tynne jakker og lave sko. Deilig!
Jeg regner med å spe på litt i garderoben i løpet av veldig snart... Shopping i LIverpool:) Ikke feil!

Klem Ninni

Nordlys sa...

Jeg gleder meg også til våren! Det er så deilig når dagene blir lengre og ikke minst at det blir varmere!
Skal jukse litt med en uke i Singapore ganske så snart, så ikke synd på meg! ;)
Fortsatt fin uke til deg!
Klem fra Carina

Casa del Pt sa...

Fine klær :) Gleder meg stort til vår. Jeg er langt i fra vinterjente og kunne klart meg med snø og vinter kun i desember. Bor nok i feil land, hehe.