onsdag 30. desember 2015

UT MED JULEN



Så har man ryddet bort litt jul, og vasket litt 
Det er så deilig, blanke ark 

Fått så mye fint til jul, så nå må det frem ;)




Noe får bli litt til.
Vinterpynt kalles det her i huset, trestjerner og noen kongletrær :)
Juletreet og lysene i vinduet fyker 1. januar!


Ha en fin lillenyttårsaften ;)



søndag 27. desember 2015

COZY DAYS




Håper alle hadde en magisk jul, det hadde vi:)
Storkoste oss fra morgen til kveld, med god frokost, tre nøtter til Askepott,
brettspill, ribbe og masse godis, pakker og godt humør:)
For oss som har to tenåringer i hus, er det ekstra godt med slike kvelder da 
vi alle er samlet - er nemlig ikke hver dag det skjer lenger!







Nå nyter vi rolige og fine romjulsdager sammen, alle har fri :)
I morgen skal vi på senteret i likhet med sikkert 10 000 andre, 
må bruke litt julegavepenger som brenner i lommene ;)


Ha en fortsatt fin JUL 
Her fikk vi jammen meg litt snø i dag også, koselig:)



tirsdag 22. desember 2015

Bitte bitte lille ...



Da er vi klare ... tror jeg 
En liten tur ut i morgen må vi nok.
Bytte litt gaver med familie, kjøpe en liten "i siste liten" gave,
og siste vask av huset.
Så er det bare å kose seg og glede seg - familietid 








Ha en fantastisk fin bitte bitte lille julaften 



lørdag 19. desember 2015

VÅRT JULEBORD

- sponset innlegg



I år er det "Åsas Jul" det dekkes med til jul 
Er så fornøyd med dette serviset, herlig stemning på bordet.




Har lenge ønsket meg et skikkelig juleservise, 
og når "Åsas Jul" kom i hvitt med grå nisser, var jeg solgt 
Lekkert å kombinere med kongler og gran 




Jeg har middagstallerken, frokosttallerken og små hjerteskåler i porselen,
samt ølglass og farrisglass i krystall, alt med de skjønne nissene Viktoria, Verner og Viktor 




Gleder meg til å dekke bord og servere koselige frokoster, 
deilige julemiddager og desserter 
"Åsas Jul" og mange andre flotte serviser bestiller du hos 
Akkurat nå kan du faktisk gjøre et lite kupp, 
så man kan prøve ut dette hjemme hos deg selv ;)


Fortsatt fin helg!



torsdag 17. desember 2015

I vinduskarmen ...




Disse to finisene ville gjerne komme frem fra julekassene 
Er de ikke bare helt nydelige?
De flyttes litt hit og dit i huset 








Nå er det 1 uke igjen, og nisser har nå inntatt dette julehjemmet,
kjempekoselig!
Ikke akkurat et nissehus, men tre, fire får plass 


Har nissene kommet frem hos dere, eller pynter dere ikke på "gammelt vis" 


Ha en flott torsdag, snart helg!!




tirsdag 15. desember 2015

VERDENS FINESTE ...



... kjæreste:)
I år har han laget kalender til meg, helt uventet og veldig koselig 




Hver dag får jeg en herlig overraskelse i en lilla boks:)
Nå skjønner jeg hvordan det er for barna om morningen, jeg spretter jo opp - hehe

Superdigge BodyShop produkter, gavekort på blomster og massasje, flaxlodd,
vakre dikt og gooode skjokolader - lucky me 


TUSEN TAKK R - I love you