lørdag 9. november 2013

[ Vinteroppdekking ]




Et vinterbord ble dekket for to i dag:)
Her er gutta i huset på Englandstur - Liverpool it is!
Jentene har shoppa og kosa seg med nydelig middag hjemme.
 ( noen må jo være hjemme og passe gammer'n og crazy-puppy )



- TineK keramikk fra moolo.no // plastbestikk og papptallerkener fra Partydesign.no //
Nicholas Vahe krydder fra Hviit.no // TineK lysestaker fra Home&Cottage //  
juletrær fra OisoiOi // rådyrpar fra House Doctor -


 Lyset er rett og slett fraværende om dagen, 
det er nærmest umulig og ikke få blå og mørke bilder...
Noen som har gode tips til manuelle innstillinger på denne tiden av året
 - so bring it on!! :)

Ha en fantastisk kveld!!

17 kommentarer:

Hulda sa...

Superlekkert! Virkelig ei flott borddekking du har gjort her. Alt står fint i stil. Et røft innslag med den gamle planken på bordet sammen med dyrene og trærne. Lekkert!

Mariell - T r e f e m 8 b l o g g e n sa...

Åh, så herlige bilder, skikkelig vinterstemning! Men mørketid, altså..Nå er det over tre mnd til solen skinner igjen i stuevinduene her oppe i Bodø- vi får trøste oss med høytid, D-vitamin og blitz så lenge. Kos dere med jentehelg:)

mille m sa...

For et fantastisk flott bord!! Ser så koselig ut hos deg)
Fortsatt god helg)
Klem Camilla

Jatte sa...

Sååååå fint dekket, skikkelig fin vinterstemning her :D

Ha en herlig kveld videre,
Klemmer fra Jatte :)

Precious Home sa...

Utrolig fint dekket bord!
Jente i dette hus er også alene hjemme i dag:) Mannen i hus er på jakt, fest og morro:)

Ha en fin kjære deg:)
Klem

sa...

Åhh så vakkert! Bare nydelig. Elsker detaljene. SÅ koselig med jentebord. Høres ut som om dere har hatt en super dag :)

Ha en fortsatt fin helg :)

God klem

(eddas) sa...

Koselig bord hos deg:)Nei jeg har ingen tips......jeg har bare et objektiv som er lysterkt....
fin søndag!

Mette sa...

Du er så flink !! Helt utrulig fint :) Du skulle komt til meg i jula;)
Klem

My Dream sa...

Nydelig <3

Klems Diana

Regine sa...

Ååå, så lekker borddekking. Du er så kreativ! Eg syns ikkje bilda dine blei blå, men eg skjønner ka du meiner - mine blir enten blå eller gulaktige heile tida pga. dårlig lys. Har desverre ikkje noko gode tips.

Håper du får ein kjempe fin søndag :)

Christine sa...

Koselig dekket bord altså :) Kjekt å dekke fint på, selv om man bare er to.

Ønsker dere en koselig søndag.
Klem fra Christine

Gina sa...

Så lekkert med lerkekvisten :)
Trenger generelt tips til det meste når det gjelder bilder jeg, ink hvorfor bildene ALLTID blir kornete for tiden..sukk..
Klem Gina :)

modernestil sa...

synest bildene dine såg rikitg så fine ut eg:) og for eit lekkert bord du har laga til. Klapp på skuldera for deg. Takk for koselig kommentar inne sjå meg, det varmer:)

Fin fin kveld til deg.

Klem Ann Helen

Fairy Nuf sa...

Åååå dette var bare helt sinnsykt fint. Jeg kjente at jeg fikk både lyst på rådyrene og juletreene. Fikk virkelig inspirasjon til juleoppdekkingen no. Ha ei superfin uke!

Fairy Nuf sa...

Bare et tileggspm. Hvor har du fått tak i de fine juletreene fra Oisoioi?

Unknown sa...

For noen herlige bilder og en herlig blogg du har! Likte spesielt godt denne borddekkingen, kombinasjonen av hvitt mot naturlige gjenstander som kongler og treverk er fantastisk :)

Ønsker deg en fin kveld!
Maria

Mitt Skattekammer sa...

Så utrolig fine bilder! Kjempeflink:)