tirsdag 3. juni 2014

[ so close ]

 
 
Magic is happening!
Kjøkkenet tar form:)
PERFEKT!


Kitchen in progress - from not to hot:



  




 Med Sigdal Skårer sin egen magiske kjøkkenmontør, flinke lillebror-rørlegger, 
dyktige elektrikere fra Alpha Elektro, pappa'n min og min helt egen SuperRay gikk
dette som en drøm! TAKK til alle:)) 
I'm a happy girl!!
 
 
 Nå skal vi kose oss med fuging, listing, vasking og stæsjing,
før vi sier oss ferdige - og kan rydde bort verktøy og rot!
 
 
 Vi sees på det helt ferdige kjøkkenet i neste innlegg, tjoho:))
 
 

14 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Blir så flott... gleder meg til å se det ferdige resultatet:)

Klem Maarianne

(eddas) sa...

Så fint å få nytt kjøkken :) kos deg med dagen klem

Precious Home sa...

Dette ser kjempefint ut!
Gleder meg til å se det stæsjet opp :)

Kos deg i dag!

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

Spenndende! Så flott det ser ut :)

Katerina sa...

Congratulations!!! It looks like it's a success already cant wait for the final result!!!

Villa Drømmeverden sa...

Åååå så deilig med nytt kjøkken!
Det ser kjempeflott ut. Nå har du bare det beste igjen:)
Gleder meg til å se!:)
Klem fra Margit

Nataliya sa...

Så fint det blir!!!

Kirsti sa...

Det blir jo kjempefint. Deilig med nytt kjøkken!!! Og vi har de samme flisene i leiligheten vi nå skal flytte fra. Blir bare mer og mer fornøyd med at vi valgte disse.

helen og gutta sa...

dette blir knallbra, så utrolig deilig med nytt lekkert kjøkken:-)

Den første løvetann sa...

Så herlig med nytt kjøkken! Veldig fint!
Gleder meg til å se resten :)

Mvh
Ingrid

Anonym sa...

Dette blir lekkert! :)

Barkeblikk sa...

Nydelig nydelig!
Ønsker deg en flott dag!
Klem fra Monica :)

MissMette sa...

Å, så herlig med nytt kjøkken :) Spennende å se - og kjekt å holde på når man kan sette seg ute å nyte sol og sommer på den koselige terrassen din :) Koselig du har det, og fine bilder... Her har jeg så smått begynt å blogge igjen etter en lang pause fra blogg og nett generelt - håper at ting bedrer seg fremover :) Ønsker deg fortsatt fine sommerdager, klem fra Mette

Livets små øyeblikk sa...

SÅ flott, gratulerer med nytt kjøkken:)

Håper du har hatt fine pinsedager, her har andredag startet grått men nå skyet det av og det ble strålende fint - vi må ut og nyte litt;)