tirsdag 26. august 2014

[ HØSTEN ER RÅ ]



Høsten er BEST!
Og som alltid på denne tiden lager jeg meg lange ønskelister
Henter masse herlig inspirasjon hos Frk Wickstrøm!



 Årets store HIT - Close to my heart!
Gleder meg til denne herlige jakken kommer i posten:)
Har bestilt den i beige, men ønsker meg sort og blå også, hoho!!


Søs Jensen tekninsk jakke og ullskjerf fra Becksøndergaard står og høyt på 
ønskelisten for høsten!


FrkWickstrøm holder til i Trondheim, men sender gjerne til deg!
Følg de på instagram, blogg og facebook for fine nyheter og 
herlig inspirasjon;) 

Får du shoppelyst på høsten?
Er virkelig noe spesielt med denne årstiden altså - digger den:)


- ikke sponset innlegg, bare digger de:) Og det er jo kjekt med ønskelister -

6 kommentarer:

Jane sa...

Jeg også elsker høsten. Alle de nydelige skjerfene og strikkejakkene/genserene som kommer i butikken da er til og få vann i munnen av ;)

Christine sa...

Ja, så lenge høsten er tørr, så elsker jeg den jeg også :)
Ingenting er så vakkert og digg om å gå tur i skogen og se på alle de vakre fargene, samtidig som solen skinner :)

Dessverre bor jeg jo på en av de mest fuktige stedene i Norge, og sjangsen for en solrik og tørr høst er vel bortimot lik null :/ Derfor har jeg blitt dronningen av praktisk bekledning, og da inngår dessverre ikke den flotte jakken der :/ Litt vann tåler den sikkert, men i Bergen er det jo ikke noe som heter litt vann :p

Skjerfet derimot - det tror jeg må finne veien hjem til meg! Det var kjempelekkert!

Ønsker deg en flott onsdag!
Klem fra Christine

lillpastill sa...

Høsten er litt magisk, men det tenker jeg jo egentlig om hver årstid *smiler*

Merete sa...

Deilig med høst og deilig med laaange ønskelister!
Håper noen av ønskene går i oppfyllelse ;)
Frydelig helg!

Gry sa...

Kjempestilige klær! For virkelig lyst til å høstshoppe nå!! :)
Du spurte om døren vår. Døren vår er av tre og var litt "tørr" i overflaten (lakkert tidligere), så vi pusset den kun med litt fint sandpapir. Vurderte å grunne, men fikk råd om at pussing skulle holde på vår dør, så da droppet vi det. Gikk raskt og greit med rull + liten kost på profiler etc. Lykke til hvis dere bestemmer dere for å male Line:) Klem

AC IN A BOX sa...

Tror jeg lider litt av shoppelyst året rundt egentlig,
så også om høsten.
Fine ønsker du har.
Takk for koselige kommentarer inne hos meg.

Fin ny uke til deg!
- AC