onsdag 17. desember 2014

[ INSPO ]




Juleblader er for meg et «must»!
Jeg blar fra perm til perm, fra oktober til desember.
Jeg drømmer, planlegger, lager handlelister…
Til slutt er bladet fullt av brettede hjørner, og hodet fullt av
oppskrifter, DIY’s og herlig inspirasjon



I år ble det 8 forskjellige magasiner, det ene mer inspirerende enn det andre…
Noen kom i postkassen via Bladkongen.no, mens andre fristet fra butikkhyllen  
Her ble det KK Jul, ROM123, Tara Juledrøm, Boligpluss, 
Kamille Juleideer, KK Living, Norsk ukeblad og Boligdrøm 

Ble det noen juleblader på deg i år?


Julen er fantastisk!!

Bladene pakkes pent ned sammen med julepynten etter jul,
for så og komme frem igjen neste år 

Når julen pakkes bort er jeg veldig klar for en ny bunke med inspirasjon -
om årets farger og nye trender 
Interiørblader MÅ jeg ha året rundt!! 
(og nå kjenner jeg at jeg gleder meg til januar... haha)


Ha en fantastisk snart-jul-tirsdag 


- sponset innlegg -


4 kommentarer:

angie sa...

thanks for the great pictures and inspirations, a nice evening wishes angie

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Enig med deg, julen er fantastisk ♥
Desember er jo magisk ♥

Her har det bare blitt ett juleblad i år. Har rett og slett ikke tid til å sette meg ned å lese i flere... :)

Fin desembertorsdag ønskes til deg!

Hverdag i London sa...

Det er som å lese om meg selv dette her:)
Mannen lurer på hvordan det er mulig å MÅTTE ha så mange blader... Vi feirer julen i England i år, så familiebesøket fra Norge har fått streng beskjed om å ta med masse norske blader. Kan nesten ikke vente:). Kos deg videre med juleforberedelsene. Marianne

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

Såå fine pepperkaker! Er så misunnelige på dere som klarer å lage sånne fine! Hvordan får dere til det egentlig? :) Her har jeg bare kjøpt KKLiving. Det har jeg til gjengjeld lest fra perm til perm mange ganger, hehe, :)

Fin fredagskveld til deg!

KLem Kristine