mandag 27. april 2015

[ HVITT OG BLÅTT ]




Jeg er veldig glad i blått 
Og basen i huset er hvit, mye hvitt.




Akkurat nå er det disse som er favoritter...
Hvite brett, hvite lysestaker - og noen blå striper 




Med bilder av blå detaljer i bakgrunnen, funnet på nett og satt sammen til et collage,
blir det for meg helt perfekt 


 - nur brett og lysestake og kähler vase fra Ruth&Rudolf // poster satt sammen til et collage av bilder funnet på nett -



Hvilke farger er helt perfekt for deg for tiden?
(regner med at det forandrer seg litt med årstid og humør, sånn er det i alle fall her:) )

HAPPY DAY 


ps: heng deg med på giveaway i innlegget under da vel:)
Og til helgen kommer en ny, fiiin premie du kan vinne!


3 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Enig i at blått er veldig fint.
Burde bli flinkere til å bruke det, men synes gjerne det funker så mye bedre hos andre enn her...
Synes litt små innslag av rosa er fresht om dagen jeg. Minner meg om sommer ♥

Stilig collage du har satt sammen forresten!

Gina sa...

Kvit og blå er sommar for meg :) Eg likar sommar heile året ;)
Ha ei fin 1.mai feiring :)

Gry sa...

Jada, svinger her hos meg også når det gjelder favorittfarge.. smil :) Har vært inne i en litt dus rosa periode, men i det siste har jeg blitt mer og mer glad i blått, så det har blitt noen nye putetrekk i det siste. Sommerlig og lekkert, delikat med stripene :)