lørdag 6. juni 2015

SLEEP TIGHT




Soverommet er neste rom på to do-listen her i huset.
Ikke store forandringer, men veggene trenger litt førstehjelp.
Alt er klart - litt sparkel, maling og ny, fiiin lampe i taket 
Bare energien og overskuddet som mangler...

I mellomtiden digger vi oss i nytt, herlig sengetøy fra Beach House! 
I tillegg til litt godis på nattbordet, så blir det ikke så værst altså 



 - Beach House sengetøy fra Frydelig // NUR brett fra Ruth&Rudolf // minikaktus fra IKEA // Tallowlys fra Ontwerpduo -



GOOD NIGHT!
... sleep tight 



5 kommentarer:

Anonym sa...

Syns det så lyst og fint ut nå, jeg :)
Nydelig sengetøy!
Vi må forresten sparkle og male litt på soverommet også, etter at mannen skulle løfte opp lillegutt og sette seg på sengen, og fikk gardinen mellom seg og gutten. Så da han satt seg ned dro han med seg hele opphenget :p

Kikkis planet sa...

Nydelige detaljer på nattbordet! Kjempesøte kaktuser - ønsker meg noen slike selv, ettersom jeg har innsett at jeg er HELT elendig med friske, grønne bladvekster.. :) Ønsker deg en fortsatt god helg!

Barbros lille atelier sa...

Så fint!
Her venter vi på litt overskudd til å male gangen:-)

Klem

Gry sa...

Så deilig å få tatt soverommet, det står på listen her også, men er nok et par andre ting foran på listen... ;) Kom arbeidslyst og treng deg på... he he... Håper energien kommer ;) Sengetøyet ser herlig ut, delikat og fresht i lyseblått og hvitt! Drøm søtt.... :) Og ha en fin juniuke videre, klem

linnørtenånå sa...

Så koselig. Og de stearinlysa er så søte, minner meg om barndommen og hytteturer ^^
Har gitt soverommet et malingsstrøk og ny sengegavl, men mangler bilder og min touch på rommet slik at det blir ordentlig kozy. Nå er det blitt lagringsplass mens oppussing av naborommet pågår :)