onsdag 29. juli 2015

AUTUMN WANTIES




Jeg ELSKER høst!
Høsten for meg er ullpledd, skinnfeller, tente lys og varme drikker ...
Jordfarger, grått, naturmaterialer ... en lunere, mer cozy style, med en 
hel haug digge puter i sofaen:)




 -Frk Wickstrøm fører puter og tekstiler fra bl.a Florence Design, Cozy Living, Lexington, Riviera Maison og Mille Moi-



Håper på noen oppholdskvelder på sensommeren og utover høsten ...
Med lys i trærne, godt i glasset, ullsokker, varme pledd og godt selskap, 
kan jeg gjerne fryse litt for kosens skyld:)

Digger disse lyslenkene fra Sirius, og ALT fra Riviera Maison!
Et must for "my late nights out" :)




Litt nye tekstiler på kjøkkenet må til!
Ut med blomstermønster og pasteller, og inn med classy style ala Lexington:)
Og Voluspa! Ingen høst uten verdens beste og fineste duftlys 





Alle bildene har jeg lånt fra fineste og beste 

Her finner jeg alt jeg trenger til høsten... og litt til:)
Skulle gjerne bodd i Trondheim kjenner jeg.

Frk Wickstrøm har dessverre ikke nettbutikk,
men de er RÅ på oppdateringer på blogg, facebook og instagram @frkwickstrom,
så følg de gjerne der for nyheter, inspirasjon og gode tilbud :)


Som for eksempel dette:
50% på alle shortser i butikken!
bl.a Mac Jeans, 5Units, Please Jeans og Caddis Fly




Nå titter jeg innom hver eneste dag... kommer mer og mer fint på 
klesfronten også - sukk... høsten blir alltid dyr:))


God natt!
Snart helg;)



(takk til Frk Wickstrøm for alltid god service, og for deres gode inspirasjon - digg you!)


3 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ mykje fint! Og eg er heilt enig om det med haust,
finaste årstida syns eg. Både inne og ute.
Eg held på å "gjer klart" inne til hausten,
sjølv om august er ein sommarmånad.

Kirsti sa...

Det er veldig rart men selv med en så dårlig sommer så gleder jeg meg litt til høsten. Og enda mer etter å ha lest ditt innlegg.

Frk. Wickstrøm sa...

ÅÅÅÅÅÅ søteste Linemor...
Du er så snill,takk for flotte ord om butikken vår..
Vi har ikke nettbutikk enda men vi sender MYE varer landet rundt ...he he he...

Ønsker deg en flott lørdag og håper vi sees på Interiørmessa.

Klæm Linda ;) ;)