torsdag 6. august 2015

HØSTGARDEROBEN





Det er HØST - den diggeste tiden på motefronten!


 


I klesskapet må det finnes lange strikkejakker, i alle farger, skjorter i denim, hvitt og i rutete flanell,
en haug olabukser, mange store skjerf i sesongens farger, skoletter og stiletter, gummisko
og selvfølgelig vesker i fleng - simply need it all!!

Grønt er fantastisk! Og i år kommer det i massevis -
både flaskegrønt og armygrønt - your choice:)
Disse skjerfene og poncho'ene fra Close to my heart er "must haves"!


Denim og blått - I love it!
Always have, and always will:)
Og details, viktig, viktig, med det lille ekstra...


Dressjakken! MÅHA:)
Hvit dressjakke har vært IT i sommer, og min kommer til å bli med inn i høsten og,
sammen med den sorte - always a winner - "dress opp og ned" vet dere... :)) 


Litt glam i hverdagen er aldri feil!
Strass på go'buksa og gullsandaler eller pumps -
Oh la la  

Rutete skjorter... need them:)
Når jeg har "finner ingenting å ha på" dager, ender jeg ofte opp i storskjorter og jeans -
And feel happy all day!!


Alle bildene er fra min favorittbutikk

Eneste jeg mangler nå... den digge, store strikkejakken - en i hver farge, takk:)


Hæppi kveld,
ble dere litt inspirert? 


(besøk de på Facebook, blogg eller på instagram @frkwickstrom, de sender over hele landet)


2 kommentarer:

MissMette sa...

Hei igjen, så koselig å titte inn her til deg - lenge side sist :) Og tusen takk for koselig kommentar ღ Jeg har ikke vært så mye på nett det siste året, verken instagram eller blogger - så det var kjekt å komme tilbake :) Håper det blir flere som tar opp igjen bloggingen, syns det var mange som har hoppet av :) Gleder meg i alle fall til å titte inn her til deg fremover, kjekt å se at du holder på ennå ღ Ønsker deg en fin, fin fredag og helg som kommer - klem fra Mette

Anonym sa...

Oi, her var det mykje fint altså! :)