tirsdag 28. juni 2016

Vil du og sove på stranden ...?

- reklame -




I mitt forrige innlegg ser du hvordan jeg har flyttet
dyne og pute ut - på stranden :)



Nesten, i alle fall :)
Har nettopp fått meg dette fantastiske bildet -
og det passet perfekt å ha dette over sengen, særlig når man har hjemmeferie!!


 - Bildet "Beachwalk" fra BGAFotobutikk.no // Sengetøy fra Beachhousecompany.com // Serveringsbrett fra Norwegiandesignhouse.no  -




Tror jeg må ha et nytt når høsten kommer snikende ... 

Hos BGAFotobutikk.no er det mange flotte bilder å velge mellom.
De leverer kjapt, koster langt fra en formue og har meget god kvalitet -
3 kriterier som er viktige for meg :)

Ta deg en tur innom butikken og se,
flotte fotoalbum, rammer, posters og bilder, samt at du kan bestille dine egene bilder
i et stort format - kanskje du vil ha sommerferien på veggen hele året,
det er vel ikke feil? :))


Ha en fin dag!!



1 kommentar:

Mia Coman sa...

Nice feeling, I'm sure of it! I realize what can be done with a painting or wallpaper. Good idea.
A wonderful summer, I wish!
Regards, Mia