mandag 23. januar 2017

Good looking - good cooking ;)



I dag ble det hjemmelagde kjøttkaker, poteter og kålstuing!
Digg med litt husmannskost innimellom 




 - Gryter og panne fra Scan Pan // Kjøttkaker med løk og paprika er homemade ;) -


 Ikke ofte det er matinnlegg her fra meg, for jeg er nemlig ingen kokk 
Men skikkelig utstyr er viktig!
Etter at jeg fikk nytt kjøkken har jeg ønsket meg gode, fine ting å fylle det med ...
Til jul ble det nye gryter og stekepanne fra ScanPan, 
og da ble det mye morsommere med en gang 

Skikkelig gode, med godt slippbelegg (viktig for meg som glemmer at jeg lager mat, haha).
Gode å holde i, lette å rengjøre og fine å se på - viktig det og.


Og for dere som lurer, 
maten ble veldig god! 


1 kommentar:

Anonym sa...

Det er viktig å ta vare på god gammeldags tradisjonskost midt i jungelen av alle de gode nye matvanene vi har tilegnet oss de siste tiårene. Jeg er jo godt voksen og i min barndom og ungdom visste vi ikke hva broccoli var en gang, hvitløk hadde vi heller aldri hørt om. Hos oss var kjøttkaker søndagsmat i min oppvekst.