fredag 10. mars 2017

Endelig!!



Fine ting til badet!
Myke, matte, duse, nordiske farger, kombinert med god design er dette helt smashing!!
Du kan velge mellom rosa, blå, grønn, sort, grå og hvit.
Søppeldunker, toalettbørster, såpedispensere, tannglass, og deilige håndklær og badematter :)



Jeg spottet også noen lekre saker i betong filt :)
Så det kommer MYE fint ut i butikkhyllene snart - 
må gjøre noe med mitt terracottafarget bad fra sent på 90-tallet kjenner jeg :o



Alt er fra Zone Denmark, og mitt besøk på showrommet til agenturet Myklestad!


Ha en FAB fredag!!
solen skinner - så da må jeg nok vaske vinduer ...



1 kommentar:

Anonym sa...

Det var mye lekkert til badet. Jeg skulle også hatt noe nytt ser jeg. Det får bli litt stasj, for nytt bad er jo rådyrt. Ha en fin onsdagskveld.