onsdag 10. mai 2017

Giveaway!!



Det skal ingen ende ta .... med fine premier til dere :) 
Er så gøy at så mange ville være med å kaste et lite dryss over millionfeiringen!


Denne gangen er det Northern Lighting som gir bort premie!
Og hos de finner du så utrolig mye LEKKERT - veldig verdt en titt, og et kjøp;)





Du kan vinne 2 lekre Granny lysestaker i valgfri farge - sorte eller hvite!
Hvem er din favoritt?









Finnes bare EN regel:

- En kommentar og du får 4 lodd!
Easypeasy :)
Trekning 20 mai - Lykke til!!

PS: bli også med på instagram @by_lija




19 kommentarer:

ph sa...

Vanskelig å velge, liker begge fargene jeg ;)
Mvh Peggy H.

mkb sa...

Kunne tenke meg de i svart jeg

Har en drøm sa...

Enig - er ikke lett, men man kan jo ha en av hver da 😜

Har en drøm sa...

De er knallfine i svart :-)

Shus sa...

Trur det må bli..... kvit!!

Så utruleg masse fine premiar ����

Har en drøm sa...

Ja!! Masse fine premier 😊 Tror nok jeg og hadde gått for hvit 👏🏼
Lykke til!!

maross sa...

Sort
- nydelege ❤️

Lena sa...

Skikkelig fine i begge farger, men jeg holder en knapp på hvit <3

Elin sa...

Åh, så fine! 😊 Hvit er nok favoritten, men et vanskelig valg 😊

Frode Losvik sa...

Må være hvit :)

Anne-Mari Gabrielsen sa...

den svarte var mitt i blinken!

Har en drøm sa...

Ja, de er så fine 😊
Lykke til!!

Har en drøm sa...

Enig, veldig fine 😍
Lykke til!!

Har en drøm sa...

Enig, ikke så lett å velge her altså 🙈
Lykke til!!

Har en drøm sa...

Tror jeg er enig 😊😉
Lykke til!!

Har en drøm sa...

Så bra!!
Lykke til 😊

Christine Seljelid sa...

Bruker stort sett hvite lys, så da synes jeg den var finest i svart.

Anonym sa...

Likervgodt det rene enkle så hvit er favoritt ��������
Mvh

Kjerstin Knutsen
Wilak@online.no

Anja Irene sa...

De hvite har vært på ønskelisten en god stund nå :-) Krysser fingrene for at vinnerlykken slår til ;-)