tirsdag 27. juni 2017

SUMMERGOODIES



Endelig er sommeren her! 
Sol, uteliv, og ikke minst FERIE - kan jo ikke bli bedre :) 
Her blir det hjemmeferie og hyttetur til Sørlandet, helt perfekt.



- Versace Bright Crystal Absolu // Elisabeth Arden Eight Hour // Malene Birger bag og clutch //  Gammel stråhatt -


Nye, magiske sommerfavoritter blir med meg overalt i sommer :)
Nettopp klikket meg hjem en ny, frisk og kjempegod duft fra Versace Parfyme  
og "my all time favourite" Eight hour-serien fra Elisabeth Arden 




NordicFeel, ny nettside for meg, med en himmel full av digge ting!!
Parfyme, hudpleie, hårpleie og makeup - superkjapp levering og fine priser, sånt liker jeg ;)


Håper dere alle nyter gode sommerdager, 
selv om været er litt opp og ned :)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Velkommen til Sørlandet. Jeg har min ferie på hytta der nå. Flotte ting du har klikket hjem. Jeg elsker Versace Vanitas. Så god altså. Har ikke prøvd den du har. God sommer til deg.

Nadia Fika sa...

You should take part in a contest for one of the best blogs on the web. I will recommend this site!

Visit Web
Folkd.com
Information