tirsdag 5. juni 2018




Bilder altså!
Virkelig prikken over i'en i et rom



I samarbeid med Desenio har jeg valgt meg ut noen flotte posters!
Og et av valgene falt på et stort botanisk bilde, syns det ble kult i jungelen min ;)

Og du, akkurat nå får du en fiiin rabatt som du kan shoppe deg fine bilder for og!!

Koden "LINE25" gir deg 25% rabatt hos Desenio mellom 5-7 juni*
*(koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/collaboration posters)



 - denne flotte posteren heter "Palm tree leaves close up"



På soverommet gikk jeg for noen som passer oss som kjærester, 
er verdt det syns jeg, etter 22 år :))
Nydelige print i gull med matchende rammer! 
Godt å få litt varme farger inn i det blå rommet ;)


- Kult print i gull som heter "XO Gold" -


 - enkelt og vakkert med bildet "Love L Gold" -


Desenio har virkelig noe for enhver smak, og for ethvert rom!!
I tillegg til alle bildene i mange forskjellige størrelser, selger de også lekre bilderammer
og det er et stort pluss - da er det klart for oppheng med en gang du mottar pakken ;)

HAPPY SHOPPING ;)