søndag 3. juni 2012

Light a candle ♥


 
 
Mens vinden uler utenfor vinduene og ovnene er skrudd opp,
sitter jeg og koser meg med deilige lys med herlige dufter
 
Jeg har rett og slett en dille - en lysdille:)
Kan ikke få nok velduftende lys i huset
 


Passet veeeeldig godt og få disse herlighetene i posten:)
Flotte bokser med de herligste lukter
Kaffe, Jul og Sommer... 
LOVE it:)


 
Disse fikk jeg av fine Karianne med bloggen Mitt Sitt
Har du ikke besøkt henne før, så legg gjerne turen innom...
(Tror jammen meg det er en give-away på gang der inne snart:)
TUSEN TAKK Karianne!!

Ha en fin fin kveld, og en flott søndag:)
Her blir det beising av huset i morgen - i vinden!!



31 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Å,desse ser gode ut:)Søte bokser♥
Hadde vore artig å prøve...

Her er det nattønsker,levande lys,blogging og berre sløving før lallings*

Lykke til med beising i morgon:)Eg skal fortsette å male spisestovemøblar.

Nattaklem fr¨å Mette♥

Lisette sa...

Hei Line, har også en slik jeg fikk på forrige bloggtreff. Tror det var grønn og luktet litt sånn eple duft. Disse du viser ser gode ut helt bort til Stavanger;) Jeg brukte mange timer på innlegget som du komenterte nettopp, for jeg er langt i fra et data geni. Men fikk det til slutt...Klem

ELLEMELL sa...

jeg elsker og tenne lys, hele året- selv i dagslys og ute i sommernaten:)
ingenting er så koselig som det:)

lykke til med beising!
her blir det sy-bestillinger:)
klem ellemell

Unknown sa...

Disse luktelysene har jeg ikke prøvd, men de så jo så fristende ut. God ide å prøve neste gang;-)
Ha en flott søndag

Klem

Unknown sa...

Så spennende! Må nok bli litt flinkere med duftlys for det gir jo så god stemning! :)
Har forresten fått kaffekanna nå! Kjempefin var den! Kommer nok innlegg ikveld! :))
Kos dere med beisinga!
Klem fra Carina

Karianne Vikse sa...

Åååå så fint innlegg du har laget.
TUSEN TUSEN TAKK.

Ja, de er bare helt supre de lysene.
Synd det er så vanskelig å få tak i de.

Lykke til med beisingen, jeg er i samme ærend, alle stolper til rekkverket rundt bassenget- som skal stå klart til klasseavsluttning den 14 juni..HJELP.

Nyt dagen din vakre vene Line mor.
Klem fra Karianne.

Min Lykke sa...

Heldiggrisen:)
Det er jo absolutt ingen ille dille å ha, men en velduftende en:)
Herlig med lys, uansett årstid.
Ha en flott søndag
Klem fra Kristin

Fabelaktig sa...

De lysene har jeg i rosa og jeg elsker, elsker de :)

Fin søndag til deg og dine, her høljer det ned. Så det blir innekos på oss i kveld.

Ønsker deg en fin start på uken som kommer *smile*
klemklem

PS! Nala sender suss til Kine!

♥ Netta ♥ sa...

Disse duftlysene er helt nydelige. Ikke bare lukter de himmelsk, men de er så fine med de artige detaljene i stearinen. Heldige deg som vant giveawayen hos Karianne. Prøvde meg jeg også, men nå har nok du tatt over flaksen igjen - hi, hi ;-)

Ha en fin søndag!

Klem
Netta

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

De boksene er såååå gode.Elsker også gode duftlys!!
Nå har genseren kommet til meg:)
Klem fra meg

Sivs verden sa...

De så gode ut:)

Klem

Mona Christin sa...

Så fine.
Ser ut som godteri.
Og forhåpentligvis
så lukter de det og.

Skal sjekke den bloggen.

Klem Mona C

PS I dag har jenter 13 spilt kamp og vant 5-1. 5 seiere av 5 mulige. Moro å være tilskuer nå.

Anette Willemine sa...

Har egentlig vært litt skeptisk til duftlys, da jeg synes mange dufter for sterkt. Nå har jeg derimot prøvd noen nye som er helt herlige. Takk for tipset til disse også. De skal jeg sannelig prøve ut. :o)

Ønsker deg en fin søndagskveld!


AW

Stine Westmoen sa...

Så deilig med lys. Her skinner sola fortsatt, noe vi nyter til det fulle selv om temperaturen har gått noe ned. Ikke sett regn siden 17. mai faktisk... himmel og hav vi er heldige!

SV: Ja følte det var greit å legge den ut her for ellers klarer jeg ikke å finne på noe. Greit å kunne skrive etterhvert. Supert å se at andre er fornøyde med kantklipperen. Takk for info :D

Unknown sa...

Mmmmmm.. disse så yummi ut:)) kunne spist de, og så dufter de sikkert knallgodt.. Jeg er veldig på lavendel og fresh cotton:)

Takk for alle fine kommentarer LIne:))
Klem fra meg

Beautifulosophy sa...

Jag är precis som du, kan inte få nog av doftljus, och måste vara i snygg förpackning:) dessa var jättefina! ha en härlig kvälL! Caroline

Sigyn sa...

Åh! Disse så så faktisk herlige ut!! :)

Hjemme hos meg sa...

HEi!
Så fine lys :) Disse har jeg ikke sett før... Vet du hvor de er kjøpt??

Sitter inne med levende lys og fyr på peisen... Litt av en sommer ;)

Klem anette

ByKine sa...

Her var det og på med ovenene i dag tidlig..deilig og kunne kose seg inne med velduftende lys mens vi venter på varmen:)Fin uke til deg:) Kine:)

h.espe sa...

Ja fortell meg en ting - hvor ble det av sommeren??? Men, iallfall deilig å kose seg innendørs når dagene blir både våte og kalde og med tente lys blir det jo ekstra kos...

Fin ny uke til deg!

Klem Hildegunn

Anines hvite verden sa...

Fine lys i tøffe bokser! :D

FIN kveld til deg, og ha en fin fin uke! :)

Klem herfra

Elin | Draumesidene sa...

Så fine! Eg toler desverre ikkje lukta, får slik hovudverk... Men skulle ynskje eg kunne hatt slike i hus!

Tusen takk for alle fine kommentarar du legg att på bloggen min!

Fin veke til deg!

klem,
e :)

Fargebarn sa...

Så heldig du er da. alltid greit med gode dufter. Og om vi ikke har sommer ute, kan det dufte sommer inne.

En fin ukestart til deg! :)

Livets små øyeblikk sa...

Det er så deilig med duftlys:) Og det har kommet så mange gode dufter også, jeg er spesielt svak for de som lukter "ute".
Det har blåst og regnet her og, og nå er et så kaldt at naboen hat fyrt i ovnen i to dager. Og det dufter ikke bra, tror hun fyrer med våt ved:S

Nattaklem til deg,
Håper mandagen dum blir fin:)
KlemKlem:)

Renate Josefine sa...

Disse ser virkelig herlige ut :) *skalprøves*

Ønsker deg og dine en nydelig uke.
Klem Renate

Fru Fly * Heidi sa...

De så herlig ut, kan neste lukte dem helt hit...hihi. Etter den fantastiske uken rundt pinse, er det jo virkelig inne - og stearinlysvær igjen. Koselig, men æsj - nå vil vi ha sommer!:) Ha en fin uke! Klem fra Heidi

Joy sa...

Dessa ser ju nästan ut som gotteri/dessert - love it!
Jag älskar också ljus i alla dess former och dofter - man kan aldrig få för många!

:)
Önskar dig en finfin start på veckan!
Här går jag runt och hoppas på att sommaren kommer tillbaka igen...
Stor kram Joy

Joy sa...

Dessa ser ju nästan ut som gotteri/dessert - love it!
Jag älskar också ljus i alla dess former och dofter - man kan aldrig få för många!

:)
Önskar dig en finfin start på veckan!
Här går jag runt och hoppas på att sommaren kommer tillbaka igen...
Stor kram Joy

Martha sa...

Kule..jeg har og hatt et av de..
Skikkelige dropsfarger..

Ønsker deg en fin fin uke!!

Klem:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så fine dei var! Ser nesten på dei at dei lukter godt!:)
Kos deg ikveld!
Klem:)

Tone sa...

Så fine luktelys, og så deilig som de dufter, vi fikk et slik i goodiebagen på bloggtreff, heldigen oss:))
Fin uke til deg:)
Klem
Tone