lørdag 3. november 2012

{ kveldskos }



Det er regn, surt og ikke så veldig koselig ute om dagen...
Men inne, der koooser vi oss:)
Gode pledd, tv-kos, godt i koppen og masse levende lys - herlig


 Jeg var jo på Canon's fotokurs hos Staples forrige mandag.
Det var kjempebra!!
Mange flotte tips om blender, iso og blitz:)
Jeg har ikke hatt så mye tid til og teste det ut enda.
Blitz har jeg ikke brukt på veldig lenge, aldri vært særlig fan av det...
Men i kombinasjon med manuelle innstillinger ble det ikke så værst:)
Gleder meg til og teste mer!

Ha en fin kveld!

Og du, JULEGAVEDRYSSET mitt er i gang, husk og følge med i hele november!
Stadig nye sjanser:))


 

22 kommentarer:

♥ Helen sa...

Levende lys, pledd og varmt i koppen her også :) God lørdagskveld til deg.

Ingrid Louise sa...

Skulle virkelig hatt meg et fotokurs jeg også...
koselig bilde,fin kveld til deg,klm ingrid l

ennahs lille hjørne sa...

Akk ja, fotokurs hadde jeg også trengt, men min tålmodighet til sånnt eksisterer ikke...hihihi.

Her er det tid for å hente litt inspirasjon i blogg verden og eller fra nettet ;)

God lørdagskveld til dere.
Klem

Rene Linjer sa...

Ønsker meg et fotokurs jeg også:-) Koselig i vinduskarmen hos dere. Ønsker deg en fortsatt fin helg!

Livets små øyeblikk sa...

Så koselig med tente lys, liker så godt lyshuset ditt:)

Ha ei god helg, og lykke til videre med utprøving av kamera. Ser veldig bra ut herfra - håper du deler om du har lært noe lurt;)

God klem
Hanne:)

Lisette sa...

Kjempe fint bilde, særlig siden det er tatt på kveldstil. Ingen gult lys i bildet, fiiiiint;) Koselig og trendy krok der med mange fine ting, Line.

Anita sa...

Deilig med pledd og levende lys.
Skikkelig kos.

Fortsatt god lørdagskveld til deg :-)

Klem Anita

Nicoline sa...

Koselig bilde, god stemning!
Ønsker deg en god helg, klem Nicco

Jatte sa...

Så kos, ser veldig deilig ut i den sofakroken!:))

Ønsker meg sååå nytt kamera (har canon eos 450d nå) til jul, med ekstern blitz OG fotokurs.. syns du er flink jeg!!

Ha en herlig helg videre,
Klem klem

I Det Lille Grå Huset sa...

Høres ut som koselige kvelder! Været ute spiller ingen rolle når man kan kose seg inne i godkroken av sofaen men pledd,peiskos og strikketøyet!
Ha en fin søndag :)
Klem Line

Thelma Louise sa...

spennede med fotokurs..burde vi jo alle gått på, vi som knipser så mye bilder vi gjør,er det sikkert noe å hente..))

fortsatt god søndag til deg..fra västkusten for siste gang i år.:))

Flisan sa...

Så fint bilde! Fotokurs er gøy !! God søndag til deg ! Klem

Anonym sa...

Herlig med fotokurs!! Så koselig bilde. Høsten er en herlig tid og ennå bedre blir det fremover. Masse stearinlys, varm te og kveldsstemning! Ha en fin novemberuke!

hilsen Beate

Karianne Vikse sa...

Mysigt...virkelig. og i vinduet står en rekke av godbiter.
når skal jeg komme å prate hull i hode på deg da.?
på ny året må vi få til noe greier. ok.
ha en riktig så fin søndag.
klem fra karianne

Guttemamma sa...

Ser superkoselig ut!!
Klem og fin søndag♥

Havfruen sa...

Herlig:) fin tid for innekos nå ja....og deilig skarp luft ute :)
Jeg bruker ekstern blitz.....da slipper jeg tenke på hvitbalansen, bildene får en naturlig farge. Men fotokurs burde burde :)) jeg å :)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Unknown sa...

Utrolig stemningsfult og koselig bilde :)

Klem klem

lillpastill sa...

Så utrolig kjekt med fotokurs da! Jeg SKAL på et slikt en vakker dag jeg også, vet bare ikke når.. *smiler*

Koselig bilde :)

June sa...

Å så koselig i vinduskarmen!:)

Therese sa...

Så spennende at du har lært om blitz og manuelle instillinger. Jeg har heller aldri vært glad i blitz så nå som mørketiden kommer her i nord får jeg nesten panikk ved tanken siden jeg konsekvent ikke vil bruke den. Kanskje du kunne delt noen tips med oss på bloggen etter hvert? Det hadde vært knall hvertfall :)


Håper du får en fortsatt fin kveld :)

boNord sa...

Pent og koselig.
Fotokurs høres artig ut.
Takk for den gode kommentaren. Ja det hjelper at pappaen er hjemme sammen med henne til hun blir året, og til han må tilbake på jobb.

God klem

Lise

Mitt vita hus & hem sa...

Hei
Fotokurs høres spennende ut, er selv med i en Fotoklubb. Høst er kosetid ja. Levende lys, herligt.
Mvh Aina-Kristin