fredag 7. desember 2012

{ dancing fairies }



Elsker disse skjønne fee'ene fra Jette Frölich
De danser så herlig på grenene:)



Er den ikke bare nydelig:)
 Disse kjøpte jeg på Illums Bolighus i København i fjor,
jeg har to stykker, den andre henger på en annen gren:)
Lurer på om jeg skal bestille den lille alvegutten og alvepiken og, de er skjønne... 


OMG det er fredag alt!!
Jippi - ENJOY:)



PS: Jeg ser jeg har passert 300 000 treff og over 800 følgere!!
Det er stort for en liten blogger som meg:)
Tusen takk til alle dere fine lesere - you make my day


19 kommentarer:

Fru Thoresen sa...

Takk til deg for en fin og inspirerende blogg :)

Anonym sa...

Åååå så utrulig nydelige:)gratulerer med så utrulig flotte tall,kjempeflott:)du har ein flott blogg veit du og må alltid titte innom deg!
Fine adventshelg til deg!
Klem fra Lillian

Thelma Louise sa...

Ja så fjærlett og yndig :-))

Grattis med mange besøk , klart man vil
følge deg :-))

God helg, kos deg berta :-))

AC IN A BOX sa...

Nydelig er hun.
Gratulerer med så flotte tall på den fine bloggen din.

Fin helg til deg!
- AC

Nennes sa...

Så vakker :)

God helg!

Klem

Karianne Vikse sa...

Englene er kjempe fine, jeg har også desse.
(har jobbet i Illums Bolighus) Tenk at du har så mange følgere- klart du har det, du er jo super blogger og super dame.
300.000 treff. herregud det er mye altså.
Snart ringer tv2 og vil ha deg på god morgen norge.
Her er jeg klar i kjole og venter på en skokk med vennepar.
Gøy.
Håper du får en fin helg du også .
Jeg blir med deg på Bruno når du besøker meg til sommeren.
Klem fra meg

Casa del Pt sa...

Å, så fin! Sånn må jeg ønske meg.

Ha en fin fredagskveld *klem*

Unknown sa...

Nydelig, gratulerer fllinke Line, belfortjent;) Klem

Sivs verden sa...

Gratulerer med høye besøkstall & 800 følgere!:) Du har jo så fin blogg så jeg skjønner godt at så mange besøker den & følger deg:)

For noen nydelige engler.

Ønsker deg en fin adventshelg:)

Klem

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Hvor er hun bare fin :-)

Tillykke med alle dine besøg og følgere, kan godt forstå de følger din fine blog...

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

sa...

Helt nydelig!
Kan man bestille slike på nettet?
Gratulerer med så mange besøkende og følgere - love your blog ♥
Klem Anette

Mariell - T r e f e m 8 b l o g g e n sa...

Så fine detaljer! Og den gullvasen kan jeg godt adoptere, altså:) god helg!

Drømmevillaen.no sa...

Å den er jo helt nydelig!!! Så skjønn :) Og enig med Mariell: den gullvasen din var utrolig lekker!

Ønsker deg en fin fin kveld!

Hilsen Nina
http://drommevillaen.blogg.no

Liza sa...

Nydlige, jeg har alltid likt julepynten hennes.
Gratulerer med masse besøk og medlemmer.

Hanne Mette sa...

De er så søte.♥ Passet godt på lerkegrenene dine. :)
Gratulerer med mange besøk og følgere også. Ikke overraskende i det hele tatt!
Fin fredagskveld videre. :)

Fotballhjerte sa...

Jo, dei var nydelig! :)

Skjønner godt at du kan vise til så flotte tall. Alltid en fryd å titte innom deg :)

Ha en fin kveld da!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

De er kjempe nydelige... holdt på å kjøpe med meg slike i år.
Ha en knall fin helg
klem

Livets små øyeblikk sa...

Rett og slett nydelige:)

Gratulerer med fine tall Line:) Jeg synes ikke det er så rart, det er alltid like hyggelig å komme inn hit:)

God klem
Hanne:)

Elisabeth Kras sa...

Hei
er bare innom for å fortelle at nå har også jeg fått blogg! Se innom, og følg meg gjerne. Har du som erfaren blogger noen tips og råd, må du gjerne komme med dem :-) ElisabethK