fredag 19. juli 2013

{ sol ute, sol inne... }



Sommeren bare varer og varer her på østlandet...
Nesten for godt til og være sant:)
Og mer skal det bli!!
Yr viser sol så langt øyet kan se


Eneste som er dumt med KUN godvær er at huset ikke blir helt tatt vare på, hehe:))
Men det har jeg fikset nå!
Tok meg en solpause, vasket og støvsugde huset og kjøpte litt blomster...
Ikke så mye som skal til for og få litt sommer inne og:))


- solsikker, germini og stråhatt//plantasjen - TineK krukker//Moolo.no - TineK lykt og lyskopper//Home&Cottage -

Nyter du sola?
Eller venter du på den... :)

6 kommentarer:

Elisabeths Borg sa...

Må innrømme at jeg ikke en av de som hiver meg ut i solveggen, men dagen blir litt lettere med dette flotte sommerværet. Godt å høre det er flere som tar husmorsrollen i skippertak på sommeren:-)

Ønsker deg en riktig god sommerkveld!

Klem fra Elisabeth

Gina sa...

Solsikker er jammen sommerminner :)
Kan ikkje forstå kva du meiner om at huset ikkje blit tatt vare på inne når sola skin ute,hihi ;) Her ser det for det meste ut som det skulle vore sol heile året,hahah ;)
Nyt helga og soldagane der aust :)
Gina

Tante Titti sa...

Åååå så misunnelig jeg er på det været dere har der på Østlandet - her i midtNorge har vi ikke mye sommer å skryte av nei. Men det er vel noe av sjarmen med vårt langstrakte land. Jeg lever fortsatt i håpet om at værmeldingen skal slå til over helgen og at jeg kan kose meg med ett par uker med sommer.
Ønsker deg en fin fin helg!
Titti-klem

idylloghim.blogspot.com sa...

Ja, dere har ein fantastisk sommer der i øst:)) Heldig! Nyt alle dager. Klem Ann Elin

Unknown sa...

Hei :) Så fin blogg du har! Legger meg til som følger her jeg! God sommer!

Klem, Anne <3

Livets små øyeblikk sa...

Nydelige og sommerlige bilder Line - herlig:)
Her venter vi fortsatt på sola, den var innom en snartur i juni men siden har ingen sett den;) Men vi fikk fyllt opp d-vitaminlageret litt på tur og har til og med fått litt farge - det gjorde seg virkelig:)

Ha en fortsatt god sommer, nyt varmen - jeg krysser fingrene for litt sommer hos oss også neste uke.
Varm klem:)