onsdag 20. mai 2015

[ SØTE SMÅPIKER ]




To søte småpiker ringte på døren her om dagen, 
de lurte på om jeg ville kjøpe blomster... 
De stod der med en herlig liten kvast, noen lange og noen korte stilker,
litt gressstrå innimellom og noen litt ihjelklemt 

Men for en skjønn bukett 
Klart jeg ville kjøpe!





- TineK facettglass fra Frydelig // Ontwerpduo kammerstake stearinlys // Oisoioi trestjerne -



Håper de kommer innom sånn ca en gang i uken, hihi...
Er nemlig lenge siden mine sluttet å komme hjem med markblomster til mamma'n sin 



Ha en fin onsdag!
Midt i uken - og snart helg 



2 kommentarer:

Regine sa...

Å, så koselig - eg kjøpte i fjor av jenter som kom på døra også. Men i gårkveld kom det tre jenter og ringte på og gav meg en liten pjuskete bukett med engkarse som du fikk, så søtt - og eg fikk ikkje lov til å betale , den skulle eg få gratis, hihi.. kjempe koselig :)

Håper du får ein fin kveld!! Takk for gode ord på bloggen, setter pris på det <3

Hedda B sa...

Hehe, så koselig! :)