fredag 6. november 2015

ALLTID EN NY STAKE



Min greie er å alltid ha en ny adventsstake til jul 
Må ikke nødvendigvis kjøpe en ny, 
jeg bruker ofte ting jeg har i huset fra før...





Her er TineK keramikk kopper fylt med mose og lys,
og koppene samlet på et fat med litt julepynt 





En litt annen versjon, her med fire flotte Kählertrær,
plassert på et trebrett og noen enkle lerkekvister som pynt!
Simple as that 





Det enkle er ofte veldig fint 
En lekker kobberlysestake med enkle hvite lys kan være mer enn nok 


✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩  ✩ 


Ofte jeg har både en, to og tre adventsstaker, 
så noen ser man nok igjen - men har en plan for en ny en i år 


Har du fast adventsstake hvert år, som i en liten tradisjon,
eller blir det ofte nytt?


Ha en flott helg!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Kubus 4 i messing fra By Lassen blir min adventsstake i år. Fikk den i posten i går og den er så fin :-)

Unknown sa...

Enig i det, min Kubus 4 er alltid adventsstake den og, må ha flere;-)
Jeg har hvit da, men den i kobber er lekker! Han en fin lørdagskveld:-)

Lisette sa...

Gleder meg sånn til julen<3 Kjekkeste årstiden.

Unknown sa...

Jaaaa!! :-)

Regine sa...

Nydelig alle variantene!! <3
Du tar så fine bilder!

Eg kjøpte muuto gloria lysestake i fjor,
så det blir nok den som blir brukt i år også - enkel og fin.
Om eg finner den då, vi har nemliga alt i kasser for tida siden kåken
står på hodet!! Så eg må leite i kasser :D

Fin søndagskveld til deg :)

linnørtenånå sa...

Har som regel byttet på foreløpig. Men mamma hadde bestandig en. Jeg har derimot ikke funnet den perfekte enda og har byttet litt på. Bodd på forskjellige plasser så ikke alt passer overalt heller. Spent på hvilken pynt som kommer opp i år på nok en ny plass :)