torsdag 4. mai 2017

VINN Interiørkurs!!

Vinner av interiørkurset med en verdi på 4500,- via @norskenettkurs ble @a_frantzen 
GRATULERER 👏🏼😄 

For alle dere som ikke vant og allikevel ønsker kurset -
 med rabattkoden "HARENDROM" er prisen 2990,-
 Tilbudet gjelder ut søndag.
Kurset er ikke fulltid, dette er supert ved siden av jobb/skole, og i eget tempo.
 Du får kursbevis, privat konsultasjon og en stor plakat fra Desenio (50x70cm), så dette er et veldig godt tilbud!

 Link til påmeldingen er HER
Og HER kan du se alle bonusene du får ;-) 







Arkitekt Manuela Hardy og Norske Nettkurs kjører igang et interiørkurs på nett
8. MAI 2017 - Les mer HER

Jeg er med, og gleder meg til å hente gode tips og inspirasjon,
lære om blant annet farger, møblering, belysning og styling.

Ta gjerne en titt på denne linken for å høre mer om kurset.




DU kan vinne kurset!
Da kan vi "studere sammen" 


Oppstart er allerde 8. Mai - 
så trekning er om to dager!




Regler:

- Les om kurset HER, og kommenter under hvilken modul du syns hørtes mest spennende ut for deg.
- Ekstra lodd for å fortelle hvem du er på instagram og å følge @by_lija og @norskenettkurs

Verdi på premien er: 4500,-
Trekning lørdag 6. mai



10 kommentarer:

Irene Birkeland sa...

Irene.stangeland

Styling og bilder:)))

Unknown sa...

Enig! Gleder meg til dette kjenner jeg, Manuela er kjempeflink!
Masse lykke til :-)

Unknown sa...

Modul 2 :) men alle virker spennende ut
@anienge på Instagram

Unknown sa...

Så bra!!
Masse lykke til, du har nå 2 lodd ;-)

Anonym sa...

Alle føles like aktuelle ut, men finn stilen hadde vært noe. Litt sånn hummer og kanari nå ��
Du er flink Line. Gratulerer med 2 mill ❤❤❤
Kari

Unknown sa...

Gratulerer! �� Jeg synes alle virket spennende, men i om jeg skal peke ut noen må det bli modul 4 og 6 ����

Mvh
Tina / @interiorwife på Instagram

Anonym sa...

Så spennende! Dette har jeg skikkelig, skikkelig lyst til å bli med på! Jeg synes hele kurset høres interessant ut, men spesielt modul 4 - Farger og modul 5 - Materialvalg :)
Hilsen Katrine (@hvitelinjer) :)

Unknown sa...

Takk Kari :-)
Finn stilen er aldri feil!
Lykke til!!

Unknown sa...

Enig, liker alle jeg og ;-)
Gøy at du ble med - lykke til, selv en proff som du kan alltids lære noe nytt :-))

Unknown sa...

Ja, ikke sant dette hørtes kjekt ut!!
Jeg gleder meg veldig ;-)
Masse lykke til!