fredag 19. september 2014

[ Million - gavedryss 1 ]




 
Første premie ut i MILLION-gavedrysset er
GAVEKORT på 400,- hos fine

http://www.ruthogrudolf.no/

 Du kan velge deg noen av disse fine tingene.. eller du 
kan finne noe helt annet:)
Masse flott og velge mellom!!
Ta gjerne turen innom nettbutikken og drøm deg litt bort...
 Eller besøk facebooksiden eller @ruthogrudolf på instagram for litt
herlig inspirasjon, nyheter og gode tilbud! :) 


REGLENE er enkle!
Kommenter, og du er med:)

Lykke til!

Trekning når MILLIONEN er nådd ...
Ny premie i morgen:)



67 kommentarer:

Audhild sa...

Må selvfølgelig være med å feire MILLION feringen din, Gratulerer så mye!

*tvi tvi*

Og riktig god helg :)

Audhild

Tonje sa...

Så spennende, jeg vil gjerne være med på trekningen :) Klem, Tonje

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så gøy! Grattis :)
Må jo bare være med på feiringen da :)

God helg ♥

Kaja sa...

Gratulerer med jubileum! Jeg henger meg selvfølgelig på trekningen, og krysser fingre for vinnerlykke! Hilsen Kaja

Anne-Mari sa...

Selvfølgelig vil jeg være med i trekningen Gratulerer med Millionfeiring!
annemarigabrielsen@gmail.com

Anonym sa...

Åja, jeg vil;) Fortsatt god fredagskveld og helg!!

Hilsen Guro

imago collectico sa...

Gratulerer med snart en million treff!! Helt fantastisk flinke deg :-) klem fra Vibeke

Maries smak sa...

Gratulerer så mye med masse besøk flinke du!
Krysser fingrene :)
Klem fra Marie

Anonym sa...

Så koselig å kikke innom bloggen din! Å; ja takk til å være med på trekningen! :)
Mvh anita.bavre@hotmail.com

Ymmeli sa...

Så gøy! Jeg er med på morroa.

Linda sa...

Herlig:)I`m In:)
Og gratulerer med så mange hits, helt fantastisk!
God helg:)

Anonym sa...

Million grattis ...... og ja takk!
Stå på videre..

Aina
(rottebizz@live.no)

Camilla sa...

Gratulerer så mye Line!

Klart jeg er med :)

Klem C.

ella sa...

1 mill er mye! :-) Grattis!

ella

Anonym sa...

Gratulerer med 1 million! Tenk om det hadde vært i penger :) Da hadde du vel gått bannas i Omagio vaser vil jeg tru. Hilsen Hege Nilsen

Rosa sa...

Sier ikke neitakk til et gavekort i DEN butikken akkurat! ;-)
Ha en finfin lørdag, her er det snart bursdagsfeiring på gang :-D

Klemmer i fleng, Rosa

lenapenas-verden sa...

Grattis med supre tall og blir sellvfølgelig med i trekningen. Så masse fint der :)

Linnéa sa...

Gratulerer med nesten millionen :D
Jeg vil gjerne være med!

Anonym sa...

Wow! For ein lekker premie!
Ruth og Rudolf har mykje flott!

ingridsboble sa...

Gratulerer masse med så mange treff!
Vil så klart være med å feire med deg :)
Klem fra Ingrid

Shus sa...

Ojojojojojoj, så gøy!! Og vel fortjent.

Eg er gjerne med i milliondrysset!

klem frå Solveig

Nataliya sa...

Jeg vil gjerne være med :)
Klem Nataliya

TT31 sa...

jeg krysser fingrene :)

♥ Netta ♥ sa...

Jeg er med!!! Digger Ruth&Rudolf så her er det masse som står på ønskelisten :-)

Klem
Anett

♥ Netta ♥ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Reidunn sa...

Gratulerer så mye med 1mil. treff!!
Jeg blir gjerne med:)
Klem Reidunn

Jane sa...

Jeg er veldig gjerne med på trekningen :)
klem Pantonejane

Anonym sa...

Gratulerer:)
Jeg er gjerne med, jeg også.
kjersti.vehus@gmail.com

Bella sa...

Oi oi oi!! :) Selvfølgelig vil jeg være med!

AC IN A BOX sa...

Herlig, jeg er med! :)

Fin dag til deg!
- AC

Mrs. Monday sa...

Wow - gratulerer så mye med MILLIONbesøk og feiring!

Klem fra
Lena

Unknown sa...

Så mye fint! Ett gavekort nå om høsten kommer godt med...såååå mye fint ;oD
God klem til deg

Eline Risvik sa...

Slenger meg på her og, og håper å vinne. Gratulerer med så mange treff. Flink!!

birgitte sa...

Jeg er med :)
bk_bv@hotmail.com

Barkeblikk sa...

Hurra for gavedryss! Gikk så bra forrige gang, så må prøve meg igjen :) Ha en flott dag! Klem fra Monica.

Mandelhjärta sa...

Dette blir jeg gjerne med på! :)
Og gratulerer med flotte tall!!
Klem

Bratte Bakka sa...

vere med vere med :D

Kirsti sa...

Grattis grattis. Jeg har siklet på aztec håndkle lenge. krysser fingrene ;)

KriStyle sa...

Gratulerer, velfortjent :))
Jeg er med:)
Klem

Jatte sa...

Ååå, jeg er såååå med :D

Anonym sa...

Ønskelisten hos Ruth og Rudolf er lang, så et gavekort hadde kommet godt med😃 krysser fingre!

Brit Ragnhild
brmorken@gmail.com

tonje boganes sa...

Prøver lykken her også :)

Renata sa...

Gratulerer...
Hiver meg på.
Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Hverdagsliv det gode liv sa...

Herlige premier.... Jeg er med! Nina

Stine sa...

NYDELIG!
Slenger meg med på denne også jeg =)

Inspirert sa...

Jeg vil gjerne være med, og gratulerer! Therese

Kreativ-i-tet Ann Merete sa...

Gratulerer med millionen!! Må jo bare bli med her! :-D

lisa sa...

Krysser fingrer og tær :p
Gratulerer med millionen :)

EKTE INTERIØR sa...

Jeg blir med, jippi! :)

Liza sa...

Er med på denne også:)

marie sa...

Gratulerer! Millionær, nesten. 😉

Silje sa...

Masse flott i den nettbutikken!
Prøver millionlykken
Siljeab@hotmail.com

sandra sa...

Gratulerer med en million:D:D

Jane sa...

Gratulerer! Jeg er med.

Unknown sa...

Så gøy!!!! Vil gjerne være med😃😃😃
Mvh Hildegunn
Hildegunn29@hotmail.no

Den første løvetann sa...

Så mye fint! jeg er med :)

mvh
Ingrid

Gry sa...

Lekkert lekkert :) Kähler er en klar favoritt her også ;) Klem Gry

Mona sa...

Ruth og Rudolf har så mye fint!

Anette Willemine sa...

Grattis med millionen!
Jeg blir gjerne med å prøver lykken. :)

MV sa...

Gratulerer så mye med millionen!

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :)
Hilsen Kjerstin
(kjerstinlindgard@yahoo.no)

Anonym sa...

Gratulerer :) I denne nettbutikken vil jeg ikke ha problemer med å handle nei :)
mvh Elizabet
embla50@yahoo.no

Hjertebank sa...

Må være med her jeg også! De har jo så masse fint!!

Frøken Hege sa...

Dette kan man jo ikke gå glipp av, kommenterer og håper man vinner.

Gratulerer med en million og lykke til videre.

Frøken Hege

Frøken Hege sa...

Dette kan man jo ikke gå glipp av, kommenterer og håper man vinner.

Gratulerer med en million og lykke til videre.

Frøken Hege

ingvild margrete sa...

Jeg vil gjerne være med i konkurransen! :)

Anonym sa...

Prøver lykken! God fredagskveld!
HIlsen Gro Sofie
gro.bertelsen@gmail.com