søndag 21. september 2014

[ MILLION - gavedryss 3 ]





Tredje sponsor ut i Million-gavedrysset er fantastiske FRYDELIG
Premiene er et grått Heavenly honeycombteppe og en stor stråkurv fra Tine K
Lucky you!! 

  

Er så utrolig mye lekkert i nettbutikken om dagen!
Du finner lekre puter, herlige pledd, deilige duftlys, masse lekkert til kjøkkenet,
digg sengetøy, kule bilder mm...
Ta turen innom og KOS DEG:)
Besøk gjerne bloggen, facebook og @frydelig for inspirasjon, nyheter og gode tilbud.


Regelen er enkel!
Kommenter og du er med i trekningen,
som skjer når millionen er nådd:)
LYKKE TIL!


61 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig teppe og flott kurv. Jeg blir gjerne med :) God ny uke til deg!
Klem fra Guro

Asagao sa...

Jeg blir gjerne med :)
Hilsen,
Edyta :)

Audhild sa...

Nydelige premier <3

Krysser fingrene for at vinnerlykken står meg bi :)

♥ Netta ♥ sa...

Herlighet, nærmer du deg en million visninger Line? Det er jo helt fantastisk - gratulerer :-) Det er klart jeg blir med i trekningen av disse flotte tingene - ønske, ønske ;-)

Du har en herlig og inspirerende blogg, så jeg skjønner så godt at du nærmer deg en million besøk!

Ha en herlig kveld!

Klem
Netta

lenapenas-verden sa...

Det teppet er så fint :) I`m in :)

Anne-Mari sa...

Flotte premier,jeg er gjerne med!
annemarigabrielsen@gmail.com

Kaja sa...

Åh, for er fint teppe!! Jeg er med :-) Hilsen Kaja

Maries smak sa...

Så lekre ting! Hadde passet perfekt inn på soverommet i huset vi flytter inn i om noen uker!

God ny uke til deg!

Med kjæleik til livet sa...

eg er med ;)
smil fra monika

Reidunn sa...

Her var det mye fint!!
Jeg blir gjerne med:)
Klem Reidunn

Linda sa...

Så lekkert:)Jeg er med♥
Ha ei flott uke!!!

Elisabeth K sa...

Deilige høstvibber! Jeg er såklart med :-) Hadde passet perfekt inn i den nye stua vår.

Anonym sa...

Jeg er med! Jeg ser forresten frem til konfirmasjons innlegg, spennende å se hva du fikk til av den lyngen:)

Mvh Hege Nilsen

Shus sa...

Oh yes, denne blir eg iallefall med på!!

Klem frå Solveig

Jane sa...

Jeg prøver gjerne lykken jeg :)
klem Pantonejane

Anonym sa...

For en flott blogg du har!
Er gjerne med i trekningen!
Hilsen fast leser:
kjersti.vehus@gmail.com

Bella sa...

Nydelig teppe! :) Passer perfekt inn hos meg! ;)
fin dag til deg!
klem

Unknown sa...

Ja takk!!!

Klem
Vicky

Petrine ~ Nederst i havna sa...

*Elsk* på den premien altså ♥
Krysser fingre og tær! :)

Rosa sa...

Ja takk, til denne også :-D

Håper helgen har vært fin og at mandagen behandler deg bra :-)

Klem, Rosa

Anonym sa...

Jeg blir gjerne med og prøver lykken :) elisabethbergstol@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg blir gjerne med og prøver lykken :) elisabethbergstol@hotmail.com

AC IN A BOX sa...

Herlig, jeg er med! :)

Fin dag til deg!
- AC

Anonym sa...

Wæææ, det teppet altså!! SUKK!
Krysser fingrane, du er jammen meg kjekk med blogglesarane dine :)

imago collectico sa...

Nydelig premie! Jeg prøver lykken :-)
klem Vibeke

Unknown sa...

Gratulerer med så mange visninger ;))
For ett nydelig pledd...her er det bare å krysse fingrene, sukk:)

Klem Elisabeth

Eline Risvik sa...

Åå, så mye lekkert du kommer med nå, Line. Flinkis. Jeg er veldig med og håper på premie :D :D

Siri sa...

Snart en million!!??!! Wow, skjønner godt at du er glad :) Er veldig gjerne med; krysser fingre og tær

Anonym sa...

Flotte premier, jeg er med.
Hilsen Kjerstin
(kjerstinlindgard@yahoo.no)

Barkeblikk sa...

Ja takk, veldig gjerne ;-) Masse flott her, så jeg er med! Klem Monica

Mandelhjärta sa...

Flotte premier! Jeg prøver lykken. :)
Ha en fin dag!

Fru Andersen sa...

Wow, blir gjerne med her også! DET fine teppet da :-)

Bratte Bakka sa...

Fantastisk! Vil gjerene vere med å verta dryssa på eg :D

KriStyle sa...

Klart jeg er med, nydelig premie :)

Anonym sa...

Det teppet hadde passet perfekt i stua her nå som høsten kommer så jeg kaster meg på her også😀

Brit Ragnhild
brmorken@gmail.com

tonje boganes sa...

Prøver lykken jeg :)

Renata sa...

Prøver lykken...
Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Hverdagsliv det gode liv sa...

Så herlig! Jeg vil veldig gjerne være med her også jeg :o) Nina

Stine sa...

Jaaa! Jeg er med =)

Kreativ-i-tet Ann Merete sa...

Ah, fantastiske premier! :-D

lisa sa...

Wow d teppet var flott. D tror jeg må komme på ønskelista mi til jul :)

EKTE INTERIØR sa...

SÅ fine premier, jeg blir med!!

Liza sa...

Krysser fingrene:)

Anonym sa...

For en kjekke blogg, og mye flotte ting du gir bort :0) Gratulerer med over en mill :0) Mvh Irene

Sandra sa...

Kjæmpefint!:)

Jane sa...

Så utrolig fine premier. Ønsker meg veldig et slikt teppe.

Den første løvetann sa...

Jeg er med, og venter i spenning :)

Klem
Ingrid

Gry sa...

Stilige saker! Jeg er med ;) Klemklem

Anette Willemine sa...

Grattis med millionen!
Jeg blir gjerne med å prøver lykken. :)

MV sa...

Hurra for millionen og fine premier!

Linda sa...

Flotte premier

Anonym sa...

Gratulerer med millionen. Så gøy :)
Disse varene er jo kjempefine, så jeg melder meg på :)
mvh Elizabet
embla50@yahoo.no

Hjertebank sa...

Hurra for deg! Dette blir jeg gjerne med i trekningen på!

Frøken Hege sa...

Digger det teppet og digger din blogg, det må jo bare være et for godt sammentreff....

Frøken Hege

ingvild margrete sa...

Jeg vil gjerne delta her også! :)

Anonym sa...

Henger meg på i siste liten:)
Hilsen May-Rita(mjagt@broadpark.no)

Mira sa...

Nydelig gave, blir gjerne med.
Klem,

Anonym sa...

Prøver lykken! God fredagskveld!
HIlsen Gro Sofie
gro.bertelsen@gmail.com

Wenche sa...

Kjempefine!

Anonym sa...

Krysser fingrene! :) God helg!

sandvikragni@gmail.com

Unknown sa...

Herlig premie :)