lørdag 20. september 2014

[ MILLION - gavedryss 2 ]




https://www.facebook.com/pages/Frk-Wickstr%C3%B8minteri%C3%B8r/169678076377326


Neste sponsor ut i Million-gavedrysset er Frk Wickstrøm
Premien er en lekker pute fra Riviera Maison!


Denne fine Trondheimsbutikken er magisk!
Jeg har vært der, så jeg vet det:)
De har desverre ikke nettbutikk - men om du følger de på @frkwickstrom på instagram, blogg
eller facebook, så finner du masse herlig inspirasjon og gode tilbud!

De fine jentene sender mer enn gjerne varer hjem til deg,
bare og sende en mail! :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Regelen er enkel!
Kommenter og du er med i trekningen,
som skjer når millionen er nådd:)

LYKKE TIL!

26 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er klar for putekrig...!

sigfridpettersen63@hotmail.com

Anne-Mari sa...

Er gjerne med her også jeg!
annemarigabrielsen@gmail.com

Rosa sa...

Ikke snauere enn at jeg kaster meg med på denne også, jeg! ;-)

Klemmer

Linda sa...

Der har jeg også vært, og de har sååå masse lekkert♥Hiver meg med jeg:)

Audhild sa...

Kjempefin!!
Elsker stripete marineblått & hvitt, det passer til alt :)

God Lørdagskveld!

ingridsboble sa...

For en fin pute :)
God helg!
Klem fra Ingrid

Kaja sa...

Jeg blir med her også jeg! Får aldri for mange puter :-) Fortsatt god lørdag! Hilsen Kaja

Shus sa...

Så gøy!! Eg vil gjere det eg kan for at du skal nå millionen!

Klem frå Solveig

Nataliya sa...

Lykke til. Krysser fingre og er med :)
Klem Nataliya

Anonym sa...

Den puten hadde vært perfekt på hytta i Risør! Mvh Hege Nilsen

♥ Netta ♥ sa...

Her er det bare å kaste seg på, disse skjønne putene hadde passet perfekt i sommerhuset vi overtar straks så her er det bare å krysse armer og bein ;-)

Klem
Anett

Anonym sa...

Nydelige puter! Jeg vil gjerne være med :)
borgny_bjerke@hotmail.com

Reidunn sa...

Fantastiske puter!! Kan aldri få nok av det:)
Blir gjerne med her også!!
Klem Reidunn

Anonym sa...

Så gøy det hadde vært med nye puter:)
Blir gjerne med i trekningen!
kjersti.vehus@gmail.com

AC IN A BOX sa...

Herlig, jeg er med! :)

Fin dag til deg!
- AC

Barkeblikk sa...

God morgen! Jeg er med :-) Klemifleng!

Bratte Bakka sa...

vere med vere med :D Så kjekt at du runder millionen! Du er flink!

Hverdagsliv det gode liv sa...

Lekker butikk ja! Jeg er med! Nina

Inspirert sa...

Blir gjerne med! Therse

EKTE INTERIØR sa...

Jeg er med!! :)

Liza sa...

Veldig fin butikk:)

Silje sa...

Ønsker meg :)
Siljeab@hotmail.com

Unknown sa...

Nydelige premier!!!!!
Blir med😃😃
Mvh Hildegunn
Hildegunn29@hotmail.no

Anonym sa...

Virkelig stilige puter. Jeg er med :) Utrolig bra å nå millionen :)
mvh Elizabet
embla50@yahoo.no

mormormonashjørne sa...

Lekker pute, blir gjerne med på trekningen.

Anonym sa...

Prøver lykken! God fredagskveld!
HIlsen Gro Sofie
gro.bertelsen@gmail.com