tirsdag 17. mars 2015

[ LIGHTEN UP )




Jeg er veldig glad i tente lys om kveldene!
Overalt i huset på vinteren og høsten,
og ute på terrassen på fine vår- og sommerkvelder 




Disse lysene er helt perfekte!
Batteridrevne, og med timer, brenner i 450 timer.
Det er flammeløse lys laget i 100% voks,
ser ut som helt vanlige kubbelys, og "brenner" fantastisk naturtro 

Og best av alt, det blir ingen sot - hurra! 

Simply love'em 




Mine er kjøpt hos Ruth & Rudolf
og de passer perfekt på mitt nye NUR brett 

Er så glad i de nye tingene og de nye fargene i stuen,
ble så lyst og herlig!

Det er virkelig VÅR her nå altså 
Er det vår hos deg?





4 kommentarer:

Lille Himmel sa...

Sååå fint det ble :-)
Du er en mester på å ta fine og ikke minst veldig stemningsfulle bilder!!
Love it !!

Og Ruth&Rudolf er jo temmelig råe de også ;-) hoho...

Ingrid Tunheim sa...

Batteridrevne lys har jeg faktisk aldri tenkt på... Noen ganger kan nok det være smart og praktisk.

Unknown sa...

Så flott tips og fint å høre at du er så fornøyd. Jeg har tenkt at slike må jeg ha noen av. Deilig å slippe å blåse ut lyset hver gnag jeg går inn en tur fra terrassen- og deilig at flammen ikke blåser ut.

Ha en fin dag og fin ny uke

Klemmer Monica

Gry sa...

Samme her, elsker å tenne lys året rundt! Men så var det den soten da... "Fali" det også nå... ;) takk for tips, disse var fine! Virkelig lekkert med blåtonene dine mot det hvite, love it!

Tusen takk for lykkeønskning kjære du, ja vi får tro det går veien ;)

Ja, hyggelig å få frem litt påskepynt nå, god uke til deg! Klem :)