onsdag 4. mars 2015

[ NUR - GIVEAWAY ]



VINNEREN BLE:
Bloggen HusHansen
@shushansen

GRATULERER!! :)


  NUR  
Endelig i Norge!
Du finner de hos Ruth & Rudolf - Hurra!! :)




Har lenge sett disse på danske blogger og instagramprofiler, 
men har ikke vært å oppdrive i Norge - før nå! :)

Lysestaken/vasen Pipeline er genial, lekker, enkel og tidløs i designet,
den kan brukes til både lys og en liten kvast med blomster 




Brettene har også et lekkert og enkelt design - that's why I love it 
De har uendelige bruksmuligheter 
Som lysfat på stuen, til smykker og klokker på soverommet, krydder og oljer på kjøkkenet,
sminke, parfyme og kremer på jenterommet eller til såper og tannglass på badet:)





Jeg lodder ut en valgfri Pipeline vase/lysestake i samarbeid med 



Og du trekker lodd som følger:

1 lodd - kommentar
1 lodd - Del på din blogg eller instagram*

*MÅ skrive instanavnet ditt her hvis du deler på instagram 
(husk og legge igjen mailadresse om du ikke har blogg/insta)



VINNEREN BLE:
Bloggen HusHansen
@shushansen

GRATULERER!! :)


71 kommentarer:

Anonym sa...

Hipp hurta for @ruthogrudolf som tar inn dette fantastiske merket.
Jeg har ønsket meg produkter herfra leeenge.
Så nydelig blogg du har da, Line visste ikke at du hadde det🙊. Fin onsdag til æalle og enhver.
Mvh Kristin @frunn

Anonym sa...

Åå så gøy! De har så utrolig mye fint så her skal handlekurven fylles opp!! :) lysestaken hadde passet perfekt inn i meg og samboerens nye leilighet ��

Epost-adr: start25ceciliee@hotmail.com

Shus sa...

Ja, så gøy! Eg tar 2 lodd på denne.

Klem frå Solveig HH

Regine sa...

Å, så kjekt! Har lenge sikla etter dei lysestakene og bretta - så utruleg lekre!! Kjempe bra at ein endelig kan få kjøpt det i Norge, hurra!! ;)

Eg tar 2 lodd. Skal dele det på bloggen seinere straks!! ;)

Anonym sa...

Deltar gjerne på denne konkurransen! :)

mariannegranhus@hotmail.com

Anonym sa...

Såååååååååååååå flott, må bare være med :-)
Det blir 2 lodd på meg, delt på insta og(@Petiote77)
Hilsen,
F.T(fannydeak@hotmail.com)

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

Så fin! Jeg vil gjerne være med!
1 lodd på meg :)

Hilsen Kristine

MittLilleHjerte sa...

Bare sååå perfekt<3
Jeg vil gjerne vinne en pipeline;-)
Så trekker et lodd hos deg fine fine deg:)

Ha en fin kveld!

Janne

Marit S Kvinlaug sa...

Marit Sørensen Kvinlaug
Delt på Instagram @maritshome
Trekker lodd på en pipeline👍

Anonym sa...

Ååå, endelig er de i Norge! Pipeline står høyt på ønskelisten her :)

2 lodd på meg. Har delt på insta. (@hvitelinjer)

Hilsen Katrine (katrinel88@hotmail.com)

TT31 sa...

Pipeline har vært etterlengtet, krysser fingrene for litt vinnerlykke :) eksolvik @ gmail.com

Tonje sa...

Åååhhh, ja. Jeg vil veldig gjerne vinne.

Marit S Kvinlaug sa...

Siden alle gode ting er 3 så prøver jeg igjen😂 min mailadresse er marit@vabb.no
Delt bilde på instagram: maritshome

Hilsen Marit

stine sa...

De er så fine! Stine.braathen@live.no

Reidun sa...

Kjempefine.Prøver lykken.Deler og på instagram @frureidun reidun.g.haaland@lyse.net

Barbros lille atelier sa...

Kjempegøy! Jeg vil gjerne være med:-)

Åpent hus sa...

ojojojo!
så kjekt med en give-away
disse er så fiiiine!
ser de for meg overalt i huset mitt - de kunne passet hvor som helst! :)

deler på bloggen.
stor klem fra meg

Stine Håland sa...

Fine!!! Deler på instagram også jeg... Stinemhaaland ♡ Mail stinemhaaland@gmail.com ♡♡

Sanne G. sa...

ÅÅ,så fine! jeg er med!

Marit sa...

Vil så gjerne ha en slik stake - vase. Digger de. Deler på IG også. Mail: Marit.lillebostad@gmail.com

Fabelaktig sa...

Nur har såå mye fint ♥

Jeg deltar med 1 lodd og håper på vinnerlykke!

L for Linda sa...

Hei :)
Fantastisk blogg og flott give away! Elsker at den kan brukes på forskjellige måter.

Jeg vil veldig gjerne bli med i trekningen.

linda.fromreide@gmail.com

Lena Skrukkerud sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lena Skrukkerud sa...

Jeg er med 🙏🙏 Lenaskrukkerud@gmail.com

Eline sa...

Nydelig blogg! Jeg vil gjerne bli med i trekningen. Disse er så utrolig fine :-)

FjordBy sa...

Lekkersmekker! Jeg trekker ett lodd og håper vinnerlykken blåser min vei :)

Klem fra Tove, FjordBy

FjordBy sa...

Lekkersmekker! Jeg trekker ett lodd og håper vinnerlykken blåser min vei :)

Klem fra Tove, FjordBy

Nataliya Limmesand sa...

Ååååå, sånn ønsker jeg meg veldig!!! Har sett på de en stund :)
Krysser fingre og deltar med ett lodd :) Klem Nataliya

Sigfrid sa...

Deltar gjerne på denne konkurransen!
sigfridpettersen63@hotmail.com

Anonym sa...

Så fin! Jeg tar ett lodd.
randiholand@hotmail.com

lenapenas-verden sa...

Så stilige. Blir gjerne med i trekningen :)

Anonym sa...

Deler på FB , disse er råkule :)

mvh

Kjerstin
wilak@online.no

Christine Seljelid sa...

Har delt på instagram (cseljelid), og krysser fingrene for litt vinnerlykke!!
God søndag og kvinnedag til deg.
Klem fra Christine

Liv Grete Stokke sa...

Desse er så nydelege! Deltok og delte på Facebook og - livigrete :-)

Liv Grete Stokke sa...

Instagram meinte eg, ikkje Facebook :p

Tove Johansen/ @tovejo sa...

Så utrolig fine! Klarer ikke bestemme meg for hvit eller svart! Tror jeg "trenger" begge 😍😃

Anonym sa...

Lekker :-) er gjerne med på denne, ønsker meg sort :-) mvh Elin

Marianne sa...

Fiiin!!�� Prøver lykken��✨ Mvh Marianne (mbragstad@gmail.com)

MV sa...

Fantastisk å endelig få dette merket hos ruth og Rudolf! ❤️ Krysser fingrene 😊 klem fra Marianne (marianne_a1987@hotmail.com)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Moro med en give away.
Jeg tar et lodd for kommentar denne gangen.
Krysser fingrene.

Camilla sa...

Prøver lykken med 2 lodd. :)

Sanne G. sa...

Jeg er med :) krysser fingrene med et lodd <3

Ida Lind sa...

Jeg trekker et lodd jeg da :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Anonym sa...

Jeg tar et lodd :-)
karinae@live.no

Anonym sa...

Hei!
Jeg blir gjerne med i trekninge, og tar 1 lodd :)

i_sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Deltar med 2 lodd!
Re-Postet innlegget via samme innlegg på Instagram!

Kallenavn på Instagram: KnutValentine
Email: Knutafdal_93@Hotmail.com

Sigrid W sa...

Trekker 1 lodd :) har kjempe lyst på!

sighal@live.no

Tonje sa...

1 lodd på meg :)

Toyota junior sa...

Hei, 1 lykkelodd på meg :)
Camilla, skogsmusa@hotmail.no

mellaogmalla sa...

Disse var fine!
Trekker et lodd :)

Tom Kenneth Green sa...

Morsom design :) jeg er med på 1 lodd :)

tomkgreen@hotmail.com

@_home_details_ sa...

Jaaa! Har ønsket meg lenge! Er med på to lodd. Deler på Instagram også på konto: @_home_details_
Mail adr er homedetails0@gmail.com
Eller Monika.syversen@live.no
Mvh Monika Syversen

Anonym sa...

Nydelige! Hurra for Nur!!! Tar to lodd @hilleli85

Anonym sa...

Nydelige!! Eg e med:) Karoline.huseb@hotmail.no

Anonym sa...

Åh, noen ganger er ting bare "skjebnen". akkurat i dag var jeg inne for å sjekke priser o.l., for jeg har planer om å kjøpe den i gave til mamma som takk for all hjelp i de fem studieårene mine (er ferdig utdannet jurist i april, skriver masteroppgave nå for harde livet). Tenk om jeg kunne vært så heldig å VINNE gaven, det hadde jo bare vært perfekt for en fattig student.


Jeg krysser fingrene på mammas vegne ;-) Ha en fin dag!



ballettjenta@hotmail.com

Franciskas Vakre Verden sa...

Kjempefin giveaway! Jeg blir gjerne med! Trekker ett lykkelodd! :-)
Jeg har akkurat lagt ut en giveaway hvor du kan vinne en drømmedag på Son Spa, bli gjerne med hvis du har lyst.
http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2015/03/vinn-drmmedag-pa-son-spa.html
Ha en strålende dag!
Bloggklem
Franciska :-)

Anonym sa...

Fantastisk design! Pipeline er jo genial! Som du skjønner blir jeg gjeeeerne med på konkurranse ;-) Hilsen Monica monica@flaten.net/@interiorbonanza

Anita sa...

For en finfin konkurranse! :)
Jeg har delt på instagram - Ahnnaem, og trekker dermed to lodd i konkurransen! *håperhåper*

Frøken Hege sa...

1 lodd på meg da. Delt på min egen blogg. http://frkhege.blogspot.no

God helg!

Siv sa...

Så tøffe! :D
Jeg tar ett lodd, og krysser fingrene ;)
Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

Anonym sa...

Lodd nr 2 her :D
Ønsker meg en hvit!
Mvh Tina @sinnaapen

Miriam sa...

Krysser fingrene!
hermansenmiriam@gmail.com

ph sa...

De er sååå flotte! ♥♥♥♥♥♥
Krysser fingre for denne fine i svart :)
Følger deg + Ruth & Rudolf på IG, deler om få strakser under navnet @peggyh22

Ha en FIN-FIN uke!

Mvh
Peggy Hjelmås
peggyhjelmaas@hotmail.com

Veronica sa...

Så fin dæm va! Æ krysse fingran! :)

Mvh. Veronica

vepe2222@gmail.com

Anonym sa...

Kjempefine, prøver lykken!

kristinhm@hotmail.com

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Denne give away'en gikk jeg jo nesten glipp av!!! Ikke fulgt med meg :)
Hi-hi... :)
Henger meg ihvertfall på nå med 1 lodd, så håper jeg lykken er på min side ♥

linnørtenånå sa...

så fine. tar et lodd på denne jeg. :)
go torsdag til deg

Beate Myran Bingen sa...

Hei, hei! :D

Jeg vil gjerne delta, og trekker ett lodd.

Mvh Beate M. Bingen
beate_myran(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

God påske :-)

siljaco@hotmail.com

♥ Stines hverdag sa...

Såååå fine!! Disse har jeg ikke sett før... Jeg tar to lodd
Ønsker deg en flott påske :-)

Monica's Verden sa...

Jeg har delt på min Instagram side :)
Å mitt Instanavn det er @MooKaaS :)

Disse er bare så lekker, Pipeline lysestakene, så jeg krysser fingrne
Å så ønsker jeg deg en fantastisk flott Påske :)
Stor Påske hilsen fra
Monica Karin
canim_monica@hotmail.com