mandag 30. mars 2015

[ STEMNING ]




Er så deilig med tente lys og mørke kvelder 
God stemning 




Fint og trygt med disse elektriske lysene 
De er innstilt på kl 19 hver dag, og tenner seg selv...
kl 23 slukker de - helt perfekt 




Påskeliljer i kurv er så fint!
Elsker gule detaljer - i små doser 


- Enjoy Candles fra Ruth & Rudolf // Tine K kurv fra H&C // lammeskinn fra KID -



Håper du har fine påskedager.
Her er det hjemmeferie, og det er så deilig 

Vi rydder i skuffer og skap, boder, garasje og biler,
helt perfekt!! Solen ser vi og - hurra 


Happy days!


6 kommentarer:

Christine sa...

Praktisk med slike lys, og bedre for helsen også ;-)
Her er det påske hos svigermor på landet, og vi koser oss. Reiser på fjellet på hytten til foreldrene mine på fredag. Da blir det faktor 25, og avslapping i solveggen ;-)

Fortsatt god påske til deg og dine.
Klem fra Christine

Tonje Merethe sa...

Så kjekke lys. Har planer om å anskaffe meg slike jeg også.
Flotte bilder du tar.

Ønsker deg en fantastisk påske.
Klem fra Tonje Merethe

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig praktiske lys. De var i tillegg fine og se på.
Var veldig koselig påskestemningn i bildene.
Ønsker deg og dine en kjempe fin påske.

Jatte sa...

Hei på deg,
Takk for koselige ord hos meg - hyggelig å være tilbake i bloggland, jeg suuuuger til meg inspirasjonen!;)

Nydelige og stemningsfulle bilder hos deg, som alltid!!

Ønsker deg og dine en super påske,
Klemmer fra meg :)

Regine sa...

Så nydelig!! :)
Eg har samme lys i ei lykt utenfor døra, gir litt fin stemning :)

God påske til deg og dine!!

linnørtenånå sa...

Så koselig med påskeliljer i kurv :) Her er vi nesten klare til å dra på hytta i morgen. God påske :)