søndag 1. desember 2013

[ e n d e l i g )



Endelig er vi der:))
1. desember og advent!
Jeg er en stor fan av tiden vi nå går inn i...

Det første lyset i min nye Kubus lysestake er tent:)
I just LOVE it:))


 photo kub1_zpsaa5ad542.jpg  photo kub2_zpsc3da09ea.jpg  photo kub4_zps6619117a.jpg  photo kub5_zps10c9ae2b.jpg  photo kub6_zps4e94e723.jpg  photo kub3_zps0060dac4.jpg
 - Kubus 4 og Louise Roe kobber diamanter fra Zanz.no // Glassflaske med kobberlokk fra Muubs -



 I dag er det tente lys, julestjerner i vinduene og pinnekjøtt til middag!
Det lukter J U L i huset ♥ 


19 kommentarer:

Lisette sa...

Så fin juledeco:):) ♥ Sjekk bloggen min, Line.

Camilla sa...

Lekre bilder Line!
Klem fra meg.

idylloghim.blogspot.com sa...

Så fine bilder som alltid:) Liker så godt disse søte dekorene dine:) Pinnekjøtt er min favoritt. Vi var på julebord i går, så jeg fekk en fantastisk forsmak til julaften:) Kos deg:)Klem Ann Elin

Mitt og vårt hjem sa...

Finaste adventstake<3;)
Klem Siv Mette

Annelise Edgarsdatter sa...

Herlig!! Jeg venter på min Kubus som jeg kjøpte hos Zanz..., håper den kommer snart i posten.
Klem

Anonym sa...

Kjempefint!

Klem Kari

Unknown sa...

Så nydelig. De kobberdiamantene er lekre. Ha en super adventstid. D

Anonym sa...

Enkel og fin adventsstake!:)
Takk for at du vil vera med på adventsdrysset hos meg!:)
Ha ei fin førjulstid!

Pink lady sa...

Så nydelig!

Jeg ser du har mange fine bilder fra Førjulskos, er det ok om jeg låner noen av disse?

Klem

Anonym sa...

Åååå nydelige bilder,den lysestaken er så fin:))forsatt fine førjulsdager til deg!
Klem fra Lillian

Huldra sa...

Kjempefint :)

Fabelaktig sa...

De var fiiiine! Jeg må nok innom og kjøpe de! Tenk at jeg ikke så de når jeg var der!

Håper alt er bra med deg! Jeg var nok litt kort her om dagen, sorry! Men det blir litt mye til tider *smiler* tilgi meg?

klemklem

lillpastill sa...

*sukk* for en fantastisk måned som endelig er her ♥ Nydelige bilder.. Ps. jeg ble så inspirert av den andre adventsstaken din, at jeg måtte som jeg advarte, herme.. :)
Fin dag til deg
Klemmer og smil fra meg

Bittelille villa/Jennifer sa...

Ja endelig er det desember! Så koselig å tenne det første lyset, nå må vi bare nyte tiden fremover:)

Lekre kobberdetaljer!

klem klem

Anette Willemine sa...

Heldige deg som har fått Kubus'en i hus. :) Står fortsatt på min ønskeliste, og skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg ikke benyttet sjansen til å kjøpe den når vi var hos Zanz. Kobberdiamantene er så fiiine!

:)

Toril sa...

Herlig!
Ønsker deg en GOD adventstid :)
Klem til deg!

Unknown sa...

Så stemningsfullt! :)
Ønsker deg ei fin adventstid!

Wenche With sa...

Åh! Så rent og delikat, liker det! :)

Monica/Twist sa...

Lekre bilder! Jeg fikk veldig lyst på en slik diamant på min lysestake og;)! Må jo pynte den opp litt nå i disse adventstider. Håper alt står bra til!
Klem Monica