mandag 30. desember 2013

[ looking back ... ]



2013

Her er noen foto-favoritter fra året som gikk


 photo 1-1_zps5a674d7a.jpg  photo 1_zps21f77c4e.jpg  photo 2-2-2_zps08e4aa86.jpg  photo 2-2_zpsed8783fb.jpg  photo 3_zpsa3d2de63.jpg  photo 3-3_zps551b8cc1.jpg

Januar - Februar - Mars


 photo 4_zpsdc6466da.jpg  photo 4-4_zps53a0fb62.jpg  photo 5_zps92852140.jpg  photo 5-5_zpsc00d4bc6.jpg  photo 6-6_zpsede37a5b.jpg  photo 6-6-6_zpsca9ee1a3.jpg

  April - Mai - Juni


 photo 7_zpsabee5200.jpg  photo 7-7_zpscf079d04.jpg  photo 8-8_zps0cf13292.jpg  photo 8_zpsd478f0d8.jpg  photo 9_zps90000f34.jpg  photo 9-9_zps4dda5907.jpg

  Juli - August - September


 photo 10_zpsdda182be.jpg  photo 10-10_zps84ab4507.jpg  photo 11-11_zps1212c355.jpg  photo 11_zps11f34734.jpg  photo 12-12_zps682ef60b.jpg  photo 12_zps355b1101.jpg

  Oktober - November - Desember


Ønsker alle mine bloggvenner og lesere et riktig 
GODT NYTT ÅR!


20 kommentarer:

Mitt og vårt hjem sa...

Her var det masse flotte bilder!
Måtte 2014 bli like fin:)

MissMette sa...

Nydelige bilder fra året som har
gått ღ Gleder meg til å fortsatt
følge deg i det nye året som
kommer :) Takk for all inspirasjon
Godt nytt år, og stor klem til deg ღ

Hulda sa...

Så inspirerende og flott innlegg du har laget. Nydelige foto du har tatt gjennom hele året. Likte godt de små kransene av lyng du hadde satt på lysglassene. Mye flott. :) Godt nytt år!

Lill sa...

Herlige bilder ♥

Godt nyttår...gleder meg til å følge deg neste år

klem fra Lill

Bella sa...

Så mange lekre bilder!!! :) Ønsker deg et godt nytt år!! Klem

MittLilleHjerte sa...

Heia, utrolig flotte bilder ;)
Ønsker deg et riktig godt nytt år;) Gleder meg til å bli mere kjent og følge deg i det nye året;)
Klem fra Janne

Liza sa...

Så mye inspirasjon:)
Godt Nyttår til deg og dine:)
Klem
Liza

♥ Netta ♥ sa...

En herlig oppsummering av et flott år inne hos deg Line. Nydelige bilder av lekkert interiør :-)

Jeg skjønner at dere har hatt en fin jul til tross for regn og vind her på Østlandet. Jeg må innrømme at det var litt nedtur å komme ned fra fjellet til grønne plener og regn :-(

Ha en herlig nyttårsfeiring i morgen og masse gode ønsker for det nye året!

Klem
Anett

Livy sa...

NYDELIGE bilder!
Ønsker deg et riktig godt nytt år!
Klem fra livy

Livy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Precious Home sa...

For ett år i bilder. Nydelig stemning som hører til hver årstid:)

Godt nytt år!

Anonym sa...

Vakker og inspirerande blogg! Fast lesar eg no :) Godt nyttår!

Rene Linjer sa...

Her var det mange flott bilder! Gleder meg til å følge deg videre i 2014 og hvem vet, kanskje sees vi plutselig ifjen også. Det hadde vært hyggelig! Klem fra Lene

Reidunn sa...

Så flotte bilder du viser:)
Fant den fine bloggen din i dag og måtte legge meg til som følger.
Gleder meg til å følge bloggen din vider i det nye året:)
GODT NYTTÅR til deg!!
Klem Reidunn

Pink lady sa...

Godt nyttår til deg!! Så koselig å hilse på deg i november! :)

Gleder meg til å følge med på bloggen din i 2014!

Klemmer

Livets små øyeblikk sa...

Fine bildene dine - flott oppsummering:)
Ønsker deg og dine alt godt for det nye året, håper 2014 er fyllt av mange gode øyeblikk som bare venter på å bli opplevd:) Takk for følget i året som gikk, takk for de vakre bildene du deler og takk for de gode kommentarene - vit at jeg setter pris på hver og en av de:) Gleder meg til å slå lag videre i et nytt år:)

Ha en fin 1. dag i 2014
varm klem:)
(ps: jeg er endelig på google+, var veldig enkelt og ikke noe som forandret seg siden jeg ikke knyttet bloggen opp mot +profilen - og det aller beste; ikke mer autofiks på bildene:)

idylloghim.blogspot.com sa...

Godt nyttår;) her har du et vakkert knippe av bilder, nydelige! Håper du hadde en fin feiring inn i det nye året, å måtte det nye bringe deg mye glede og lykke;) takk, for alle koselige og fine ord på bloggen min. Klem Ann Elin

Barkeblikk sa...

Fantastiske bilder! Og så hyggelig at du tar deg tid til å skrive hos meg, det gjør meg veldig glad :-) Ønsker deg et GODT nytt år - og en nydelig onsdagskveld :-) Gleder meg til flere fantastiske bilder hos deg i dette som det forrige. Klem fra Monica.

Bittelille villa/Jennifer sa...

Godt nyttår! Du tar så nydelige bilder:) Moro med tilbakeblikk:)

Ønsker deg alt godt i det nye året,
klem Jennifer

maria at inredningsvis sa...

HÄRLIGA bilder :) jag vill önska dig ett gott nytt år fyllt med glädje.

Kolla gärna in min nya post om du vill ha en gudomlig sås som måste smakas:)

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion