onsdag 4. desember 2013

[ framsnakking ]



... eller "shoutout" som ungdommene kaller det på Insta:))
Meningen er i allefall og la andre bli kjent med dine favoritter...
Og en av mine store inspirasjonskilder om dagen er Ann Elin med bloggen

http://idylloghim.blogspot.no/
Er ikke så veldig lenge siden jeg oppdaget denne bloggen,
men nå er det slik at jeg MÅ innom hver dag for og se om det er noen nye bilder:)) 



- alle bildene er fra bloggen Idyll og him

 
Er det ikke bare MAGISK!!
Håper det var greit at jeg lånte bildene dine Ann Elin;)
 
 
 Har flere favoritter, mange faktisk, så det er nok ikke siste gangen dere får slik
framsnakking fra meg:)) Er jo kjekt og bli kjent med nye bloggere:)
Har du besøkt denne bloggen før? 


11 kommentarer:

Pink lady sa...

tusen takk for blogganbefaling. Ny for meg, men jeg skal definitivt titte innom:)

Framstnakking er fint!! :)

Klem

Livets små øyeblikk sa...

Jeg har også funnet inn til Ann Elin og er så enig, kjempefin blogg:)
Så fint med blogganbefalinger og framsnakk - en flott måte å bli kjent med nye blogger på! En idè å ta med i kveld dette tror jeg:)

Krysser fingrene for at du får snøen din snart. Her har det såvidt begynt men det skal visst fortsette noen dager så det er håp om noen hvite dager her også. (selv om jeg helst hadde sett bare veier i år;)

Ha en fin kveld kjære du
varm klem:)

idylloghim.blogspot.com sa...

Søte, snille deg:)Så nydelig overraskelse :)Tusen hjertelig takk for denne flotte framsnakkingen, jeg er helt smigret og rørt:) Det varmer såååå mye. Å treffe nye bloggvenner som deg gjør hverdagen så fin. :)
Du er så utrolig flink selv, å jeg må fast innom bloggen din hver dag:)Du skriver alltid så fine ord.
Jeg ønsker deg en nydelig dag. Her er det storm ute, så det er bare å holde seg innendørs. Varm og god klem Ann Elin

Unknown sa...

Nydelig :)

Og tommelen opp for framsnakking :)

Ønsker deg en vakker dag

Klem Monica

imago collectico sa...

Liker bloggen godt jeg også, og tommel opp for framsnakking :-)
Nyt kvelden!
klem Vibeke

Bella sa...

Framsnakking er bra!! :) jeg liker det, og det er noe som burde gjøres oftere! :)

Anonym sa...

Bloggen hennes er så fin og så viser ho så masse flott fra heimen:))
Ønsker deg ein fin kveld!
Klem fra Lillian

nr.15 sa...

Ja denne bloggen er kjempefine, og det er ennå finere i virkeligheten for jeg har vært der;-)
Klem fra Charlotte

Gry sa...

Ja, det er jeg enig i Line! Mye lekkert å se hos Ann Elin! Og så bra med litt framsnakking :)

Søt liten skog under her hos deg, og herlig at det er desember! :)

Ønsker deg en fin førjulstid, kos deg og nyt dagene! Klem Gry

Frk Elton sa...

Helt enig!!
En fantastisk flott blogg med en veldig inspirerende stil!
Du er også selv veldig inspirerende og har ett nydelig hjem!
To av mine favisser ;)
God helg!
Klem

lillpastill sa...

Framsnakking er SUPERT! Denne bloggen er ny for meg, men hjelpe meg så jeg gleder meg til å titte innom! :) takk for at du deler :)