fredag 11. januar 2013

{ fredags kjøkken }


Gavekort er gøy!
Tusen takk til Marianne & Co:)
I går var det shopping på Home&Cottage.
Det ble med litt nytt stæsj hjem, og litt av det havnet på kjøkkenet:)
Fineste TineK vasen/glasskrukken med kirsebærkvister,
og det fiiineste Voluspa lyset - beste lysene som finnes!!
( all TineK på hyllen er og kjøpt på H&C, men det er en stund siden nå)



En matchende veske fikk og bli med hjem, tjihi:))
Og nye stoler på kjøkkenet - endelig...
(de er kjøpt på IKEA)


Endelig fredag dere!!
ENJOY!

22 kommentarer:

(eddas) sa...

Lekkert lekkert...det lyset lukter nydelig:)
fin helg til deg
klemklem

Blåbærtua sa...

Åååå så nydelig du har det og då kjekkt å handle litt og med gavekort så er det jo heilt topp:)
Nydelig lyst og lekkert hos deg!

God helg;)
Klem fra Lillian

Lindas Lille Leilighet sa...

Gøy med noe nytt! Og ekstra gøy når man kan bruke gavekort:D Herlige ting du har fått kjøpt deg:))

Petra sa...

Gillar Tine K keramiken!

Fin fredag till dig!
Petra

Casa del Pt sa...

Lucky you! Du har så det så fint, akkurat min stil :)

Ønsker deg en god kveld *klem*

Huset på Grønnmyra sa...

Alltid morsomt med noe nytt.
Kjempefint er det.
Ønsker deg en kjempefin helg.
Klem fra Jeanette

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Grattis med nye stoler, kunne godt hatt noen nye jeg også;-)
Flotte ting du har fått deg og vasen er jo bare digg.
Beste fredagskvelden!
Klem

Helén - Hjertesjel sa...

Herlig! God helg :)
Klem

Audhild sa...

Fiiint :)

God helg!

Barbros lille atelier sa...

Så koselig i kjøkkenkroken din!
Litt fornyelse er alltid stas:-)

Ha en riktig god helg!

Klem

Camilla sa...

Gøy med noe nytt:) Herlig kjøkken du har, lyst og fint! Kirsebærkvistene var fine, ønsker meg varmere og lysere tider hihi:)
God helg!
Klem Camilla

Bella sa...

Alltid gøy med gavekort, så får en kjøpe hva man vil, og tenke seg godt om! ;) Tine K er så fint! Jeg har ikke noe fra den serien, men tror det må komme på ønskelista til bursdag. ;)

Fin fredag til deg!
Klem

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Alltid gøy med noe nytt!
Du burde nesten bli sponset av TineK altså... hi-hi.. :)

God helg ♥

ved siden av sa...

Nydelige, inspirerende bilder!
Ønsker meg såååå nytt kjøkken!
Likte kvistene:)
ønsker dege en fortsatt fin start på helga:)
klem nina

livingillusion sa...

Oi, noen som har vært og shoppa ja! Fint :) God helg!

mirjamsdrøm sa...

Så herlig :)
God start på helgen!
Kos deg masse ;)
Klem

Lillekatt sa...

Deilige bilder!!!

♥ Netta ♥ sa...

Så mye flott du fikk kjøpt deg for gavekortet da. Det må ha vært litt av et gavekort siden du til og med fikk kjøpt deg nye kjøkkenstoler ;-) Kjempefin vase og det lyset lukter bare HIMMELSK!!!

Så mange lekre innlegg du har lagt ut i det siste. Jeg rekker verken å legge ut innlegg eller å kommentere mer enn et par ganger i uken dessverre. Altfor mye å gjøre både hjemme og på jobb for tiden. Herlige ting på badehylla og akk så lekre ting du har fått kjøpt deg - elsk ♥

Jeg har sendt deg svar ang. Haugesund på mail - svaret er ihvertfall JA og du bare MÅ bli med du også ;-)

Kos deg masse i helgen snuppa!

Klem
Anett

Jentå fra Vornese sa...

Fine stoler :) Likte hyllene dine og, har liksom ikke kommet på selv at det går an å ha to farger på hyllen. Det var kjempefint!
Ha en herlig helg!
Gina

Precious Home sa...

Elsker gavekort!...OG Home & Cottage
Har ikke vært innom siden bloggtreffet på Alna...og lengter...men venter til lommeboken skal vokse ellers så går jeg vel på en smell...;)

Ha en fin helg!

MittSitt sa...

Shoppe mus!!! hi hi.
Nå har jeg bestillt meg 2 day t-skjorten og jaggu er det noe å herme etter her også- så mye fint du har kjøpt deg Line, og flotte bilder.
Angående putetrekket :
Jeg mente nok 20,- ja, hi hi og det er selvfølgelig lov å holde av en plass, men tror nok du MÅ være med uansett..hihi.
Her er det rå flott vær og hagen full av pølsespisende barn- fyr på gruven og skikkelig helg.
Jeg er bare inne å henter kaffe- og titter innom bloggen så klart..hi hi!! GOD HELG VENNEN
Klem fra Karianne

fam gab sa...

Nydelig! Her var det mye godis!
Elsker også de duftlysene fra Voluspa :)
Stoelen passet jo perfekt inn i resten!

Håper du nyter helgen, kaldt med sol!!
Klem fra meg :-)