onsdag 23. januar 2013

{ winter - still... }



Vinterpynt kan definitivt fortsatt stå fremme!
Det er skikkelig vinter om dagen... Kaldt, brrr...
(jaja, vet det er januar, og at dette er helt normalt, men jeg er såå klar for vår, hihi)

Noen kroker i heimen er vårlig med friske farger og løkblomster,
mens andre fortsatt har beholdt hvitt og natur:)
Som disse skjønningene fra House Doctor.



Ha en FLOTT dag!

PS: Bli med og svar på noen spørsmål HER (link) og du kan vinne en fiiin premie!
Interiørtips er vi gode på, er vi ikke det da?? :)


21 kommentarer:

Nennes sa...

Så søte :)

Ha en flott dag!

Klem

Karianne Vikse sa...

flink du er som pynter til vinter bildet ute.
Jeg er alt for klar til vår, kjøper på pastell klær til ungene, og tulipaner er et must.
Men det er jo så koselig å ha litt vinter stemmning også.
Vi har også hatt drømme vintervær de siste 14 dagene, så i dag har ungene skøytedag på skolen, til min store skrekk og gru- ser jo for meg at isen sprikker selvsagt..he he, jeg er håpløs mor, nesten slik som hu i Linus i svingen på barne tv..
Ha en flott dag vennen

Helenas enkla vardag sa...

Min ren får också stå kvar tycker han passar så bra i fönstret!
Kram Helena

livingillusion sa...

Ingen tvil om at det fortsatt er vinter... uff så kaldt det er i dag! Tror du kan beholde vinterpynten en stund til... ;) Og det gjør jo ikke noe når den er så fin!

Ingrid Louise sa...

Så fine vinterbilder...
Definitivt vinter ennå ja...men må innrømme at jeg liker det...for her på vestlandet er vi ikke bortskjemt med sol og kulde,nyter både inne og ute jeg!!
Fortsatt fine vinterdager til deg,klm ingrid l

Størstepia sa...

Jeg er helt enig!!
Vår hadde vært perfekt snart! -17 idag var litt VEL kaldt for denne frøkna...

Ha en super dag!
Klem fra størstepia

Bella sa...

Jeg er også SÅ klar for vår!!! :) Sikkert derfor hele leiligheten er pyntet i vårfarger! ;) Fine bilder du byr på, likte VELDIG godt den lykta! :)

Fin onsdag til deg!
Klem

Livets små øyeblikk sa...

Så skjønne - har en "ting" for HD for tiden og alle de siste innkjøpene til interiøret har vært derfra:)
Er klar for våren jeg også, vil bare ha en liten periode med snø først slik at vi kan si at vi har tatt frem skiene denne vinteren. Men SÅ kan våren komme:) Vi skal nedover om et par uker og da håper jeg det er litt mildere hos dere;)

Håper du har hatt en fin onsdag,
varm og god klem:)
(skal ta turen inn på linken selv om jeg har en mistanke om at jeg ikke kan være særlig til hjelp. For jeg er IKKE god på interiør;)

Eline sa...

Så nydelig. Jeg har fortsatt vinterting fremme, men alt som minner meg om jul er borte. Sikker på at det bare er et par måneder igjen før jeg bytter ut alt jeg nettopp kjøpte med fargerike ting.
Ha en flott kveld. Stooooor klem

JeanetteCEB sa...

Her i huset har jeg ingen vinter ting, men snart skal jo påskekyllingene frem.
Kjempesøte var de :)
Ha en fin, fin kveld.
Klem fra Jeanette

lillpastill sa...

Herlige bilder :)

Line sa...

Skjønne! ♥

I Det Lille Grå Huset sa...

Så fint :))

♥ Netta ♥ sa...

Så koselig vinterpynt hos deg Line. Her er det fortsatt ingen pastellfarger og ingen løkblomster (enn så lenge). Det merkes at det er vinter ja, med mellom 15 og 20 kalde biter det godt i kinna. I tillegg har bilen vår streiket så det blir mye gåing i kuldegradene for denne dama om dagen :-O

Ha en fin kveld søta!

Klem
Anett

Anonym sa...

Så fine vinterpynt hos deg,har vinterpynt enda eg og blir nok ut februar og så kan eg ta vekk den og ta inn lit annet men har kjøpt friske blomster då o gleder meg jo veldig til varmere og lysere tider!
Klem

fam gab sa...

Brrr, er også klar for vår! Håper på samme værvarsel som i fjor. Satt ute å solte oss med et glass Sancerre i mars!! Håper :-)

Casa del Pt sa...

Så fine bilder!
Veldig glad for vår jeg også.. Alt for klar, med tanke på at det er en stund til :/

Ha en fin dag *klem*

Fru Andersen sa...

Sååå søte de var da! Blir kjekt med vår, gleder meg til å kjenne solen varme ;-)

God torsdag til deg !

Sofia sa...

Tack för din omtanke!

Monica sa...

hei på deg.
Så flott vinterpynt hos deg! Ingen tvil om at det enda er vinter, nei.
Dessverre er jeg så klar for vår, så må vel smøre meg med litt tålmodighet enda ;)
Ønsker deg en riktig fin fin kveld, og en glad ny dag i morgen :)
Smil og klem fra Monica

mig&mitthem sa...

Ja vissa vinter/ julsaker är det svårt att skilja sig ifrån. Jag har några saker som jag rett o slett tror får vara kvar till nästa jul. Klem m