tirsdag 1. januar 2013

{ med blanke ark... }



... går vi inn i et nytt år!
Spennende:)
Det er noen forsetter her i huset, i år som i fjor,
så får vi bare se om vi klarer det denne gangen:))

  -  rykende ferske blader er aldri feil, inspirasjon må man ha -
 - god start, frisk frukt, finnes ikke bedre!! -


På interiør- og husfronten er det en del som gjerne skulle vært gjort...
Har et ønske om en oppgradering av kjøkkenet og soverommet i løpet av året:)
Vi får se...

På det personlige plan er det flere ting som står på ønskelisten!!
Håper i allefall to av de går i oppfyllelse:)
Vi får se...

Ha dere noen forsetter?
Noen planer for 2013?

27 kommentarer:

sa...

Ingen nyttårsforsetter her i huset - de bare ryker ganske så fort likevel, hi hi :)
Fikk lyst på frukt jeg nå ;)
Gleder meg til å følge deg i 2013!
Klem Anette

Unknown sa...

Planenen er mange for 2013, men om vi får gjennomført alle sammen er vel heller tvilsomt hi hi. Derfor ingen nyttårs forsetter her i huset, tror ikke jeg har viljestyrke til å holde de;-))
Ønsker deg ett godt nytt år!
Klem

Unknown sa...

Har første treningstime på Torsdag, etter langt opphold. Vært støttemedlem på stamina hot litt for lenge, så nå er det på tide å finne fram treningstøyet.
Se på give awayen min, Vee speers. :)

Ha en flott kveld :)
*Mari*

Karianne Vikse sa...

Ja, blanke ark og nytt pågangsmot.
Mine nyttårsforsetter er enkle- gjøre endå mer av det som gjorde meg lykkelig i 2012.
På hus og hverdagsliv fronten, må være og få gjennomført en basseng/hage fest og reise til Vietnam.
Lykke til med dine forsetter.
Stor klem fra Karianne

cathrine - trettien [31] sa...

Hei!
Godt nyttår! Joda, for første gang har jeg et nyttårsforsett - de siste kiloene etter at lillemor lå i magen skal bort. Gruer meg til å utfordre viljestyrken.... Hehe! Ellers blir det vel alltids noen prosjekter i huset ja!

Unknown sa...

Jeg laga ingen forsetter men jeg skal bli flinkere til å trene...skal jo tros alt gifte meg om 6mnd i dag ;)
Nytt vaskerom blir det i nærmeste fremtid da vi fikk det i julegave av mine svigerforeldre til jul...lykke :)
Lykke til med dine forsetter :)

Masse godt nytt år :)

Klem fra Camilla

ELLEMELL sa...

nytt kapittel! velkommen:)

alltid kjekt med en ny start! jeg skal prøve å stramme opp litt, og kapre mannen med stor M... for det er vel min tur?:)
klem ellemell

Unknown sa...

Jeg ser fram til et år full me interior idear. Jeg ønsker en oppgradering av baderommene og en vinterhage og reise hjem til mine foreldrene.

Godt nyttår klem,
Vicky

Unknown sa...

Så glade bilder;) fikk skikkelig lyst på frukt (men sitter her med skruer og sjokolade....)
Vi skal pusse opp kontor og gang, ellers skal vi prøve å bruke hytta mer og jeg skal tvinge meg til å sitte i sofaen innimellom;)
Godt nytt år!
klem nina

beate sa...

Håper jeg klarer å skjerpe kostholdet.... Også trening!

Sitter her å spiser det siste godteriet fra skuffen... Hi,hi

Godt nytt år! Lykke til med dine ønsker for 2013

Klem

OddStyle.dk sa...

Ingen nytårsløfter her, det har alligevel aldrig virket på mig, jeg skal helst beslutte mig for ændringer, når jeg er allermest motiveret :-)

Rigtig god fortsætning på 2013.
Kram Tina/OddStyle

Camillas Romantiske hjem sa...

Ingen forsetter her, klarer som regel aldri å gjennomføre de...Gleder meg til å følge bloggen din videre, det er alltid så koselig med noen ord fra deg!:) Klem

Bittelille villa/Jennifer sa...

Høres ut som en god start på det nye året for deg:) Jeg har egentlig ingen nyttårsforsetter, men jeg startet før jul med å bli flinkere til å lage ordentlig middag - er så fort gjort når man bare er to å ta noe lettvindt bare - så det skal jeg fortsette med:)

I huset har vi egentlig ikke så mange prosjekter, vi må male verandarekkverket til våren bare, også vil jeg jo egentlig pusse opp gjestetoalettet. Men vi ser oss jo stadig om etter nytt hus også, så vi får se:)

Måtte 2013 bli et godt år for deg og dine:)

klem Jennifer

Guttemamma sa...

Nydelig kavalkade under!! Jeg fyser på sunne ting nå jeg og, himmel som vi har "døtta i oss" i julen...! Ingen spesielle forsetter..
KLem♥

Anonym sa...

Hihi her er ingen nyttårsforsetter heller ein drøss med ønsker og håper jo noken kan gå i oppfyllelse i løpet av året:)
Frisk frukt og blader er ikkje feil å starte året med!
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Min Lykke sa...

Godt nytt år!
Alltids noe som kan forbedres.
Jeg vil gjerne gjerne male vårt soverom, lillemors rom og kontoret. Gått litt lei kan man si:) Ellers vil jeg reise, komme videre med fotostudiodrømmen og gjøre interiørønskelisten min kortere.
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

Thelma Louise sa...

godt nytt år..))

HO ho....:)) for forsettene...her også.:))

Kan jo skjønne du lurer på om han er døv..)) prøvde å gå ut med winnie i 18.30 tiden for å tisse, bare å glemme...ville ikke gjøre noe, bare inn....:.) og da gikk hun hvileløst rundt og rundt i huset...hadde et vennepar på besøk, som har vært mye sammen med henne, også på nyttårsaften og de har aldri sett henne sånn før...så det blir verre og verre..) Så vurderer nesten å dope eller reise bort neste år.:) Men man vet jo aldri...og det er grenser for hvor langt inn i skaugen jeg kunne tenkte meg en nyttårsaften også..)

skal jobbe litt med mine forsetter i dagene som kommer..) men holder de nok for meg selv..))

Lykke til med dine.:)

fam gab sa...

Hei på deg :-)

Jeg har for lengst innrømmet for meg selv at nyttårsforsetter kan jeg bare glemme :/ Der har du viljestyrke tenker jeg.,
Men bak i hode surrer det trening, slanking, rydde skap og legge seg tidligere på kvelden ;D Uhelbredelig lakenskrekk.. Men....det er et men ;)
Lykke til med fine forsetter , klem !

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Heisann Line og GODT NYTT ÅR!!!!!!
Takk for koseleg helsing hos meg♥

Forsetter....ja,det er no desse kiloane da;)
Freistande fruktbilde ☺

Klem frå Mette.

Prinsesse Vilikke sa...

Her er det masse planer, men ikke så mye forsetter.

Godt nytt år!

Klem fra Karen

evalevabo sa...

Gott nytt år.
Jag ska absolut bli mer hälsoSam och kanske.. Gå ner nåt kilo. Ha säger varje år!?!? Hihi
Kram Eva

meaningmoon sa...

Hei! Godt nyttår til sjønneste deg, tusen hjertelig takk for alle dine oppmuntrende ord gjennom 2012, du er bare god <3 Fortsettene er mange her i huset, sunnere kost for hele familen, bare godis på lørdager og minst en tur ilp av helgene :) Hoho får se hvor lenge vi holder ut :))
Gleder meg å følge deg videre i 2013!!!
God klem <3

tonje boganes sa...

JEg er ikke så flink til å holde nyttårsforsetter, men jeg har noen som jeg håper jeg kan klare, som å trene litt mer gjevnlig, spise mindre sukker mm...:)
Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår!
Gleder meg til å følge deg videre i det nye året
Klem Tonje

Helenas enkla vardag sa...

God fortsättning på dig! Har inga lovord om nya året men en massa tankar att jag ska äta bättre röra mig mer och följa mitt hjärta mer!
Kram Kram Helena

Tone sa...

Hei Line!!
Tusen takk for alle gode ord i året som er gått,her er det ingen forsett men mange planer:) Både på studie og interiørfronten, og så var det hytta da, mye kjekt i vente der:)
God klem
Tone

Casa del Pt sa...

Mitt nyttårsforsett er å ikke shoppe klær for i sommerferien. (Skal på Outleten i Vestby i morgen da, men etter det - hoho)

Har planer om en del reising og være flink til å trene og spise lite godteri i 2013 også, så får vi se om jeg klarer det :)

Ønsker deg en fin kveld og et riktig godt nyttår *klem*

lillpastill sa...

Har noen jeg også, og jeg SKAL klare dem i år (slik som jeg tenker hvert år) *smiler* Et godt tegn er at jeg tror egentlig aldri jeg har vært så motivert før, som jeg er nå!

Tvi tvi til oss :)