tirsdag 4. oktober 2011

"den er såååå kuuul ass"


Heihei, og takk for gode ord på forrige innlegg;-)
Det var LOV og le altså, hehe!!
Ler enda vi, når vi ser kløningen for oss;-)

I dag har jeg vært byen rundt for og få tak i en "must have" bukse til lillemor på 12 år!
Hjelpes, man skal starte tidlig med dette skjønner jeg... 
"jeg bare MÅ ha den buksa altså mamma, den er såååå kul!!"
Vi fant den på Bryn Senter, så snuppa er lykkelig;-)
 Beige chinos med tynt, brunt lærbelte er i boks!!


Jeg fikk også shoppet litt nytt til heimen:-)
Søstrene Grene er virkelig en kupp-butikk altså!
Ting koster jo INGENTING der, det er gøy;-)

 
Er ikke disse bare skjønne?
Kopper og sukkerskål med nydelige sommerfugler - me love!

Ønsker alle en koselig kveld!
Her blir det Grey's og Sinnasnekker'n;-)

Klem Line

 

40 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Så herlig med shopping :) De tingene der er såå fine! Jeg må nok snike meg ut på shopping snart - tida strekker bare ikke til :(

Nå er det ikke lenge til vi sees :) Gleder meg!

Klemklem

Thelma Louise sa...

Så bra.:-) alltid deilig å få gjort noen "kupp"..)) kos deg.:-)

Unknown sa...

Godt at lillemor fikk buksen sin til slutt. Så fine kopper, jeg har bare vært en gang på Søstrene Grene, men kom visst ut med ingenting.

Forresten om du vil se Engle Tildaen jeg kjøpte hos deg så kan du se her:

http://mantagerhvamanhaver.blogspot.com/2011/09/nytt-pa-kjkkenet.html

Den er nok på et annet innlegg også, men husker ikke hvilket. :)

Ha en fortsatt fin tirsdag.

Klem fra Kari

Unknown sa...

Heisann ;o))) Ja, søstrene grene er ikke å forakte ;o)) Jeg er alltid innom når jeg er i Stavanger, for det er den som er den nermest. Kjempe søtt med sommerfugler på kopper og skål ;o))))
Gleder med til sinnasnekkern jeg også, hihi ;oD
Nyt kvelden ;o))

Høstklem Elisabeth ;o))

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Hei!
Helt enig i at Søstrene Grene er en herlig butikk. Jeg elsker å gå å titte på alle de små sakene deres!

Må bare få si tusen takk for alle de koslige hilsnene du har lagt igjen hos meg! Det varmer:-)

Klem fra meg

Tommensgirl sa...

Så herlig med litt shopping:) Kan tenke meg det er kos med mor og datter shopping:) Kult at dere fant buksa;)
Kjempe søte kopper og sukkerskål du har kjøpt.. Elsker søstrene Grene:)
Ha en fin kveld.
Klem

Bodil sa...

Må ha d bare må ha d....
Ser for meg mine to jenter på 4 og 1,5 år om noen år...
Har aldri vært på Søstrene Grene, men de kommer snart t Kristiansand, weee!!
Kjempesøte kopper!
Klem Bodil

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

ja det er ikke gamle de skal bli før de vet hva de vil ha:)
har en gutt på snart 3 år,som sier selv hva han vil ha på seg på morgenen hi hi!!

Nydelige kopper,elsker SG!!

Nyt uken klemmer fra Linda;)

Drøm sa...

Så fine:) Kanskje jeg må en tur på søstrene grene selv:)
Sees til lørdag da:) Klem Julie

Kine og Ludo sa...

Hihi, jenter er jenter fra tidlig av. Jeg og mamma hadde fullstendig ulik smak, og jeg klarer ikke gå med lilla den dag i dag på grunn av tvangsbruk tidligere i livet.

Du er herlig Line og kommentarene dine inne hos oss gjør at vi blir såååå glade. Klem Kine (&Ludo)

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Hvor er de bare yndige...

Ha´en dejlig aften.
Knus Susi

Precious Home sa...

Jeg som samler på hvite kopper! Disse var jo bare elsk! Men ser for meg at sommefuglene ikke holder her i hus, hvis mannen tar oppvaska;)

Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Hehe....har en gutt på snart 10 år jeg som vet akkurat hva slags klær han bare mååå ha. Eller hvilke sko som er kule eller ikke. Jeg kan ikke bare kjøpe noe til han lengre...han må selv være med og bestemme :)

Så flott det var med de sommerfuglene på koppene....veldig feminint liksom :)

Ha en flott kveld :)

InstatreffNorge sa...

Jeg syns det er såå gøy å kjøpe klær til snuppa:) glemmer faktisk å shoppe til meg selv.. og det fortsetter i flere år skjønner jeg;)

De koppene så jeg på en annen blogg også, skikkelig søte altså:):)

Nå gleder jeg meg til greys, og du minna meg på sinnasnekker'n;)

Takk for all glede du sprer snuppa:):)

Klem klem

lineslilleplass sa...

Hei!
Alltid gøy med noe nytt både for store og små :-)Lekkre kopper asså.
Ha en fin kveld!!
Klem I fra Line

Vivian sa...

Nydelige kopper, får god følelse av disse ja!!
Snart kommer søstrene grene til Kristiansand og det skal bli stas.

En fin kveld til deg! Klem Vivian

KROnPRINSESSENE sa...

Skjønner jeg har noe i vente med 3 jenter i hus ;)
Godt hun ble fornøyd da...
Jeg var ganske lik selv hi, hi.
Herlige ting på SG ja!
Håper det står bra til med mannen...
Klem May Helen

Hildemor sa...

Shopping er gøy:), de koppene var superskjønne, sommerfugler er sååå søte,
se for meg en god te i disse koppene:).

Ang. hodeskalle perlene, jeg måtte inn til perlehuset i stavanger for å kjøpe de, de har de ikke på nettet bare i butikk.
vet de har butikk andre steder i norge også.

Klem

Hanne Mette sa...

Jeg elsker de koppene! Nydelige!♥
Skulle virkelig ønske at vi hadde søstrene Grene her i byen.

Ha en fin kveld.
Klem fra meg

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det er viktig å vite kva ein vil ha;) det veit jo vi mammaene og, som oftast?;) Heldige deg som har vore på Søstrene Grene. Eg var der når vi ferierte i Danmark. Så mykje fint, slik som godbitane du fekk med heim:)
Ha ein fin tv-kveld!
Klem:)

Unknown sa...

Jepp de vet hva de vil ha, disse prinsessene våre hi hi. Her er det jo 3 åringen som er den som har bestemte meninger om hva hun skal ha på seg av klær;-)
Så flotte ting du har fått deg fra Søstrene grene. Synd butikken ligger ett stykke ifra her jeg bor, eller kanskje ikke når jeg tenker meg om he he.
Ha en flott kveld

Klemmer

Barbros lille atelier sa...

De vet hva de vil ha disse jentene:-)
Kule saker fra Søstrene Grene! De har åpnet butikk i Bergen,men jeg har ennå ikke vært der. Må definitivt innom der snarest!

Klem

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Ja jeg har tittet på disse selv... men så er det med den plassen da!
Kjempefine iallefall- og gøy når det koster ikkenooo!

Håper det går bra m mannen din :)

Klem Anette

Bekka sa...

Såå nydelige de var - elsker Søstrene Grene, gøy å shoppe uten å bli helt ruinert noen ganger også ;)
Håper det går bra med mannen din, skikkelig uflaks da, men koselig at han prøvde å "redde" deg :)
Klem

Barbros lille verden sa...

Hei på deg!
Nå er det leeeenge siden jeg har vært på besøk hos deg, det var jammen på tide! Det har blitt lite bloggetid i det siste, ikke så greit å få til alt ;) Veldig godt å se at du er her enda da!!
Hehe, de vet hva de vil disse jentene...hadde pompdelux-party i forrige uke, og frøkna på fem fikk se etter om det var noe hun ville ønske seg spesielt. "Mamma, den buksa her...den MÅ æ assa ha!" Gjestene lo godt ;)
Ha en strålende kveld! Her blir det også Greys ja ;)
Klem fra Barbro

♥ Netta ♥ sa...

Oi, så nydelige disse koppene var. Jeg var sikker på at de var kjempedyre, men så har de altså fått sånne på Søstrene Grene - fantastisk! Vi har faktisk sluppet unna mye styr med klær her. Jeg kjøper og de bruker - foreløpig :-0

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Anonym sa...

Ja Søstrene Grene er det alltid gøy å stikke innom. Tror ikke at jeg noen gang har kommet ut derfra uten noe i posen... *hehe*
De krusene var kjempefine:-)

Ninni sa...

Søte med sommerfugler på! Vi får snart Søstrene Grene i Kr.sand også. Gleder meg møe til det:)

Klem Ninni

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Gratulerer med overstått dag til din(u)heldige mann:)Synest eg ser dåkke føre meg...og du som enda i skittentøykorga da.Må berre flire litt;)Men stakkar som brakk fingeren!!!Må ønske god bedring ☺

Har aldri vore på Søstrene Grene.Men gjett om eg skal so fort eg har muligheit!!!Nydeleg det du har kjøpt:)Herleg når ting ikkje kostar so mykje...

Ha ein fin onsdag♥
KLem frå Mette.

Anne på landet sa...

Søstrene Greve, gir god samvittighet ;)

Nydelige kopper og kar du har kjøpt.

Fine høstdager ønskes deg med klem fra meg!

Prinsesse Elin sa...

Ja!!! Det er den. Guri Line. Dette var virkelig fint. Tenk å kunne dekket med slike kopper. De er
Jeg ser at bloggen din har fått et høstlig/ vinterlig preg. Jeg digger det. Ble utrolig fint. Klem fra Elin:)

Unknown sa...

Hihi kjenner meg igjen. Sånn er lille snuppa hos oss også. Som egentlig ikke er så liten lenger. Neste år er de tenåringer. Hjelpes! OIII er de fra Søsterene!?! Skjønner jeg må en tur dit. De var SUPER LEKRE!! :-D

Klem ♥

Størstepia sa...

Stakkars mannen din, håper det går bra med ham. Og stakkar deg da, ikke noe stas å falle ned trappa:(
Søstrene grene har alltid så mye fint, de koppene var jo bare SÅ søte;)!
Ha en kos onsdag!
Klem fra størstepia

Tove `blogg verden sa...

Nyyydelige ting :)
Har en 12 åring her også som "bare mååå ha-alle(!!!) andre har sånn " ;) Blir vel å merke presset mer og mer fremover tenker jeg :D
Håper det går bra med deg og mannen etter bursdags fallet...hff...hørtes vondt ut!! Kaken ser nyyyydelig ut iallefall ;)
Ha en fin lilelørdag
klem Tove

Unknown sa...

De er såå fin, så selv på de forrige uke =) Og ingenting er bedre enn gi bort priser.

Ha en strålende dag sunshine =))

Klem

Karna sa...

Oj så søte de var, utrolig skjønt med sommerfugler til pynt....

Jorill sa...

Kjempesøte - og alltid kjekt med litt nytt, for både liten og stor.

Ha ein fin dag vidare:0)
Klem Jorill

CamillasVilla sa...

Såå fine ting! Også fra Søstrene Grene, de har jo priser det virkelig er lett å like! ♥
Måtte le litt av det forrige innlegget ditt, så liksom hele scenarioet for meg. Hihi! Godt det endte sånn tåelig greit, da!

Ønsker deg en fin fin onsdag, halvveis i uken og snart helg! Jippi!

Klem Camilla

Unknown sa...

Ååååh, så skjønne kopper! Skulle ønske jeg hadde Grene i nærheten, selv om ting koster "ingenting" skulle jeg nok klart å bruke alt jeg har og vel så det alikevel...;P

Håper det går bra med mannen din;) Og deg selvfølgelig!

KLEM

lillpastill sa...

Sukk! Det må være det nydeligste settet jeg har sett på lenge, jeg må bare LØPE avgårde til søstrene grene i morgen, for dette MÅ jeg bare ha!!
Det var sånn at hjertet nesten hoppet en ekstra gang av glede - jeg elsker sommerfugler.. ;)

Takk for tipset..