søndag 2. oktober 2011

Hu hei, for en helg;-)


Min kjære hadde bursdag i går - jippi og GRATULERER
Dagen begynte så fint, med koselig frokost, gave og kort fra ungene...


 Deilig frokost med laks, eggerøre, spekeskinke og deilig rundstykker!
Søøøte ugleservietter passet perfekt til en gammel bursdagsmann, hihi!
Disse serviettene er kjøpt hos Frk Wickstrøm!


Kvelden endte på legevakten med "bursdagsbarnet" og en brukket finger og avrevne sener!
Han skulle bare redde sin fru som falt ned trappen!
Gikk fint med meg altså, jeg havnet oppi skittentøyskurven som jeg hadde i hendene når jeg sklei;-)
Er det mulig!! Stakkars mann ;-o


Men KAKE, det fikk han!
Kan jeg lage kake? NEI, det kan jeg ikke...
Men denne trenger ingen baking, ingen ovn og ingen dilldall...
Kun en ferdigkjøpt blotkakebunn og en DEILIG sjokolade smørkrem - VOILA;)
Og da passer det jo flott at dette er favorittkaken hans, tjihi;)



Ønsker alle mine skjønne bloggiser en FIN ukesstart!
Klem Line

41 kommentarer:

RoseSommer sa...

Å nei å nei. Så godt du ikke skadet deg i trappa. Det kunne gått ille, men stakkars mannen din allikevel. Høres vondt ut! Får håpe dere får en fin uke allikevel.

Lina sa...

Du er berre så søt ♥ Hahaha! Stakkars mann! Og eg ser for meg deg som ligg oppi skittentøyskorga og kavar, huff ;) Kaka hørtes deilig ut! Godt med slike fine løsningar når ein ikkje vil/kan baka sjølv! ;) Genialt. Må prøvast. Den vart jo kjempefin då! Klem Lina

Mona Christin sa...

Hei.

Aj aj aj... Sånn kan det gå. Bare synd det ble "bursdagsgave". Kaka ble vel iallefall en trøst for den så god ut.

En forsinket grattis til mannen.

Klem Mona C

Frk Kastås sa...

;) Dette var jo tragikomisk. Stakkars snille bursdagsmannen... Jammen godt han fikk yndlings-kaka si! Var vel fortjent!

hehe..for et scenario!

Ha ei god uke!
Ikke noe løping i trappa!

;)

Tommensgirl sa...

Uff, godt å høre at du ikke skadet deg i trappen,og godt å høre at mannen reagerte så fort for å redde deg..Men stakkar om brakk fingeren på bursdagen sin a gitt..uff,håper ikke fingeren verker veldig.. Grattis med gårs dagen til mannen din..
Kaka så veldig god ut:)
Håper dere har en fin kveld:)
Klem

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Nei, huff...bra det gikk bra med dere begge da..skittentøyskurven..thi,hi...
Ikke mange dager siden jeg var på legevakten med min kjære også, da ble han hentet i ambulanse.Men gikk bra det også:)

Torill sa...

Oy oy, her går det unna:) kjenner meg igjen på halv 8 ned trappa med skittentøyskurven under armen...;) kva gjer mann ikkje for å redde konemor!
Men virke som at hovudpersonen fekk ei flott feiring uannsett:)

Utrulig kjekt å ha deg tilbake her i bloggland Line. det må eg virkelig sei!!!
Ønsker deg ei flott ny høstveke:)
Klem fra Torill

S sa...

Hei!
Det gjør ikke noe om man ikke kan bake en kake, bare man kan pynte den! Kjemmpe fin kake, og gratulerer til mannen din!

Klem Sigrid :)

♥ Netta ♥ sa...

For en dramatisk bursdag dette var! Tenk å havne på legevakten etter å ha reddet fruen fra et stygt fall i trappen - også på bursdagen sin da :-O Artig at du havnet i skittentøyskurven - herlig! Frokosten og kaken så ihverfall helt nydelige ut så du ordnet ihvertfall en fin bursdag for snille mannen :-)

Ha en herlig søndag Line! Håper du har trukket vinnerlodd inne hos meg, det kommer flere fine premier utover ;-)

Klem
Netta

Mitt lille hjem sa...

Gratulerer så mye til jubilanten!

Klem
Christine

loftkroken sa...

Uff uff det hørtes dramatisk ut!!! Bra du ble redda og GOD bedring til mannen !
Deilig kake ,de kjøpe bunnene er veldig gode :))
God kveld til deg ♥
Kjekt å lese innleggene dine :))))))

Klem Bente ♥♥

ELLEMELL sa...

tragikomisk i det hele!
håper dere ler av det nå, selv om det hørtes vondt ut for både deg og mannen!
kaken så god ut!

fin ukestart til deg!
klem ellemell

Jeanette sa...

Det hørtes dramatisk ut,ikke akkurat en fin avsluttning på bursdagen nei..m!God bedring til mannen.Nam,kaken så kjempe god ut:)


Ha en fin start på uken.

Klem Jeanette

InstatreffNorge sa...

Stakkars mannen:( Men for en helt han er, som redder sin kjære:):)
Da var det jammen godt du stilte opp med kake da snuppa:)
Gratulerer med dagen til mannen din:)

Ønsker deg en super uke søta:)

Klem Lise

Precious Home sa...

Uff da! Håper alt er bra med dere begge to:)
Må holde deg på beina nå som vi skal på bloggtreff;)

Ha en fin kveld!

Ninni sa...

Oi da! God bedring til helten:) Og godt det gikk bra med deg. Ikke bare bare med det skittentøyet altså:)
Jeg har også unnet meg litt kake i dag. Mammas eplekake! Nam nam, kake er altfor godt!

Nå har jeg endelig husket å bruke hjertet du gav meg ♥

Ha en fin uke!

Klem Ninni

Anne på landet sa...

GURI MALLA:::
Denne bursdagen kommer til å bli husket!!
Du skriver det jo så morsomt at jeg kan ikke annet enn å le midt oppi alt.
Snille mannen din...

Ønsker han god bedring og klem til deg :)

Kaoskontroll sa...

Stakkars mann! Men hvilken edel grunn! :)
Godt det ble kos og kake på ham også!

Klem

Karna sa...

Huffameg...stakkars bursdagsbarn, håper det går greit med han, en ridder som redder konen sin i et luftig steg fortjener en god kake...grattis med overstått og god bedring til din RIDDER!

Unknown sa...

Gratulerer så mye med mannen!
Stakkars bursdagsbarn, helten som skulle redde sin kone:-)
Kaken så kjempegod ut, syns du er kjempeflink!

Ha en flott uke
Klemmer

Havfruen sa...

Det er stygt å le men......erre mulig?? Ja, de fleste ulykker skjer i hjemmet!! Enda bra han fikk kake, for ikke å glemme ugleservietter, hehe:)))
Hold dere i ro og nyt uka, klem fra meg:)

Veronica sa...

Skikkelig uflaks, men godt det gikk godt =)
Tipper det var en god trøst med den flotte kaka du har laget. Så deilig ut!
Ha ei fin uke.
klemmer

lisje astrid's husblogg sa...

Dette såg veldig godt ut!
Lekre bilder ♥

God ny veke :)

Klem frå Astrid

I Det Lille Grå Huset sa...

Den kaka så kjempegod ut! LETTVINN!!!
God bedring til mannen....=)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Grattis til mannen din da :) Men litt av en gave fra deg da ;) Stakkar!
Ha en fin uke og plei godt med manne din <3

Klem Anette

Anonym sa...

Gratulerer til mannen :) Håper det går bra med fingeren hans! Den kaken så skikkelig god ut :)) Ha en fin uke <3 Klem fra Line

Martha sa...

Au ..stakkars mann..
Godt det gikk bra med deg da..
Jeg falt ned trappen i fjor jul..p.g.a nye ullsokker..Og det var sinnsykt vondt..
Ha en fortsatt fin mandag!!
Klem:)

Bittelille villa/Jennifer sa...

For en helg ja!;) Godt at det gikk relativt bra med dere begge da:)

Den kaken ser nydelig ut, gjør vel ingenting om man ikke har laget den selv fra bunnen av! Jeg samarbeider stort sett veldig godt med Toro;)

Håper du får en fin ny uke:)

klem Jennifer

moa sa...

heihei..
og hihihi..& huffhuff..!
jeg ble oppdatert av bursdagsmannen din på fb om hjemmeulykken som rammet...herrejemini da!!!
jeg fikk også opp en melding/kommentar fra deg, men den vil ikke komme opp...hm!
takk for dine fineste ord, line! jeg har blitt en elendig kommentar-bloggevenn...tiden strekker ikke til..
ha den fineste ukestart! og gå forsiktig i trappa :0)
klem

Fabelaktig sa...

Stakkars mannen og deg da... Jeg fikk helt vondt da jeg leste dette her!

Gratulerer så mye med mannen! Jeg håper dere fikk en finfin feiring for det da :)

Herlig kake da :)

Fabelaktig start på uken til deg, her er det Oslo - Bergen - Oslo - Køben - Oslo før bloggtreffet, så det er mer en nok å henge fingrene i :)

Maiaklem

Cecilies Lykke sa...

Oj oj oj Line:-) Grattis og god bedring til mannen! Så snill som kastet seg etter deg. Du trenger ikke fikse veggen før drivved-tapeten skal på! Den er det grov struktur i så jeg la den på den ekstremt ujevne veggen vår med godt resultat:-) Klemmer

Alven sa...

Hei :-)

Godt det endte noenlunde bra :-) Den kaka så hvertfall kjempegod ut,så håper mannen din ble fornøyd :-)

Ønsker deg en flott uke :-)

Klem

Thelma Louise sa...

Men kjære deg..er det her nødvendig...å gjøre meg sååå sulten..-) tjhiii...dette er helt i min smak...først maten, og akk den kaken...sånn klin jeg liker.:-)) Grattis til gamle mannen..-))

Ha en fin uke.:-)

Klem

Thelma Louise sa...

Men kjære deg..er det her nødvendig...å gjøre meg sååå sulten..-) tjhiii...dette er helt i min smak...først maten, og akk den kaken...sånn klin jeg liker.:-)) Grattis til gamle mannen..-))

Ha en fin uke.:-)

Klem

Min Still By Maia sa...

Uff da, snakk om å være uheldig. Håper det går bra med han! Kaken så bare helt nydelig ut!!!

MAIAklemmer

Villa Minde sa...

Næmen staaakars mannen, og så på sin egen bursdag og greier! Innrømmer at jeg ikke klarte å holde smilet tilbake når jeg så for meg deg som havnet i skittentøyskurven da - fniiis! Ha en herlig dag! Klem fra meg

Joy sa...

Stort grattis till mannen!
Minst sagt en händelserik födelsedag för honom!
Den kakan så riktigt så yummie ut - Det enkla är oftast det bästa ju! :)
Ha en strålande dag gumman! Kramar Joy

mormor sa...

måtte smile litt av elendigheta;) bra det endte godt,med nydelig kake!!! ha en fortreffelig dag;)

Caroline sa...

Gratulerer så mye med dagen til mannen!
Uff,brukken finger og avrevne sener hørtes ikke godt ut,men det ble gjort for en god sak da,hehe;)
Så må han ha blitt ganske førnøyd når du kom med kake til han da:)
Hørtes digg ut med smørkrem,jeg liker godt ferdigbunnene,så denne varianten må prøves:)
Ønsker dere en god uke!
Klem Caroline

Unknown sa...

Gratulerer til mannen!
Dette ser jo ikke feil ut :)
Klem m

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Uhm... den ser bare lækker ud.
Jeg skal også forsøge mig med at bage lagkage til min søn´s fødseldag.
Det er altså ikke det jeg er bedst til.
Men så ringer jeg tik dig hi hi...

Knus Susi