fredag 7. oktober 2011

♥ Loopi Love ♥


I LOVE Loopie Love!!
Heldige meg har vunnet det fiiiineste armbåndet på bloggen til skjønne Kine & Ludo;-)
Weeeee, jeg er sååå glad!

Dette nydelige løvet er forgylt med ekte gull og er bare LEKKERT!
Og det er laaaange ventelister på de... 
HELDIGE MEG;-)

Måtte forte meg avgårde og kjøpe et Loopie Love til i dag, hihi;-)
Så nå har jeg TO fiiiine
 

TUSEN TAKK til VAKRE Kine og NYDELIGE Ludo;-)
Bloggen er vel verdt et besøk - masse herlig mote-inspirasjon!!!


 
Er HELT klar for BLOGGTREFF i morgen altså, weeeee :-)

Ha en finfin helg!!

Klem Line

PS: Har du meldt deg på min Give-away HER?
Lekkert Beck Søndergaard skjerf i premie!!

20 kommentarer:

♥ Netta ♥ sa...

Oi, så utrolig lekre ting du har vunnet (og kjøpt). Jeg har aldri hørt om merket, men biter meg merke i navnet nå :-)

Klart jeg har meldt meg på din giveaway. Kan ikke la sjansen til å vinne det lekre skjerfet fra Frk. Wickstrom gå fra meg :-O

Ha en strålende helg Line og kos deg masse på bloggtreff i morgen!

Klem
Netta

Renates hjørne sa...

Utrolig fine :) Gratulerer! Litt misunnelig ;)

Ha en flott kveld

loftkroken sa...

Kjempetøff stil du har :))LIKE IT !
Kos deg i morra :)))

Klemzi ♥

Camilla- casual living sa...

Hei hei.. tror kanskje jeg har glemt å svare deg jeg:) eller så gjør jeg det to ganger.. hehe

vi sees i morgen, det blir så koselig:)

camilla

Heddas gode grunner sa...

Lekkert!
Ses i morgen! Gleder meg :)
klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer så masse!! :)

Sees ikke i morgen likevel, dessverre. Min kropp var ikke enig med lysten. ;P

Kos dere masse!!

Anonym sa...

Det var et helt ukjent merke for meg, men utrolig nydelig :)

Ha ei flott helg :)

Barbros lille atelier sa...

Knallstilig! Gratulerer så mye!
Lucky you:-)
Kos deg masse på bloggtreff i morgen!

Klem

MissMette sa...

Hei Line :)
Så NYDELIGE armbånd du har
vunnet, bare rå-lekkert!!!
Skal inn å ta en titt hos
Kine & Ludo med det samme :)
Kos deg masse på bloggtreff
i morgen og hils Maia så mye
Syns ditt outfit var knall
tøft. Håper å se mange fine
bilder fra festen, skulle så
gjerne ha vært der sammen
med dere... Ha en super helg
Stor klem fra Mette :)

Thelma Louise sa...

Grattis.:-)) heldige du.:-))

kos dere i morgen.:-))

Kine og Ludo sa...

Kun det fineste fra oss til søte Line <3

Mona Christin sa...

Kos deg på bloggtreff. Blir sikkert hyggelig.

Grattis med fin premie.

Klem Mona C

Fra huset i svingen sa...

Flott premie :-D
Og kose deg masse på bloggtreff i morgen!

Klem Karianne

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hei Line! :) Så flott armband du har fått tak i. Håper du koser deg massevis på bloggtreffet i dag! Her går det i travle dagar. Lille gullet vil helst vere der mamma er.. hehe :) Vi styrer framleis med å få huset ferdig, det vil sei første etasje. Ting tar tid! Håper du har det bra! Kjempeklem :)

Sweet Chili . sa...

Gratulerer så masse! Armåbandet var kjempe fint. Elsker detaljene på det.

Gleder meg til å treffe deg på blogtreffet senere idag.

Klem, Pernille

Lillan sa...

heisann!!
tusen takk for kommentar inne hos meg :) Du spurte hvor malene til disse type tildaene finnes. Og de finnes i den beste (etter min mening) boka til Finnanger, nemmelig Tildas Hus. Det er type hageengler. Fargestoffene på klærne er ikke etter boka. Også er det litt egendesign jeg har gjort med hjertene på genseren. Er så gøy med disse tilda frøkenene. Ha en riktig fin lørdag, klem fra Lillan :)

SjarmogKaos sa...

De var råfine! Heldig du, og litt smart som kjøpte et ekstra, he,he! Stor klem til deg!

Anne på landet sa...

Gratulerer!

Kjekt at du vant når du er så glad :)

Klem fra meg!

Cecilies Lykke sa...

Takk for igår herlige du! Det var så utrolig koselig å endelig møte deg, Line:-) Du var akkurat like skjønn som jeg hadde forestilt meg. Gleder meg masse til 3/11! Ikke lenge til i det hele tatt.. Klemmer fra meg

lillpastill sa...

LEKKERT!
Og jeg er såååå svak for fjær for tiden!
:)