onsdag 12. oktober 2011

Fineste tiden ♥

Vi nærmer oss årets fiiineste tid...
Den magiske Juletiden   

Det er jo enda en stund til, og godt er det...
Må jo få med oss den deilige høsten først;-)
I butikkhyllene fylles det opp med julemagasiner allerede 1. oktober!
Litt i tidligste laget syns jeg...
Men jeg klarte ikke og motstå fristelsen, hihi!
 

- Blomsterkrukke, brett og sommerfugllykt fra H&C, Bambi og oljelysestake fra Kremmerhuset, Durance lys fra Dorothea, steinen er en gave, konglene fra skogen og juleblader fra KK, Allers og Alt om Julen;-)

Nå er det kos i sofa'n med fiiiine nye blader;-)
 
Ha en finfin kveld!
Klem Line

56 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei :)
Ja tenk!!! Snart jul :) Har faktisk begynt julegavehandelen også ;)
Fine bilder... og du... Jeg er så glad du blogger igjen ;)

Klem Anette

Unknown sa...

Wuhu, jeg gleder meg til jul!
En herlig tid med familiekos og kreativitet.

Ha en fin dag, snuppa!

Klemmer fra Silje

Mona Christin sa...

Hei.

Tør ikke tenke tanken en gang. Jobber i butikk og der er jula et he....., noe jeg gruer meg til hvert år. Bortsett fra det så er jo jula egentlig veldig koselig, hadde den bare holdt seg til slutten av november og utover.

Håper du får noen gode idéer i julebladene dine da. Og del gjerne.

Nydelig pyntet hos deg.

Enig med Anette over her. Godt å se deg tilbake.

Klem Mona C

loftkroken sa...

Kjekt å krype oppi sofaen med masse ukeblader :))
Koselig pynt på fatet ditt :)

Ha en fin kveld søte deg ♥

Klemmer

Øyeblikk sa...

Eg har enno til gode å oppleva bloggeland i jula - og eg må seia at eg gleder meg stort!! Så mange dyktige stylistar som villig deler av sine tips - det er heilt fantastisk :) MEN det vert nok litt inspirasjon via glansa papir også, kjenner eg meg rett.

No skal eg på jentekveld, juhuuu!

Klem Eli

takhøyde sa...

ÅÅå jeg elsker disse juleheftene - for en god idé!! Alltid godt å være forberedt i god tid til jul!!
Sååå koselig hos deg!!
Klem Heidi :)

Precious Home sa...

Kos deg i kveld...:)

Ha en fin kveld!

Mette sa...

Flotte bilder som alltid <3 :)
Høsten er ei fin og herlig tid, men jula er absolutt den beste :) Gleder meg til å se snøen falle og legge seg :)
Ha en fin kveld !
StorKlem

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Smukke billeder...
Hvor lyder det bare hyggeligt med tre nye blade, bare det var mig.
Glæder mig så meget til vi kan begynde at pynte op.

Ha´en dejlig aften.


Knus Susi

Alven sa...

Hei :-)

Høsten er en fin tid,men jeg klarer heller ikke dy meg i å kjøpe blad med juleinspirasjon ;-)

Kos deg med blad :-)

Klemmer ifra meg :-)

sylvia sa...

hei.
ja det er aldri for tidlig sier nå jeg, ja med juleforberedelser, godt å komme igang om en skal lage noe, å dine blader her ser ut å være fulle av ideer,
husker med skrekk før julen i fjor,
slo skulder ut av ledd tidlig i nov, så der satt jeg, til langt utpå nyåret, er forsiktig i trapper nå.
ønsker deg fine dager,
klem fra sylvia

Tommensgirl sa...

Kjekt å kose seg med blader:) Tidlig med jul i bladene,men jeg er ikke så flink til å dy meg jeg heller... hihi..Noe må man jo kose seg med:)
Nydelig du har pyntet på fatet ditt..
Og du,tusen takk for fine ord,setter stor pris på det.. Kos deg i kveld,søte.
Klem

Jane sa...

Må kjøpe juleblader hvert eneste år. Så kos å krype oppi sofa´n å lese igjennom bladene, finne spennende inspirasjon og kose seg med juleforberedelsene. Kjøpte KK Jul her om dagen selv, men må nok ha ett blad eller to til om jula ja. Hihi.

Finfin kveld til deg.
Klem Jane.

Unknown sa...

Ahhh, er det ikke DEILIG at vi så smått kan finne frem julelyst og julefantasi!!! :) Det er jo det beste. Selv blir jeg nesten litt småstresset bare av tanken på å ikke få gjort alle de tingene jeg har lyst til å gjøre i juleforberedelsestiden, men jeg får ta en ting av gangen!

-Og du, skal si det var litt av et bloggtreff du var på! Makan til goodiebag da! :) Lekre ting til lekre fruer vettu ;)

Gooood onsdagskveld til deg og dine!

klem klem

No.15 sa...

Litt tidlig, men koselig likevel :)

Flott pyntet brett på bordet ditt. Likte det :)

klem, Lise

Karen sa...

For et nydelig lysfat... Et slikt står høyt på ønskelisten min! :)
Julen er en magisk tid, men oktober, var litt tidlig... (for jeg har absolutt ikke latt meg friste av de bladene) ;) hihi...

Ha en strålende kveld i sofakroken...

Sivs verden sa...

Så fint du pynter!:) Jeg har enda ikke kjøpt noen juleblader...litt tidlig for min del;)

Ha en fin kveld

Klem

♥ Netta ♥ sa...

Med en gang gradestokken kryper mot 0 og rimfrosten kommer får jeg julestemning. Men, jeg klarer som regel å holde stand mot julefristelsene til i midten av november, da er det fritt fram for blader, julepynt og stæsj :-) Men, det kan godt hende jeg ryker på et juleblad allerede nå. Nydelig fat du har pyntet. Jeg elsker rådyrene fra Kremmerhuset og i år skal minst ett i hus.

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Thelma Louise sa...

joda der er jo kos som hos deg, med innehygge.:-) Men jeg venter nå på sommeren.:-)) tjhiii...og du skulle bare vist..hvor mye jeg alt angrer på det løfte mitt om å ikke kjøpe noe ny julepynt..jeg har jo lyst på flere ting allerede...og jeg omgir meg på en måte med det også om dagen.:-) akk ikke lett.:-) men sagt er sagt.:-)

god kveld i stua.:-)

Klem

Barbros lille atelier sa...

Koselig å krype oppi sofaen med masse juleblader:-)
Har sikret meg en bunke selv.

klem

Sommerjenten sa...

Vakre stemningsbilder og nydelig fat! De bladene fristet veldig å titte i nå kjenner jeg :)

Ha en fin kveld!

Klem Lene

Anonym sa...

Kjøpte de bladene i dag jeg også :-)
Mye fin inspirasjon å hente!
Klem

Unknown sa...

Nå fikk jeg lyst til å kjøpe juleblader jeg også! :) Det er jo ikke for tidlig hvis man skal lage noen av tingene som er inni der f.eks. Da trenger man tida fram til jul. :) Ha en god uke!

Tone sa...

Gleder meg til KK jul kommer dumpende i postkassen min:)
Alltid hyggelig lesning.
Selv om jeg gjerne venter litt med julen enda.
Men forberedelser er jo vel og bra;)

Ha en fin kveld!!
Klem

InstatreffNorge sa...

Åh jeg blir såå glad av å se julemagasiner:) alt spiselig til julen syns jeg er alt for tidlig, men magasiner må vi ha, la oss inspirere ღ

Ønsker deg fine dager vennen ღ

Klemmer

ELLEMELL sa...

elsker jul... og julefølelsen har komemt snikende.... men har holdt igjen på julemusikken.. en liten måned til- så spilles det for fullt:)

ha en fin kveld!
klem ellemell

Unknown sa...

Jaaa i år gleder jeg meg til jul og det gjør ikke noe at det begynner litt tidlig ;-) I fjor var jeg utslitt etter at lillegutt hadde 5 mnd med kolikk. SÅ i år skal jeg nyyyte julen og kose meg. Og håper det blir en hvit jul;-)

Klem!!

Unknown sa...

Kooos.. Jeg har måtte grabbet til meg blader og.. Lykke:))

Klem

Vivian sa...

Det har sneket seg inn et julemagasin her også.
Gleeeder meg til å begynne. Skal bare vente litt til:)

Klem Vivian

Villa Drømmeverden sa...

Ja nå er julebrus, marsipan og blader i butikken. Og jeg brenner etter å lage julebutikk, men må nok vente litt...
Som jeg gleder meg til jul!

Men først skal jeg nyte høsten<3

Klemmer fra Margit

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Ja,hausten er god og skal nytast:)Men det er også ei fin tid å planlegge og forberede litt til jul...
Det er tida FØR jul som er den beste synest eg.Sjølve jula går so altfor fort!!!
Koseleg pynta på bordet ditt;)

Kos deg med julemagasina Line♥
Nattaklem frå Mette.

MissMette sa...

Hei skjønne deg ღ
Julemagasiner har jeg kjøpt jeg også, så du er ikke alene ღ Vet det er mange som syns dette er fryktelig tidlig, men skal man lage noe og bli inspirert, så må i alle fall jeg start nå, hihi... TTT (ting, tar, tid) her hos meg :)) Og ekstra koselig er det når det regner og høststormene raser rundt husveggene :) Koselig her hos deg, kos deg videre og ha en fin, fin uke - og tusen takk for alltid så koselige kommentarer, su er så god ღ Stor klem fra Mette :)

Myke minutter sa...

Jeg har også det brettet, bambien og juleblader på bordet nå :) Tusen, tusen takk for alle de fine kommentarene du legger igjen hos meg, setter jeg pris på!! Ha en strålende torsdag :) Klem

mormor sa...

julebladene er på plass,og det blir sikkert flere!!!!;) det er jo førejulstid,med planlegging og laging:)kniiis! selv om det kanskj er litt tidelig???? ha en fin dag;)

Anne på landet sa...

Hei hei:)
Å.. det strikkeglasset ditt sammen med det andre var sååå fint!

Og at det snart er jul igjen er ikke til å tro.. Ja. det er fristende når disse bladene kommer.. Jeg er imot at det skal begynne så tidlig, men så- i et svakt øyeblikk hiver jeg sikkert et blad oppi handlekurven,hihi.

Fin høstdag med solklem fra Os.
Nå skal jeg på tur i skogen med hunden og en god venninne og niste i sekken:)

Monica sa...

Har funnet frem en del gamle juleblader som wjeg titter i og koser neg med jeg, glemmer jo hva som var i dem år for år og nå fant jeg noen oppskrifter jeg har lyst å prøve meg på. Men må nok skaffe meg noen nye i samlingen også:) synes det er greit de er i hyllene så tidlig for viss man skal lage noe så trenger man den tiden også og det er jo nå man kan kose seg med det uten stressing:) ønsker deg en riktig fin høstdag:) klem monica

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Herleg kosekveld med lys og juleblad☺
Eg har ikkje kjøpt nåken enno, men MÅ jo det☺☺
Var på Plantasjen; og der var det masse nissa! Syns det er tidleg eg...men ungane storkosa seg hehe☺

Ha ein fin haustdag søte du♥

Klem M♥

Høytrykk sa...

Jeg synes også det er litt for tidlig med slike blader, men har lett for å bli fristet. Og nå ble jeg i hvert fall det, etter å ha sett de stemningsfulle bildene dine! :)

Det er rart med bloggverden, hvordan man kjenner hverandre uten å kjenne hevrandre. :)

Ha en finfin dag!

Marta - litt mitt sa...

Så koselig at julebladene er i hyllene:)
Kanskje litt tidlig, men skal man sette i gang med noen "gjør det selv" prosjketer, så bør man kanskje ikke vente så mye lenger:)
Tror jeg også snart må plukke med meg noen:)

Takk for hilsenen din inne hos meg:)
Corokia planten tror jeg (eller håper jeg iallfall) at er lettere å få til enn oliventre. (Jeg drepte 3 trær forrige vinter, så har særdeles dårlig erfaring med de...)
Blomsterdama sa at den måtte ha vann 1-2 ganger i uka. Fikk den det burde den overleve:)

Klem fra Marta

Divamamma sa...

Hmmmm.. men enn så lenge kan vi heldigvis fortsatt nyte den deilige høsten <3

Villa Minde sa...

Jeg gleder meg også til jul. Og for hvert år så ser det ut til at jeg begynner å glede meg enda litt tidligere enn året før ;o)
De nydelige alvene kostet ca 350 kr for de største. De hadde flere typer og alle var helt nyydelige! Jeg MÅ bare tilbake for å sikre meg en sånn før jul <3 Ha en fortsatt herlig kveld! Klem fra meg

Unknown sa...

Ja nå går det fort mot jul og nok et nytt år;) Jeg har allerede begynt å planlegge julen, og har begynt på julegavene, hihi;)
Og jeg klarte heller ikke å motstå julebladene som sto i butikkhyllene her en dag;)

Tuuusen takk for din stemme søta;)
KLEM

Hulda sa...

Herlig i sofaen hos deg. Så koselig. Flotte og høstlige puter, og så mye fint du har på brettet ditt.

Jeg har også kjøpt et par juleblader, Maison advent og jul, og KK.

I år starter jo adventa siste helga i november. :)

Line sa...

Juleplanlegging er koselig! men hva skal vi gjøre den laaaange mørketiden etter jul? planlegge påske? ...hihi
Ønsker deg en strålende helg!
og tusen takk for de koselige kommentarene i bloggen min, setter veldig stor pris på de :)

Jeanette sa...

Alltid så koselig å lese bloggen din !:-) er stort sett innom deg noen ganger i uka :-) koselige bilder du har tatt,kom nesten i julestemmning:-)
er på hytten (høstferie) å her har vi hatt julestemmning hele uken...i begynnelsen snødde d oppover bortover og nedover!!!
I dag har d vært en alldeles nydelig dag ute,sol og et fantastisk skiføre! :-)
Ønsker deg en fin fin helg!
Stor klem

ide-puffen sa...

Jaggu mange juleblader som har kommet. Jeg har ikke sett dem ennå. Må lete etter et eller 3 når jeg skal i veg å handle straks.
Herlige fredagen.
Fine strikkelykter forresten!!!
Kooos deg snuppsi.
Klem
Randi

Unknown sa...

Hihi skjønner følelsen!
Jeg vil også ha!
Kan jo la de ligge litt og ta de frem igjen og ;)
Ha en formidabel kveld du fine!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hei Linemor! :)
Ja så absolutt.. gleder meg maks til julen.. herlig tid i møte nå fremover :)!
Herlig brett med masse godsaker du hadde der! Og juleblad må jeg skaffe meg! Må fylle på med inspirasjon!

Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra meg!

Tonerose sa...

Må komme meg til butikken og kjøpe litt juleinspirasjon ja!! Høres ut som en herlig plan for kvelden, og bare sitte og kose seg med juleplanlegging og ideer... ! :o)

jeg gleder meg allerede til jul...! hihi. Blir nok litt juleinspirasjon på bloggen min etterhvert tror jeg. Må jo nesten det!

Når det gjelder spøkelsene du spurte om på bloggen min, har jeg laget de av marsipan som jeg farget hvit med wilton hvitfarge. Men du kan godt bruke sukkerpasta/fondant, du kan enten lage den selv - eller så har jeg sett de har små pakker på matbutikken! Si ifra om du vil ha oppskrift! (ekstra hvit marsipan fåes også kjøpt på spesialbutikker)

Håper du har en herlig helg!!

Stor klem!

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Fondant får du kjøpt på Jernia og sikkert andre steder de fører Cacas. Jeg synes den er lettere å jobbe med enn marsipan, og den farges med farger fra cacas. Kjempegøy for store og små!

God helg Line :)

Klem anette

Romantiske Stinemor sa...

Åå så herlig ut, koselig med jul!! Du finner oppskrift på Lavendel skrubben i denne linkenhttp://nozebra.ipapercms.dk/Agderposten/xtra/xtra111005/

klem Stinemor:-)

Chiline sa...

Åååå jeg gleder meg til jul, tiden går jo så fort... så det er ikke så veldig lenge til. Jeg har også gått til innkjøp av juleblader ;) Så koselig å titte i.

Likte godt det "høstlige" fatet ditt. Tror jeg må skaffe meg litt lyng til pynt også.

Håper du får en riktig fin helg!
Klemmer

Chiline sa...

Åååå jeg gleder meg til jul, tiden går jo så fort... så det er ikke så veldig lenge til. Jeg har også gått til innkjøp av juleblader ;) Så koselig å titte i.

Likte godt det "høstlige" fatet ditt. Tror jeg må skaffe meg litt lyng til pynt også.

Håper du får en riktig fin helg!
Klemmer

Anonym sa...

DET lysbrettet vil jeg også ha!! Har lett så lenge ettet et nytt rundt brett, men har ikke funnet noe jeg liker...
Ja de kubbelysene med bark er fra Åhlèns. Du får ta en tur dit en dag. Vi har fått inn den mest fantastiske adventstaken i år. Jeg kjøpte meg ny i fjor, så hadde strengt tatt ikke behov for en ny i år... Men måtte bare ha den☺

Anette sa...

Så flotte bilder:)Elsker pyntingen på brettet ditt:)Høst stemning der ja:)
Så kreativ du er og Line,ser på de drømmefangerne ovenfor,nydelige:)
Ønsker deg en fin dag,klem Anette:)

Anonym sa...

Ser ut som en riktig uppe-sittar-kväll så som man har dagen innan julafton. Massa tidningar och massa mys.Riktig härlig bild att titta på.

enkla nettan
nettan.klar