mandag 10. oktober 2011

♥ Fineste snuppe-strikken ♥


Som tidligere nevnt kan jeg IKKE strikke eller hekle...
Og det er litt krise, jeg elsker nemlig den nye "moten" med strikk i interiøret!
Ryddet rommet til snuppa her om dagen, og hva fant jeg i en skuff??
Et halvferdig strikkeprosjekt fra skolen, lang remse i nydelig farge!!


Jeg spurte snuppa om mamma "vær så snill" kunne få den og kle et lysglass...?
Og JA! Det fikk jeg;-)


 
Så nå har jeg verdens fiiineste snuppe-strikket lysglass
Ble det ikke fint?
På peisen lyser de så fint opp, snuppestrikken, nydelige glass fra TineK og 
tøff stjernelykt fra Dorothea;-)

Deilig på mørke, kalde høstkvelder...

Ha en fin mandag og ukestart alle fininger;-)

Klem Line

48 kommentarer:

n i n a s hjem sa...

Herlig :)
liker, liker...

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Å, superfint!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin☺
Sikker på du hadde klart å strikke ei slik du og-når eg klare det, klare du☺☺

Ha ein fin dag☺


Klem M♥

...eg har ny bloggadresse forresten...☺

Fabelaktig sa...

Herlig!
Såå koselig! Hun snuppelura di er bare herlig :)

Jane sa...

Nyyyydelig snuppestrikk det :0) Ekstra kos å pynte opp med noe sånt noe også da.

Klem klem.

Lill sa...

Koselig:)

Ha en flott uke
klem fra Lill

Barbros lille atelier sa...

Kjempefint og så lurt:-)
Må visst se om jeg kan finne noen halvferdige strikkeprosjekt her i huset og, hi, hi.

Bambimalen fins forresten i Allers sitt julemagasin:-)

Klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Herlig snuppestrikk, nydelig ble det ! ♥ Håper du hadde det kos på bloggtreff Line. :) Skulle så gjerne vært der, men denne gangen passet det ikke.

Ha en strålende høstdag, håper du koser deg. ♥

God klem fra Anette

Lisas hjem og skatter sa...

kjempefint :) jeg fikk ett slikt av lillesøsteren min! hun mente jeg skulle bruke den til armbaand, men jeg har valgt aa gjøre det samme som deg!

ha en kjempefin uke søte Linemor!

klem/lisa

Hege sa...

Så fint, Og så moro at det var lille snuppa som hadde laget den :o)

Klem Hege-mamma til 3

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så fint det ble, og ekstra koselig når det er strikket av lille snuppa di da:)

Ha en fin ny uke! Klem

Anonym sa...

Så hærlig ♥
Tenk å ha noe så flott som er laget av det fineste man har...nemlig barna våre :)

Kanskje du får flere strikkeremser av snuppa di :)

Takk for koselig kommentar på innlegget mitt forresten..

Klem ♥

Tommensgirl sa...

Kjepe fin:) Flink snuppa di er<3
Ha en fiiiin mandag,søte.
Klem

Rosa sa...

Hei snuppa!!

Så gøy... ok, det ordet passet ikke inn her, men du skjønner hva jeg mener... at du hadde samme opplevelse som meg av bladet!
Jeg hadde gledet meg skikkelig siden jeg trenger å være litt kreativ for å få plass til alt, og få det til å se pent ut i tillegg på mine 44 kvm, men føler ikke jeg hadde altfor høye forhåpninger heller?!
Nei, dette var ikke noe for oss:-D

Nå er det tid for trening på meg om ikke så lenge, DET blir iallefall en god opplevelse! Så skal jeg heller kose meg med "Stella" når jeg kommer hjem:-)

Fortsatt finfin mandag til deg:-)

Klem, Rosa

PS: Synes du ikke vi burde prøve å møtes snart da? ;-)

Hildemor sa...

Herlig snuppestrikk:),
fin mandag til deg og:)
Klem

Mette sa...

Så fint !:) Kjempe !
Kor er den med stjerne kjøpt? Den vant hjerte mitt :D
Klem

Havfruen sa...

Lucky you som har strikkende snuppe i huset!! Jeg kan heller ikke strikke og det irriterer meg. Skal vi gå på kurs?
Det ble kjempefint!!
Nyt høsten, klem fra meg:)

Marthe's kreasjoner sa...

ååååh, så vakkert.Åsså betyr det jo ekstra når det er lillesnuppa di som har strikket denne..

Virkelig en flott ide..Er ikke ett strikketroll selv, men skulle gjerne vært ett:)

Stor høstklem til deg og dine

Joy sa...

Hej Line,
så mysigt att äntligen få träffa dig i real life. Dumt vi inte fick pratat mera..
älskade det strikkade fodralet! Har också lust på ett sånt - men sedan jag inte kan sy får jag nog sätta svigermor på saken. *knis*

Ha en härlig start på veckan! Kram joy

♥ Netta ♥ sa...

Så nydelige bilder av de lekreste lysglass og kronen på verket er snuppe-strikket. Jeg har gått i lang tid og tenkt jeg skulle strikke noen fine hylstere til lysglass. Siden jeg har tenkt å gi bort noen i julegave er det vel på tide å sette i gang snart :-0 Utrolig fint lysglass fra Dorothea, det hadde gjort seg fint sammen med resten av "skogen" på fatet mitt :-)

Ha en fin kveld Line!

Klem
Netta

Tove `blogg verden sa...

Sååå fin snuppe strikk ja :D Hærlig :) Jeg strikker heller ikke, men har klipt av en genser og tredd på 3 glasslykter ;) Koselig:)
Ha en fin kveld
klem Tove

Unknown sa...

Aaaw, så koselig;)

Unknown sa...

Så fin, og xtra fin når det er lillemor som har strikket=))

Enjoy kortet er kjøpt gjennom idrettslag. koster 250:)) så verdt siden det er mange fiiine butikker /kafeer man kan bruke det på =)

Sjekk enjoyguide.no om det er noen i nærheten som har det=)

Takk for gratulasjon ang jobb, jeg har utdannelse innen fiskeindustrid. Så min nye jobb er på Madam Bergen.. Liker godt 07-15 jobb og fri helg..

Anonym sa...

Fantastisk Line :) At du kom på det er jo bare helt supert ;)
Dette var lekkert :)

Kos deg på ein skikkeleg haustkveld♥

Klem

Sweet Chili . sa...

Hei Line:) Så fin strikk. Ekstra gøy at det er snuppa di som har strikket! Og de Tine K glassene er jo nydelige... Me like!

Det var kjempekoselig på bloggtreffet, men jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg fikk snakket mer med deg. Kanskje vi treffes hos Hviit om ikke lenge?

Jeg deler gjerne kylling på spyd oppskriften! Sender mail så fort jeg får litt tid. Her har vi nemlig blitt forkjølet og syke alle mann. Antar at det er barnehagelivets små gleder som slår til;)

Ha en fin ny uke og takk for alle de koselige ordene du legger igjen hos meg. *SMILER STORT*

Klem, Pernille

Lises hjertegleder sa...

sweeet :)))
klemz

bella-beline sa...

Hei du:))

Ja akkurat når jeg kommer til strikking så kan ikke jeg det heller...
Og på lik linje som deg, så syns jeg at denne "strikke-tenden" i interiøret er sååå fint...
Der var du heldig du...så fint det ble!!!
Snilt av henne å gi det til deg da.

Veronica

Anonym sa...

Det ble veldig fint, Line!! :) Så gøt at det er lille snuppa som har laget det også da!! :)♥ Klem ♥

Hjemme hos meg sa...

Superkoselig snuppestrikk!!!

Klem :)

Mona Christin sa...

Oj, så fin. Du trenger ikke å kunne strikke du når du har en snuppe som kan. Veldig sjarmerende når barn har laget og, synes jeg.

Klem Mona C

Øyeblikk sa...

Er ikkje nåke som kan måla seg med snuppe-strikk altså! Det blei kjempe fint :) Om eg skulle prøvd meg på å strikka så hadde eg nok svetta på meg dødningskaller - ingen hjerter her i gården - for strikking det kan eg IKKJE.

Klem Eli

Sivs verden sa...

Å,så fin!!:)

Klem

ANETTESHUS.COM sa...

Herlig:)) KJEMPE-koselig!

Klem klem
ANETTE

Jatte sa...

Så fint:) OG ekstra kos når det er ei snuppe som har strikket det også da;)

Ha en fin uke, Line:)
Klem Jatte!:)

Tonerose sa...

For en vakker blogg du har!!

Åh, dette var jo helt genialt! Supert tips!! :o)

Ønsker deg en HERLIG uke!!

Stor klem!

Brit Strikkenerd sa...

Så flott det ble, snuppa ble sikkert kjempe stolt av å lage noe så flott:) GOd ide som jeg tar med meg til førjulsaktiviteter her i heimen:) Takk for at du deltar i min julegavekalenderlotteri:) Kanskje blir du en av de heldige:)

Lillekatt sa...

Så fint det ble!! Hehe, jeg er håpløs på strikking selv, så stort sett ender det med at mamma bare overtar prosjektet og strikker ferdig, så hun slipper alle spørsmålene om hvordan det skal gjøres fra meg! Hi hi!!


Ha en herlig tirsdag!

Divamamma sa...

Så fint det ble:-) Stas!

Line-Mari sa...

Takk førr kooseli kommentar inne te mg!=)
Og førr ein nyydeli blogg du har!
Klæm Line-Mari<3 (Jah, vi må jo næstn ha d fineste navne!:p)

salige lavendel sa...

Koselig å ha snuppestikk rundt lysglasset =)

h.espe sa...

Kjempeherlig snuppestrikk det der!!

Nyt dagen ♥

Klem fra Hildegunn

Myke minutter sa...

Knallfint! Jeg har samme problem som deg, elsker strikk både i interiør og klær, men egne håndarbeidskunnskaper er det så som så med! Pst: Liker bambien i headeren din ;) Ha en herlig tirsdag! Klem

Drøm sa...

Kjempefint ble det:) Nå er det oppskrift på focacciaen min på bloggen:) Klem Julie

Cecilies Lykke sa...

Noe så herlig! Må le, her er det kidsa som må trå til for at mor skal få høsthygge i heimen. Blir jo ikke koseligere enn hjemmelaget snuppepynt! Supersøt:-) Klemmer fra meg

sa...

ågg, så koselig. Det ble kjemepfint. Jeg har strikket to slike trekk selv og skal få sydd de sammen :O)

Nyt tirsdagskvelden!

Carinaklem

Anonym sa...

Kjempefint er det!
Kos deg med masse lys i høstmørket :)
Klem

ELIN sa...

Så flott og stemingsfult det ble. Høres ut som dere hadde en super bloggtreff også. Ønsker deg en ny fin uke. Klemmer fra Elin

Heddas gode grunner sa...

Så heldig du var da! :) Det ble jo kjempefint!
God uke ønsker jeg deg også! Her nytes ferie :)klem