lørdag 2. april 2011

♥ God lørdag ♥

En tåkete og trist vårdag ble tilbragt på kjøpesenteret;-)
Hadde litt og fikse da minstemor skal til Danmark med skolen på mandag!
De skal være borte i 4 dager og skal besøke sin vennskapsskole, fast tradisjon på skolen at 6. klasse drar... De skal sove i Danske hjem, spennende;-)
Hun gleder seg selvfølgelig VELDIG, det er værre med mor!
Valuta er vekslet, litt nytt til garderoben og gave til vertsfamilien er klart...


 

Litt bilder fra mellomgangen i 2. etasje, en lang tynn gang med masse dører...
Her blir det stadig byttet pynt - akkurat nå er det råååsa som gjelder;-)
Den rosa Tilda-frøknen har flyttet ut av heimen og er på vei til ny eier, sammen med søsteren, hihi Den skjønne lille engle-bamsen er kjøpt i Krakow, der var det en HERLIG butikk full av vakre bamser
Den lille posen med engel på har jeg vunnet på give-away for lenge siden! Bokser fra Greengate og falske roser, hihi

Ønsker alle en herlig Lørdag!

Klem Line


39 kommentarer:

sylvia sa...

hei. men å vakkert, du er flink å pynte,
det er litt rart ja når de unge skal på tur, husker de første gangene mine var vekk noen dager..men det går så bra atte..
ønsker deg en nydelig helg.
klem fra sylvia

ennahs lille hjørne sa...

Åij, hørtes spennende ut med Danmarktur for minstemor:) Artig at de får på en slik tur, da lærer de nok masse + masse morro:) Men skjønner at det er litt værre for mammaèn,hihi men det går nok fort over;)

Så fint der var i gangen din.
sender deg en liten mail... vil gjerne ha en liten tilda jeg også;)
Ha en fin helg.
Klemmer

Mamsens hus sa...

Så fint du har pyntet i gangen din. :)
Der er som regel mor som kjenner det mest når de små skal ut på tur. ;)
Men de kommer hjem med masse gode opplevelser og mor er en erfaring rikere. :)
Ha en videre fin lødag! :)

Whitebite sa...

den som hadde hatt en slk vakker entre!
vår gang er helt håpløs, og umulig å møblere og dekorere! flinke du!

Gry sa...

Hei du vakre! Herlige innlegg og bilder du har laget i det siste! Vakre smykker, helt etter min smak ;) Koselig med påskegult, får lyst til å finne frem litt her også jeg, takk for inspirasjonen!

Koselige bilder fra gangen med de søteste råååsa ting ;)) Jeg blir bare mer og mer glad i råååsa jeg altså! Åh, litt trist for mor når vesla skal på tur, men tipper hun gleeeder seg veldig ;) Stas når de kommer hjem da <3 Nyt helgen videre kjære deg! Klemklem

Anitas Interiør verden sa...

Heisan takker for hyggelig kommentar inne hos meg,setter pris på de.
Flott pyntet i gangen din,artig å flytte rudt på ting.
Her reiser elste datter på fem dagers tur til Scottland blir jo rart at hun ikke er hjemme som hun pleier, men tror hun får en knall fin tur sammen med skole kammerater/venninner.

Ønsker deg og dine en flott helg
Klem Anita

Fossestua sa...

En dag på kjøpesenteret når været er trist og grått hørtes veldig fornuftig ut ;)
Koselig hylle i gangen din, og den lille bamsen var supersøt!
Ønsker deg og dine en flott helg :)
Klem fra Lise

Anonym sa...

Å så spennende med Danmarkstur!! Men skjønner at det er litt hardt å sende de søte små på tur!!
Nydelig stæsj i gangen din♥

Fortsatt god helg :)

Klem

Sivs verden sa...

Så fint du har pyntet i gangen din!:)
Tusen takk for koselig kommentar hos meg:)

God helg!

Klem

Frøken Anker sa...

Bare rolig. Vi er søde mod børn i Danmark :-)

Hav en dejlig kveld. Vi har haft 20+ i dag. Dejligt

Klem

Line Elisabeth sa...

Hei:)
Så nydlig du har pyntet i gangen!
Kjenner meg igjen i det du skriver om når ungene reiser på klasseturer og overnatting..fikk ikke slappet av et sekund før de var hjemme igjen jeg:)Og det har ikke blitt noe særlig bedre selv om de nå er voksne..skikkelig hønemor delux..:)

Ha en fin helg!

Klem Line E.

Tommensgirl sa...

Så nydelige bilder du viser frem:) Du er jo så flink til å pynte og variere:) Ha en flott lørdag:)
Skjønner forresten godt at du gruer de litt til minstejenta skal til Danmark alene,men skjønner like godt at hun gleder seg masse:)
Klem

Myrullpiken sa...

Utrolig herlige bilder du viser:) Elsket de fargene altså:) Gleder oss til vår<3

Ønsker deg en super lørdag:) Nyt resten av helgen:)

Klemmer fra myrullpiken<3

w sa...

Så flott du har det:) Og spennende med Danmarkstur da:)

Ha en flott helg:)

W

Monica sa...

Så heldig minstemor er da! :) Sikkert fint i Danmark nå, de har nok kommet "litt" lengre mot vår der :)
En god lørdagskveld til deg :) Klemklem

Randi sa...

Endelig har jeg mulighet til å kikke innom deg igjen, ser at jeg har gått glipp av en hel del den siste tiden. Så koselig du har pyntet i gangen din, herlig den lille lykten da:)
Det er jo litt rart det der, at det som er nytt og spennende og som våre "håpefulle" gleder seg veldig til, innebærer en del blandete følelser, særlig for oss mammaene. Tror det bare er en sånn mammagreie, liksom;) Her er det ikke lenge til begge gutta skal på hyttetur med barnehagen. De drar avgårde til Kvamskogen en tirsdags morgen, og kommer tilbake fredag ettermiddag. Eldstemann har jo vært avgårde to ganger før, så han er en erfaren hyttefarer, men litt værre er det med minstemann som er bare 3 1/2 år... Lille gutten til mamma, kan du vite;) Men det går nok helt sikkert kjempebra, og det tror jeg at det kommer til å gjøre med jenten din også:) God tur til henne!!
Klem, RM

Unknown sa...

Så nydelig du har pyntet i gangen. Så innmari kost ut :-)
Så moro med Danmarks tur! Jeg har også en liten snuppe i 6. klasse. Stedatter da ;-) Kan tenke meg det er stas og hun gleder seg. Er jo kjempe flott at skolen får til å arrangere en sånn tur for de :-)

Ha en fin lørdags kveld!

Klem ♥

Torill sa...

Eg elsker slike små hyller som mann kan bytte ut pynten på:)
Ei slik Tilda-frøken skal eg ha meg!! Har ønska meg leeenge. Har vore inne på shopen din og kikka, må berre bestemme meg for hvilken... Og det var jammen ikkje lett, var jo like fine alle:)
God tur til minstemor og fortsatt god helg til deg:)
Klem fra Torill

Gunn Merete sa...

åååå tilda mi <3 gleder meg til hun og søstra kommer <3

Hanne Mette sa...

Så spennende for jenta di! Hun kommer nok til å få det kjempegøy, men jeg forstår godt at det er litt ambivalent for mor. Ha en koselig kveld!
Klem fra meg

♥ Netta ♥ sa...

Så spennende med Danmarkstur for snuppe - også for mor skjønner jeg :-) Koselig å handle litt nytt til turen og ikke minst hyggelig for vertskapsfamilien med en gave.

Så nydelig det var i gangen din. Jeg ser at du har samme hylle som jeg har kjøpt i gangen - fra Skeidar. Jeg har enda ikke fått kjøpt kroker til å ha under hyllen, de du hadde var kjempefine. Nydelig Tilda og herlig bamse.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld Line!

Klem
Netta

ELIN sa...

Du har så mange nydelige ting. Søte bilder. Håper det går bra når jenta skal på Danmarkstur. Ha en fin søndag. Klemmer fra Elin

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei Line!
Så fine bilder av lillegangen :-) Den bamsen var nydelig, sånn fikk jeg lyst på.
Så spennende med tur på Vesla, kan tenke meg det er spennende...

Så nydelige smykker du viser under her, ble litt forelsket i det peace smykket.

Veldig koselig at du vil komme på bloggtreff, det blir noe av - enorm respons!

Ønsker deg en finfin lørdag!
klem

MissMette sa...

Hei Line
…og god lørdagskveld til deg ღ …og såååå koselig å titte innom deg, du har så mye fint! Jeg skal ta meg en tur innom shoppen din i kveld å titte litt også, lenge siden nå… Hørtes spennende ut med Danmarkstur, men skjønner veldig godt deg også – ikke alltid like lett å slippe barna sine av gårde :) Nydelig pyntet i gangen din her, drømmer meg litt bort her jeg ;) Ønsker deg i alle fall en fortsatt fin kveld og helg. Stor klem fra Mette

Martilie sa...

Så spennende med tur, men jeg skjønner at det verker litt i mamma's hjerte.. :)

Nydelig pynt og rosa er herlig..

Og skjønne gule fugler under her.. Herlig!!

Nyt kvelden og god søndag!

Klem fra Tove

Tino sa...

Så koselig du har pyntet!
Høres gøy ut med Danmarksturen, men kjenner til hvor tøft det føles å sende de avgårde.
Ønsker deg en fin søndag!
Klem T

Frøken Anker sa...

Da vi var børn, havde vi også pennevenner i Norge. Det var spændende. Og vi besøgte også Norge på et tidspunkt.

God tur til din datter
Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Spennande med Danmarkstur då. Mest for mor kan eg tenke meg;)
Fine bilder frå gangen din. Tildaene dine er så flotte!:)
Ha ein nydeleg dag!
Klem:)

Lillan sa...

du har et herlig hjem:) masse koselig nips og pynt:) tusen takk for koselig kommentar. Huff ja det koster endel alt dette merkeinteriøret:) Jeg begynte med å kjøpe i det små, ønske meg her og der, ønske meg penger, og plutselig hadde jeg da litt i løpet av 5 år med samling:)
Nå unner jeg meg noe som jeg vil ha en gang i mnd:) Jeg har også sydd en god del tildaer, og solgt en hel del:) Nå har jeg ikke tid lenger..pga studier:( men når eksamen er over og sommern kommer da skal jeg sy litt igjen:) gleder meg!! Dine tildaer er så fine:) de får ulike personligheter allesammen, det er så artig, man blir litt glad i dem når man sitter å syr dem. Kose deg med sying og pynting. Klem Lillan

Barbros lille atelier sa...

Så koselig du har det i gangen! Mye nydelig pynt!

Spennende med Danmarkstur, men det er nok verst for mor, ja:-)

Mandler skålder du ved å legge de i lett kokende vann i noen minutter. deretter siler du av vannet og kniper av skallet:-)

Klem

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei Line :)
Hvor skal din datter?

Ja, det blir spennende å melde seg på ditt gavedryss også ;) Gøy med mange premier!

klem Anita

tinemor sa...

Hi, hi
Ja, nattåpent så det ut til.
Bytta litt tall jeg, men nå er det rett :-))

Klem

Hannepålandet sa...

Så fin pynt da:) Vårlig med rosa:)
Riktig god tur til jenta di, blir nok spennende for henne:)
Klem

Kari-Anne sa...

Tusen takk:)
God tur til lillemor! Dette blir nok spennende for a mor å :)

Flotte mellommgang-bilder! Nydelig Tilda, som alltid:)
Ha en riktig fin ny uke:)
Klem

Franske drømmer sa...

Flinka :))
Nydelig pyntet gang :)
Skjønner godt at lillemor gleder seg til tur- blir en opplevelse for livet! Moro :-))

Ønsker deg og dine en fin kommende uke!

God klem!

Unknown sa...

Så artig med Danmarkstur! Skjønner godt at hun gleder seg! (litt mer enn deg...;))
Lenge siden jeg har vært inne hos deg! Skal bli godt å ta de daglige bloggrundene igjen, detter jo helt av lasset når man ferierer sånn midt i uka...;P

Nydelige Tilda'en! Jeg kommer snart med en ny bestilling, må bare bestemme meg for fargen først;) Bamsen var kjempesøt, en hel butikk med bare bamser altså???

Ha en fin ny uke, Line! Jeg er straks tilbake på mine daglige besøk! ;)

KLEMKLEM! ♥♥♥

Jeanette sa...

Koselig blogg!Masse inspirasjon fra en Tilda og interiør fan til en annen:)Legger meg til som følger:)

Thelma Louise sa...

så koselig bilder.:-) stas med dansketur for minstemor.:-) kanskje ikke like stas for mamma ? nå i mobil tlf tid er det vel greit.:) Husker min dro på feriekoloni første gang..mobil = forbudt..ikke det at jeg var så bekymret, men bare så nysgjerrig hvordan det gikk. Hun var ikke så begeistret for feriekoloniet etter at hun kom hjem, det var utedo og dessuten fikk man ikke ha med mobil..eeee....tenk så deilig, en mobilfri øy med utedo noen vakre sommerdager.:))eller kanskje det var en annen måte å si at hun savnet mamsen.:)

en fin dag til deg..giveaway hos meg om du vil være med)

klem

lillpastill sa...

Hei på deg..

Har dere fått prøvd dere på telyskortet? De er jo helt supre.. :)

Ønsker deg en fin start på uken!
Klemmer fra meg