onsdag 13. april 2011

Påskeforberedelser ♥

Nå er snart påsken her!
Og det skal bli godt med noen deilige dager sammen;-)
Håper virkelig været viser seg fra sin beste side...
Slik at vi kan være masse ute og kose oss  



Vi har litt påskepynt med pastellfarger, som Greengate og Maileg...
De to øverste eggene i kurven lagde vi ifjor med Maileg servietter;-)
De andre er kjøpt!
Og under hyllen henger to Greengate egg;-)
Dette er pastellutgaven som sagt!
Vi har også endel gul påskepynt...
Jeg fikk nemlig streng beskjed i fjor om at påsken, den skal være GUL!
Og vi har jo så masse herlig pynt fra ungene var små... 
Søte gule kyllinger
Og fiiiine, malte egg;-)

Den gule pynten kommer på fredag, da starter påsken for oss;-)

Ha en finfin Onsdag!

Klem Line

42 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Maileg pynten er så søt!♥ Vi reiser alltid på fjellet i påsken så det blir ikke så mye pynting her. Det som er av pynt er det ungene som står for . Gule dorull og isopor kyllinger. Veldig stas for dem. :)
Klem fra Hanne Mette

Vivian sa...

Ja de maileg eggene var veldig søte, og jeg liker godt de fra green gate også:)
Ikke så mye gult her heller ennå, og min 3 åring fikk male noen egg i går, og det ble en salig blanding av alle slags farger:)
Ønsker deg en fin onsdag!
Klem
Vivian

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

NYDELEG påskepynt Line:)
So fint laga til og stillt fram!!!Akkurat slik kunne eg tenkt meg det her også;)
Såg året`s egg frå Maileg, men likte dei mykje betre i fjor.Har det rosa som du har...
So fin den lysestaken også!!! Vekeleg ei fryd for auget det stillebenet du har gjort♥

Slit litt med det gule i hus eg også.Kræsjar liksom med alt det andre...Pyntar berre kjøkkenet til påske,so eg skal bruke det eg har, tradisjon tru...Og visst er det stas å ta fram det små barnehender har laga☺

Ha ein fortsatt fin dag søte du♥
Klem frå Mette.

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei solstråle ! ♥

Herlige påskeegg hos deg, vårlige og fine. ♥ Og man kan jo ikke se forskjell på de du har laget og maileg sine, like fine alle sammen. Kjempesøte ! ♥ Og de GG eggene og boksen drar jeg kjensel på, hihi... Og har akkurat det samme selv. ;)

Nå er det så deilig ute igjen, håper det varer og varer... ♥ Og her gleder vi oss til påskekos alle sammen. :)

Ha en nydelig vårdag Line, kose deg ! ♥

Stor klem fra Anette

Tommensgirl sa...

Så fin påskepynt:) Så flink du er,synes de du har lagd er minst like fine som greengate sine.
Her går det også mest i gul påskepynt,det meste har Aleksander lagd.. Gutta her i huset synes nemlig påskepynt skal være gul,men jeg har da fått sniket inn litt annet opp gjennom tiden også:) Blir nok pyntet i helgen her:)
Ha en flott onsdag,søte deg:)
Klem

Anonym sa...

So herlig påskepynt♥
Er ikkje so glad i gult eg, men litt blir det jo ;)
I dag vart det rosa tulipaner♥

Ha ein superduper dag! Her skin sola og alt er på topp ;)

Klem til deg

De små øyeblikk sa...

Mine favoritt egg fra maileg, er bare såå flotte! Liker bildene fra bloggen, mye vakkert! Gleder meg å følge denne videre ;)

Ha en superflott onsdag, klem Kjersti

Mie fra Mies Mirakler sa...

Kjempesøtt med påskeegg i pasteller :) Blir minimalt med påskepynt her i år, men ungene må nok få et egg hver før de drar på påskeferie, så får jeg anskaffe meg et stoooort egg til meg selv som skal være hjemme alene! ;D *♥*

lenapenas-verden sa...

Kjempefin påskepynt.Godt å vite at det bare et par dager til ferien starter. Håper på fint vær på fjellet.

Her kom det gule tulipaner i hus i dag. Sammen med gåsunger. Det blir eneste pynten her siden vi reiser bort hele påsken.

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så deilige pasteller! Me like :)
Har kjøpt meg påskeegg fra GG i år, og noen fra Maileg. De kommer også frem snart :)
Ja, har jo noe som barna har laget her også og det må naturligvis fram!
Skal til min pappa og grave fram påske-pynt korga mi i helga...Har så mye lagret her og der at jeg holder på å bli sprø!

Ja,ja :) Hvis jeg ikke finner det, får jeg vel bare kjøpe litt nytt, hihi :)

Ha en fiiin vårdag Line :)
Klem Anita

Fossestua sa...

Kjempesøte påskeegg, og den lysestaken din var RÅLEKKER! Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt den?
Ønsker deg og dine en strålende dag :)
Klem fra Lise

Barbros lille atelier sa...

Nydelige påskeegg! Så fine de var de som dere hadde laget selv!
Kjempesmart å dekorere de med Mailegservietter. Takk for tipset!

Jeg liker best pastellfarget påskepynt, men det blir nok noen gule innslag her og:-)

Klem

Cecilies Lykke sa...

Så herlig med pasteller. Det faller veldig godt i smak hos meg fremfor for mye knallgult. Takker forresten for utrolig hyggelig kommentar, skjønne deg:-) Ha en nydelig dag! Og vips, snart er påsken her. Lovely. Klemmer fra Cecilie

Piulfen sa...

Nydelig mailegpåskepynt du har. Deilige pastellfarger det er på de. Ønkser deg en god dag. klem

Bodil sa...

Skjønn påskepynt, nydelig pyntet av deg.
Må få meg noen maileg egg, er så fine.
Klem Bodil

Line Elisabeth sa...

Nyyydlige påskeegg, så vakre pastellfarger!!
De eggene du har laget selv er jo like fine som de kjøpte..ser ikke forskjell jeg:)

Også lurte jeg på fargen du har på veggen..kan jeg spørre hva den heter? Så nydelig..akkurat en sånn gråfarge jeg har lyst på til kjøkkenveggene:)

Ha en fin kveld!

Klem Line E.

Hildemor sa...

De eggå var knallskjønne:), alt påskepynt trenger ikke være gul;).
Fin fin lillelørdag til deg
Klem

melis sa...

Hei:) Tuuuusen takk for koselig kommentar hos meg:)
Så utrolig koselig det ser ut hos dere - jeg er jo en smule svak for pasteller vet du, så dette ble jeg inspirert av<3 Det er deiiiiilig å tenke på at Påaskedagene nærmer seg, ikke sant?

Klemmmm:)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei Line!
Så nydelig påskepynt du har.. jeg er ikke så glad i gult, så de pastelleggene du har der, de var midt i blinken for meg :-)

Ønsker deg en nydelig onsdag!
Klem

Anonym sa...

Påsken er nydelig i pastell farger!
Klem

InstatreffNorge sa...

Så fine maileg egg vennen:) Nydelig med pastellfarger:) Kjempefine de dere har laget også:)

Syns påskepynt er finere enn julepynt jeg, har alltid elsket påsken:)
Nå er det snart laaange eggefrokoster og enda lengre lammemiddager:) hihi..

Nyt kvelden snuppis:)

Klem klem

♥ Netta ♥ sa...

Så nydelige egg du viser. Det var jo ikke mulig å se at noen av de er kjøpt, mens de andre har dere laget selv - kjempefine. Jeg synes påsken både kan være i pastellfarger OG gul. For meg minner nemlig påsken meg om at det nærmer seg våren og hva passer vel bedre da enn sarte pastellfarger :-) Jeg må nok investere i noen nye egg, tror faktisk ikke jeg har ett eneste pynteegg i huset...

Ønsker deg en fin kveld!

Klem
Netta

h.espe sa...

Så koselig du har pyntet til påske - flotte farger, og akkurat passe mye synest jeg...;o) Nå gleder jeg meg masse til å vende nesen hjemover til Nordfjord og påskeferie - skal bli deilig med over en uke fri!!!

Super uke videre til deg!

Klem fra Hildegunn

Martilie sa...

Så koselig!!! Skjønne egg :)

Og selvsagt skal også de gule tingene frem. Masse koselig pynt fra Barnehage, SFO og Skole her også..

Nyt dagene og den forestående påsken..

Klem klem fra Tove

Kari-Anne sa...

Så herlig Line:) Pastelleggene var skjønne:)

Må nok gjøre huset klart til påske her å:)

Blir godt med fri- nyt den!

klem :)

Unknown sa...

Så fine de Maileg eggen var! Jeg er visst ikke så begeistret for gult jeg heller, og så lenge ingen andre av husets beboere gjør krav på gul påske, så sniker jeg meg unna;)
Men jeg kjenner på meg at jeg vil ha noen GG-egg - hihii:))

Og gjerne også Maileg, men det er jo ikke i handelen her oppe. Får kjøpe på nett så jeg har til neste år. På salg kanskje! ;)

Ha en fin kveld snuppa!
KLEM

Bekka sa...

Nydelige egg, søte mønstre og pastellfarger :)
I dag fikk jeg gaven fra Tinn-Per, kjempefornøyd!
Klem fra Bekka

Heddas gode grunner sa...

Jeg liker pastell-påskepynten din!! Maileg-eggene er så søte. Så fine de du har laget også var! Smart! Kos deg med påskepyntingen -jeg kikker nok snart innom igjen :)
Klem fra Hedda

Marianne With Nor sa...

Utrolig skjønne egg, både kjøpte og lagde!

Fotobagene varierer litt i pris, se på hjemmesiden. Nå er jo dollarkursen lav, og så kan du få 30% off dersom du lager et blogginnlegg:-) men så kommer toll i tillegg da. LEKRE JA??!?!

Klem klem

ELIN sa...

Superskjønne påskegg, og alltid sjarmerende med det barna har laget også. Ønsker dere en knall fin påske! Klemmer fra Elin

Just a Little Vintage sa...

Tusen takk for fine ord=)!
Så herlig påskepynt og så koselige bilder!
Ha en deilig påskeferie=)!

Klemmer!

hobbyvimsa sa...

Nydelig påskepynt Line!!

Ha en fin torsdag!!

Klem Linda

Mona Christin sa...

Hei.

Søte egg og koselig å pynte med.

Er heller ikke så veldig fan av gult jeg heller, men det får bli litt og det kommer til helgen.

Ha en fin morgendag, søte du.

Klem Mona C

Gunn Merete sa...

tss :P skulle hatt stolen selv på rommet mitt jeg.. hihi.. ;) de var suuper søte! men tenk å fått dem i pastell rosa a :O
du.. kan du sende meg adressen din på mailen min? ;)

Jeanette sa...

Maileg påskepynt er så skjønt,fant min frem idag også:)Imponert over at du lager kjolene på Tilda'ene dine på frihånd,de har du virkelig dreisen på ;)Har så lyst å sy noen fugler å pynte med til påske,men får improvisere litt;)

Jatte sa...

Nydelige egg og det er SÅ fint med pasteller!
Jeg foretrekker det fremfor skikkelig gult, men er jo sant - påsken er jo GUUUUL - er nok viktig når man har barn det ;)

Jeg håper også på supert vær i påsken,
deilig å sitte ute, grille og bare NYYYYTE!

Ha en flott dag, skjønne du -
Klem Jatte♥

Marit ♥♥♥ sa...

Nydelig påskepynt!! Og nydelige bilder at et flott hjem som vanlig :)

Vi får se hva det blir til med pynt hos oss i år. Vi er aldri hjemme, men i år tok vi ferien før påske siden den var så sein.

Ja, jeg ble minikjendis for en dag iallfall :) Barnebilder er ikke alltid like lett å få til, men jeg har vel skjønt at de trenger ikke stå rett opp og ned og smile for at bildet skal bli bra (selv om jeg OFTE tar meg i å prøve å stille dem fint opp alikevel...)

Klem Marit :)

♥ Netta ♥ sa...

Ja, jeg har faktisk alle tingene stående ute hele tiden og hittil (bank i bordet) har alt fått stått i fred. Nå skal det sies at vi bor i en blindvei med lite trafikk og tingene på trappen er litt skjult fra veien.

Dørmatten tror jeg kom inn forrige uke og de hadde flere igjen når jeg og kjøpte min på Kremmerhuset på Ski storsenter i går. Med en pris på kr. 199,- synes jeg det var et riktig så bra kjøp :-)

Ha en fin dag i solen!

Klem
Anett

Maren - Vår lille verden sa...

Så fin påskepynt=)=)=)
Her har eg begynt litt sjølv;) Men blir ikkje så veldig mye gult, men litt må til=)

KATRINES INTERIØR sa...

Å så nyyyelige påskeegg :) Blir koselig i neste uke, ikke lenge igjen nå! :) Ha en kjempefin helg! Klem fra Katrine

Villasol sa...

Så fine påaskeegg! Påsken må ikke være gul Den kan være i den fargen vi ønsker oss. Hi,hi.. Nydelige bilder du viser.
Ønsker deg og dine en riktig god og solfylt påske!
Klem Ingunn

Villa Drømmeverden sa...

Maileg har flotte egg! Selv har jeg skaffet meg GG sine egg, har jo de i butikken:)
Jeg er ikke glad i gult, men jeg tåler gult til påske:)

Klem fra Margit