onsdag 27. april 2011

♥ Hverdagslykke ♥

Påsken er definitivt over!
Det er opp tidlig om morningen...
Stressende, kjappe middager...
Treninger og kamper...
Kveldsmat...
Sove!


Og slike dager er det flest av, de kalles hverdager...
Og i og med at de er i flertall gjelder det og lære seg og nyyyyte de:-)
Med frisk frukt kommer vi langt, da holder vi liksom litt lenger...
Og med været som er for tiden blir det jo faktisk HVERDAGSLYKKE
 
 
Ønsker alle mine skjønne bloggiser en finfin Onsdag!
Håper dere kjenner på hverdagslykken i en travel hverdag dere og;-)

Og takk for så utrolig flotte og mange, herlige kommentarer dere legger igjen -
Jeg blir såååååå GLAD av det;-)

Klem Line

36 kommentarer:

Jatte sa...

Mmmm, dette så Nydelig ut♥

Veldig viktig å ta vare på både hverdagene og kroppen!!;)

Kos deg med frisk frukt og nyt kvelden -
Klem Jatte♥

Bittelille villa/Jennifer sa...

Hverdagslykken er kanskje den viktigste lykken ja - man må skape sin egen lykke i de små tingene:) Din hverdag høres akkurat ut som min (bortsett fra at vi ikke har barn), men jeg prøver å lage litt enkel kos hver dag - frisk frukt i en nydelig bolle er et herlig eksempel:)

klem klem

liven sa...

Det er hverdager det er flest av...og liker de aller best :o)
Frukt må vi ha....hver eneste dag!
Grattis til heldige vinnere under her :o)

ha en fin kveld :o)

Monica sa...

Så sant så sant, viktig å ta vare på hverdagene :) Kjekt å ha frisk frukt fremme, blir straks enda mer fristende når det blandes synes jeg :) Vi er så heldige på jobb at vi får levert frukt et par dager i uken, og det forsvinner FORT! :)
Kos deg med hverdagene :) Klemklem

Sivs verden sa...

Helt enig,viktig å ta vare på hverdagen:)
Å,glemte helt å melde meg på gavedrysset ditt,men ser det kommer flere:))

Ha en fin onsdagskveld:)

InstatreffNorge sa...

Du er så vakker og god, og sprer så mye glede her i blogglandia:):) Tenk hvor mye glede du sprer på hjemmebane da:)
Viktig å nyte øyeblikkene ja, absolutt flest hverdager, og det er derfor vi koser oss ekstra i helga:) Uka flyr jo veldig fort, snart fredag igjen:)

Nyt kvelden snuppa:)

Klemmer

Henriettes hus sa...

Så enig !

Sitter akkuratt å knasker på et eple, så DEILIG etter en påske med for mye godteri...

Som alltid like kjekt å komme inn på bloggen din, blir rett og slett glad av å lese innleggene dine <3

Ha en super onsdagskveld.

Klem Henriette

Sonja frå Sunnfjord sa...

Kjekt at du vil vere med på det vesle lotteriet mitt:)
Fin blogg du har - så sprudlande av glede og godt humør!! Eg kjem gjerne på besøk igjen:)
Forresten eit voldsomt gavedryss du har for tida...
Sonja ♥

Vivian sa...

Herlig med sånne positive innlegg:) frisk frukt og solskinn et helt klart hverdagslykke!
Klem fra Vivian

Randi sa...

Et herlig, forfriskende innlegg!! Takk for påminnelsen, det trenger man innimellom:)
Ha en fin-fin kveld♥
Klem

Tove `blogg verden sa...

Tuuusen takk for premien som kom i går : ) Salt&Pepper bøssene var nydelige : ) !! Har laget et innlegg i dag : )
Kos deg med alt det gode
klem Tove

Bodil sa...

Jeg må bare si at du skiller deg ut blant bloggerne, alltid positiv og legger igjen hyggelig spor!!
Det er en glede å følge deg, Line!!

Ha en finfin onsdag du også!
Ps: Hverdagen er kommet her også, men siden jeg enda er i permisjon er det ikke like hektisk enda...

h.espe sa...

Ja, det er hverdagene det er flest av, så det gjelder å nyte dem!!!!

Lavendelen min har jeg stående ute, men nå har vi ikke hatt frostnetter på en stund, så da går det helt greit. Blir det derimot meldt frost, tror jeg at jeg tar den inn om natten!

Ønsker deg en fin kveld, og en fortsatt flott uke!

Klem fra Hildegunn

Gry sa...

Hei!
Takk for påminnelsen!:) Skulle mange ganger ønske at døgnet hadde flere timer og at jeg ikke trengte søvn... ;) Kjenner alltid på at jeg ville vært mer med ungene, mer med mannen osv.
Jeg legger meg til som følger hos deg:)
klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Noen hverdager er litt vanskeligere å sette pris på enn andre, som i dag med knallende migrene, men så har man likevel de som har det mye verre. Frisk frukt går det mye av her i huset også, det er alltid herlig og forfriskende :) *♥*

♥ Netta ♥ sa...

Jeg er så enig med deg Line. Det gjelder å finne de små gledene i hverdagen og nyte disse, hvis man ikke klarer det får man ikke mange lykkedager. Og bare det å kunne glede seg over fersk, deilig frukt gir ordentlig hverdagslykke. Herlige ord og flotte bilder som vanlig :-)

Klem
Anett

Lappeline ♥ sa...

Jeg er så enig.....godt med hverdager og at hver og en dag blir godt tatt vare på...
ha en fin kveld
Klem

Linda - HJERTEHUSET sa...

hverdagen er jo det som gjør helga til ein fest:-)
Prøver så godt vi kan å stresse ned og nyte hverdagen også siden det er som du sier de det er flest av. Levende lys og en god kopp kaffe på kvelden er min hverdagsglede
Klemklem:-)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

So sant som det er sagt!!!!
Nyt kvardagen og all den herlege frukta ☺
♥Mette

Martilie sa...

Flott innlegg!!
Hverdagslykken er den aller viktigste :)
Prøver å være obs på det HVER dag..

Frukt er både lekkert å se på og viktig for både små og store. Er ikke så flink selv, men barna spiser masse frukt :)

Nyt kvelden..

Klem fra Tove

Unknown sa...

Ikke alltid like lett å sette pris på hverdagene, men disse kloke ordene fra deg skal jeg legge på minnet;) Et innlegg til å bli glad av;)

Nattinatt:)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei du skjønn!
Sååå koselig innlegg som fikk meg til å smile i dag :-) Det er hverdager det er flest av og det er de vi må omfavne!

Ønsker deg en herlig dag!
Klem

sandra sa...

Fiint innlegg!! Å friatende bilde! Jeg lurer ofte på hvorfor jeg ikke spiser mer frukt! Det er jo så godt!! Takk for alle fine ord på bloggen min! Jeg er desverre ikke så flink og flittig på komentarer hverken her eller der... Det tok så mye tid- men innimellom har jeg et lite rusj;) Håper du får ei fortsatt fin uke:)

HjemmeKos sa...

Jeg elsker hverdager- det er jo også de som gjør at det er så herlig å ta helg.. ;) Vår og sol gjør hverdagene bare enda bedre!!! Love it ;) Ha en fortsatt fin uke !

Mona Christin sa...

Hei.

Hverdagslykke for meg er når vi kan sitte rundt bordet og spise middag alle 4. Blir ikke så mange av de i en travel hverdag hvor vi spiser på rundgang. Ellers blir det kvelds sammen iallefall.

Klem Mona C

ide-puffen sa...

Fint skrevet. Hver dag en fest....hverdag en fest :)Ja det er dem som faktisk er livet alt annet er bonus eller minus. Og med sol og frukt blir det knall. Kos deg "fruit of the loom" hi hi.
Natt natt (laaaang dag i dag)

Heddas gode grunner sa...

Det var greit å begynne på jobb igjen etter en god ferie, men hverdagen innebærer en god del mer stress. Det er som du sier viktig å kunne glede seg over det. I dag har jeg fridag, så da skal jeg nyte dagen fullt ut! *smiler* Solen skinner, så det blir ikke vanskelig! Ønsker deg en fin, fin torsdag også :) Gled deg over de små ting :)
klem

Kort og Søm sa...

Ja, hverdagslykke er viktig! :O)

Takk for hyggelig hilsen hos meg,
ja de boksene kostet ikke mange kronene.
(de tjener nok ikke veldig mye de som lager de, men de er nok heller ikke så dyre å lage tenker jeg)
Ha en fin dag!
Klem Fredrikke

Anonym sa...

Kvardagslykke er det beste ♥
Ha ein fin dag Line :)

Klem Anita

Unknown sa...

Heisann hoppsann!!
Jeg har bare brukt ett håndkle ja, som jeg har brettet dobbelt;) Kjekt!

Ha en fin dag, sunshine!
KLEM

Eline sa...

Det er i hverdagene man må lære seg å kose seg, for det er jo de det er flest av :)
Nam, frisk frukt er splended, særlig nå i varmen.
Ha en flott dag.
Stor klem

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Ja, man skal ta godt vare på hverdagslykken :)
Må bare bli flinkere til det!

Hverdagslykke er også å få koselige kommentarer på innlegg fra deg og alle andre ;)
Ha en god dag Line!
Mange klemmer fra Anita

Unknown sa...

Så sant, så sant:)
Viktig å tenke over i blant!

Ha en flott uke:)
Klem Linda

Thelma Louise sa...

Hej.:-)

deilig med hverdag igjen syntes jeg..og uken er jo kort, så før vi får snudd oss er det helg igjen.)

terrassen kan bli frodig og deilig som bare det..) litt store potter med små trær, eller bare blomster..) bare fantasien som setter en stopper...:)

kos deg og nyt solen.)

KLem

Tommensgirl sa...

mmm..elsker frukt:) Hverdagslykke er den beste lykken:)
Ha en fin dag,snuppa:)
Klem

Silje sa...

Hos meg er det faktisk litt unntakstilstand. Med "mannen" borte og eksamenstid, lengter jeg etter hverdagen! Og når den kommer tilbake igjen, skal jeg love å nyte hvert sekund av den :)

Ha en fin (hver)dag :)

Klem fra meg