mandag 4. april 2011

♥ Stoff og stil ♥

 Endelig har Stoff & Stil kommet til Oslo!
Det var på tide;-)
♥  Og FOR en butikk...
Hylle på hylle med vakre stoff!!
Fikk shoppet med meg litt i dag, skulle egentlig bare titte... 
Men det går rett og slett ikke an og BARE titte der, hihi;-)


Litt rosa, litt blått, litt lilla, ruter, striper, blomster, sløyfer...
Kjenner at jeg faktisk er litt forelsket i S&S;-)
 
Nå skal det sys litt, har fått flere bestillinger på Tilda i det siste - gøy det!

Ha en fin dag!

Klem Line

31 kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei du skjønne!
Jeg kjørte faktisk forbi der i dag og lurte på om jeg skulle svinge innom, men jeg tok til fornuft. For som du sier, det er umulig å bare titte :-) hihi!

Gleder meg til å se hva du ender opp med å lage av alt det vakre du har kjøpt!

Klem

ELLEMELL sa...

herlige stoffer!
ja vips, så har man burkt mye lengre tid på S&S enn man hadde tenkt- så masse fint der!

kjekt med mange bestillinger da:)
klem ellemell

sylvia sa...

hei.
så nydelig stoff du har kjøpt deg, nå blir det noen nydelige Tilda jenter..
ha en fin kveld min venn,
klem fra sylvia

Tommensgirl sa...

Å så gøy:) Elsker stoff og stil, men sant som du sier,går ikke ann å komme tomhendt ut derfra nei..
Så fin stoff du har kjøpt deg,For å ikke snakke om perler,blomster og sløyfer (hvis jeg ikke ser helt feil) Gleder meg til å se hva du tryller frem av dette,flinka:)
Klem

Whitebite sa...

Merker det godt.. love is in the air - hos Line♥♥
er du stoffavhengig..muligens..kanskje?!
eller bare forelsket kanskje..
klem;o)

Emma og mamma sa...

Nydelige stoffer! Spent på hva du tryller frem av disse fargene :)

Ha en fin uke!
Camilla

Hjørnestein sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ennahs lille hjørne sa...

Hmmm... det var visst jeg som skrev den komentaren som ble slettet av Hjørnestein.
Hadde glemt å logge meg ut av den bloggen etter at jeg hjalp søstra mi med den... jaja så skriver på nytt her.

den butikken er bare å bli forelsket i ja. Vi har den heldigvis her i tr.heim også:) de kjenner meg igjen i butikken og de lurer hver gang på hva jeg skal sy nå;)hihihi... smule stoff avhenig ja blir når man går der å ser..
Ser?? eheee det går vel alldri an å bare se i den butikken!!

Jeg gleder meg på den NYDELIGE guardian angeltildaen jeg venter i posten :)
Klemmer

♥ Netta ♥ sa...

Så masse herlig du har fått med deg fra Stoff & Stil. Jeg har faktisk aldri vært i butikken i Oslo, kun i Drammen og det blir alltid så dyrt at jeg må prøve å bruke litt av det jeg har før jeg drar :-O Blir nok en tur nå på vårparten når jeg har fått igang litt mer produksjon. Pratet akkurat med svigermor og puten falt veldig i smak, hadde visst skrytt av den til noen venninner - koselig :-)

Ha en fin kveld Line!

Klem
Anett

Gry sa...

Så flott da! Flink du!! Delikate og lyse farger, tenker det blir mye fint ut at det du skal lage ;) VI har Stoff & Stil i Drammen, men jeg er ikke så ivrig med symaskinen så må innrømme at jeg ikke akkurat løper ned dørene der.. he he.. Kos deg med syingen og ha en fin uke videre kjære deg ;) klemmer fra meg

Vilmershus sa...

Å så mange fin stoffer du har kjøpt deg, spent å se va du skal sy av dem:)Flink du er!!
Jeg er ingen racer på symaskinen-men jeg gikk amokk i dag og la inn ei lang bestillig fra Stoff og Stil-fikk nemlig så flotte kataloger fra dem i posten. Ble så inspirert av putene Husfruens memorarer hadde sydd her om dagen. Så nå skal Vera gjøre ting hun ikke kan:):)

Kos deg med symaskinen og ha en fin kveld.
Hilsen Vera

Hegeslilleboble sa...

Heldige du, skulle ønske vi også hadde en slik butikk i nærheten! Flotte stoff!

Hildemor sa...

Heldigen deg som har fått s og s i nærheten:),
venter på at min pakke skal komme i posten;).
spennende å se hva du skal sy:)
Klem

Lappeline ♥ sa...

Ja kjekt med stoff og stil i nærheten...men det kan bli dyrt.....har sagt det er alltid billig der men det er helt til du kommer til kassen
Fin morgendag til deg
Klem

Bekka sa...

Var der for en måneds tid siden jeg også, utrolig masse flott der altså, veldig inspirerende butikk! Kjempefine stoffer du har kjøpt deg :)
Klem fra Bekka

Alven sa...

Hei :-)

Åh jeg vil også bo i oslo!! og gå på stoff og stil OFTE :-) :-) Har aldri vært på en fysisk butikk..kun handlet gjennom nettet..og glad er sikkert lommeboken for at jeg ikke bor i nærheten av en butikk :-) hehe :-) mye vakkert! Og selvfølgelig anbefaler jeg deg til andre bloggvenner :-) du er jo kjempeflink!! :-)

Ønsker deg en flott uke :-)


Klem

Jatte sa...

Blir spennende og se hva du får tryllet frem av dette ;)

Ønsker deg en strålende Tirsdag,
Klem Jatte♥

FruHellstrøm sa...

Ser jo ut som at du har fått shoppet og kost deg masse;) Nydelige stoffer du har funne:)
Vi har jo S&S i Kr.sand, så det er jo ikke så langt unna:) Men har aldri vært der enda da:)

Har en liten award til deg inne hos meg:)

Ha en nydelig uke Line♥
Klem Tina

villanyfiken.se sa...

Åh, det visste jag inte, så supert! Tyckte det var lite långt att åka fra Ytre till Drammen... =)

Caroline sa...

Nydelige stoffer du hadde kjøpt...Du er jo superflink på symaskinen,så tenker du tryller frem både det ene og det andre med disse stoffene:)Ønsker deg en super uke:)Klem Caroline

Cecilies Lykke sa...

Jeg er enig! Jeg gikk meg helt vill i alle de fine stoffene. Glad jeg ikke var der for å handle så mye stoff, for jeg ble helt satt ut av hvor mye det var å velge i. Jeg skulle ha mest små-stæsj av andre ting. Og når jeg skal tilbake for å handle stoff må jeg nok ha gjort meg opp noen tanker i forkant.

Håper du har det bra! Love your blog:-) Klem fra Cecilie

Siljes Hobbyrom sa...

Nydelige stoff!!
Elsker også denne butikken ;))

Gleder meg til å se hva du tryller frem! ;)

Ha en fin dag!
Klem

ide-puffen sa...

Gratulerer. Er det ikke fantastisk å rusle der inne? Joohoo. Mine to favoritt butikker er Stoff og Stil og Biltema.
Fine stoffer og stæsj du har kjøpt.
Klemmers

CamillasVilla sa...

Stoff og Stil ja... Like umulig å komme ut derfora tomhendt som på Ikea, er min erfaring! :)

Supersøte stoffer - vårlig og delikat!
God tirsdag ønsker jeg deg!
Klem Camilla :)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så utrolig mye fint stoff og de fargene da..nyyydelig:)

elinjosefine sa...

Så gøy. Det ska jag legge på minnet om jeg ska kjøpe stoff!!

Ønsker deg en fin kveld!!

InstatreffNorge sa...

Så mye fint stoff snuppa, nydelige pastellfarger:):)
Må jo være som i en godisbutikk for deg som er flink til å sy:)
Gleder meg til å se resultatet:)

Kos deg med tirsdagskveld:)

Klemmer

Stines Hjem - Livet på landet sa...

JEg vet, det er så gøy at de har kommet til Oslo!! Man får bare lyst til å kjøpe med seg en hel haug, bare fordi stoffene er så fine å se på, hihi..

n i n a s hjem sa...

I KNOW, and I LOVE IT!!!
Har vært der maaange ganger allerede.
En av dame kommenterte "hehe, ja..du er en av de faste du"
Hun husket meg og datteren min fra første dagen vi var der.
Lilletupp (4 år) gikk bort med en tøyrull "Jeg skal ha seksti centimeter av den her" hehe :)

Ha en fin kveld.

Klem Nina

Unknown sa...

Så herlig! Jeg er så svak for fine stoffer, selvom jeg ikke evner å lage noe av dem. De er jo pene i stabler også?! hihii;))

KLEM til deg Snuppa!

Eline sa...

Å, så mye fint! Må ta meg en tur snart. Får kjøpt litt til å lage småtterier til dåpen og sy nye putetrekk her hjemme. Åå, får vann i munnen av alt dette :p