søndag 17. april 2011

Made with love ♥ In love with Greengate

Etter inspirasjon fra Ida med den flotte bloggen Put it in a box,
har jeg laget armbånd av restestoffer i skapet;-)
Syns det ble kjempefine... 
Rett og slett tynne stoffstrimler som er flettet sammen og hengt på en charm...
På endene er det hemper til feste;-)
En genial idè spør du meg!
Ta turen innom Ida du og, det er MASSE herlig inspirasjon og hente;-)
Lucky me!
I går fikk jeg pakke i posten;-)
Jeg har vunnet nyyydelige Greengate-egg og servietter!!!
Pakken fikk jeg av Henriette med den KJEMPEFINE bloggen Henriettes Hus!
Tusen takk!

I dag er det varmt og godt i været, men ingen sol...
Så da blir det rydde og vaskedag;-)

God palmesøndag til alle mine herlige bloggiser;-)
Klem Line

35 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så søte armbånd du har laget! Sånne har jeg lyst til å prøve meg på også. (NÅ husker jeg hva jeg glemte å kjøpe i hobbybutikken, endestykker! hehe) Kjempeskjønne egg og servietter du har vunnet også, gratulerer så mye til deg :) *♥*

hobbyvimsa sa...

Hei Line!!

Skjønne armebånd,slike fikk jeg også lyst på...

Gratulere med flott premie..Det er velfortjent:) at du også får litt tilbake:)

Ha en fin vaskedag og palmesøndag:)Vaskes her også:)

Klem Linda;)

Bodil sa...

Kjempegøye armbåndet, så enkelt men allikevel så lekkert.
Alltid gøy m pakke. Passa jo bra med litt ekstra påskepynt.
Ha en finfin søndag.
Klem Bodil

Størstepia sa...

Det var jo både lekkert og enkelt!:-) Man kan få så utrolig mye god inspirasjon ute i blogglandia:-)!

Grattis med GG egg og servietter, for en flott giveaway du vant!

Ha en herlig palmesøndag!
Klem fra størstepia

Jeanette sa...

Kjempe fine påskeegg.Lurt det de

Jeanette sa...

..r med armbåndene.Gøy aktivitet sammen med barn,
:)Har masse rester liggende,nå har gi masse å ta oss til i påsken.Takk for tipset!

Ha en fin søndag:)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei på deg!
Skal si du har vinnerlykke :-) Nydelig de armbåndene du har laget, veldig søte!

Påskeegget fra Green gate var rett og slett vakkert!

Ønsker deg en finfin søndag!
Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Utrolig søte armbånd. Så flink du er. Moro når en finner inspirasjon og idéer fra andre blogger. Ofte tenker jeg: ah... Hvorfor tenkte jeg ikke på dette selv??

Ha en fin dag. Her er det skyfri himmel.

Klem Mona C

Tommensgirl sa...

Hei:)
Så søte armebånd du har laget:) Kjempe fine:)

Oj,du har skikkelig vinnerlykke du:) Kjempe fine egg:)

Ha en fin søndag:)
Klem

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så fine armbånd Line! Det var smart :)

Heldige du vant fiiine GG egg! Jeg har kjøpt disse selv i år, kjempefine :)

Ha en fortsatt fin søndag :)
Klem Anita

n i n a s hjem sa...

Greengate er nyedelig :)
Vi spiste lunsj i parken i dag, og da var min matboks i samme greengatemønster med, LOVE IT!

Ha en fortsatt fiiin påske :)

Sukkertøy for øyet sa...

..ditt skjønne kreative vesen ;)
* l i k e r *

...Grattis med vinnerlykke også!
HERLIG :)

...Kose deg masse ikveld snuppeliten ;)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
SÅ herlige egg du fikk dæi da. De va helt nydelige.
og de armbåndan du har laga va jo kjæmpefin. EN lur ide for å bruke restestoff på:)

tinemor sa...

Så søte bånd!
Klem

Silje sa...

Nei, for en god ide! :) Og så fine dine ble! Takk for tips til en fin blogg!

Og gratulerer med nydelig premie! :)

Ønsker deg en riktig god påske! :)

Stor klem fra meg

Anonym sa...

Kjempelekre armbånd, du er jammen flink! Skikkelig sommerlige! Greengate er sjarmerende og søtt. Du er jammen heldig som vant! Eggene har jeg selv, og skal snart fylles med påskegodt!

Ha en strålende påske! Hilsen fra ny følger Helle

Tino sa...

Kjempesøte armbånd!
Ønsker deg og dine en riktig flott påske!
Klem T

Unknown sa...

Så flotte armbånd du har laget, skikkelig flink!! Og så heldig igjen med giveaway. Nydelige Greengate egg. Lurer på om jeg skal kjøpe meg noen slike i morgen viss jeg finner:-) Da blir det shoppingtur!

Ha en god palmesøndag

Klem Agnes

Henriettes hus sa...

For noen alldeles herlige armbånd <3

Så fantastisk gøy at du ELSKER green gate du også. Da kommer du til å kose seg med eggene i påsken du også. Kan tenke meg du gleder deg til å fylle dem me snop til helgen ;)

Håper dere har hatt en superduper dag.

Bloggen din er bare suuuuuuper, blir så glad av å komme inn her <3

KLEM Henriette

Liv Elin sa...

Søte armbånd du har laget - morsomt tips !
Har ikke vært innom her før , men kommer gjerne igjen ! :)
Ha en fin palmesøndag !
Liv Elin :)

Anonym sa...

Gratulerer, de var kjempefine :)

Kristin sa...

Kreative, skjønne jenta! Så fantastiske fiiine armbånd. Falt helt pladask for det rosa jeg da:-)Jeg også bare elsker Greengate. Det er så sommer for meg. Har kopper og tallerkner i det, og har planer om å investere i litt nytt når det blir enda varmere i været. Her har vi dratt fram grillen og debutert med grillmat i sola... Jeg heiter i fjeste, og har fått masse fregner. Våren er fantastisk! Ha en fin ukestart- så snakkes vi snaaaart snuppa. Klemmer fra Kristin

ide-puffen sa...

Mega fine flotte armbånd. Me like to make tooooo. Og eggene er så søte.
Kos deg videre du kreative.
Klemmers

Unknown sa...

Så søte armbånd!
disse GG eggene har jeg hengt på påsketreet(!) mitt idag, de er sååååå fine:) Tror ikke jeg kommer til å pakke dem bort etter påske, de er da ikke sååå påskete?! Eller?! ;P
Har jo ikke lyst til å gjemme dem bort i ett helt år...;)

Ha en fin ny uke, vennen!
KLEM

♥ Netta ♥ sa...

Så flotte armbånd dere har laget, nydelige farger og kjempesøt charm. Heldige deg som har vunnet så flott egg fra GG, jeg så etter disse også hos Dorothea, men fant ingen. Da får jeg heller se om jeg finner noen på salg etter påske ;-)

Ønsker deg en fin påskeuke!

Klem
Netta

Maruska sa...

Kjempe fine bånd!!!
Heldig du som vant de søte påskeeggene.
Håper du har hatt en herlig Palmesøndag.
Klem Marie :)

Unknown sa...

Takk for de søteste ord, Line;)

Ja vet du - denne krukken har jeg flyttet rundt overalt i huset, for den trivdes ikke noe sted. Til slutt ble jeg møkk lei og satte den bare på badet for å få den ut av syne og sinn for en stund. Og gjett om den trives da! Helt merkelig, men slik har den stått nå i sikkert et halvt år!

Kos deg masse i morgen, og send gjerne litt sånn derre fregnevær nordover;)

KLEM!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så søte armbånd! :) Og så fint du har påskepyntet!!

Jeg er ikke gul selv, og det er ingen påskepynt her i huset. Kjøpte en høne i fjor, den har stått på trappa i over et år nå. *ler*

Tror jeg må kjøpe jordbær i morgen jeg gitt.... Mmmmmmm...♥

Håper dere får en flott påskeuke - og at du har gode dager!

*klem*

Anonym sa...

what a lovely win they are gorgous eggs,lucky you

Hjørnestein sa...

Åij, så stilige de armbåndene var! dette må prøves ;)

Åpent^hus sa...

fine armbånd og påskeegg
god påske til deg
hilsen
Åpent hus

sa...

Så utrolig søte armbånd. Tror jeg må prøve meg på noen selv og skal også ta en titt om bloggen hvor du hentet inspirasjonen fra :)
Nyt det fantastiske været :)

Klem Carina :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Heia :)

Vi kjøpte gruppen vår på Montér, tror de har de på de fleste byggevarekjeder. Er fra RKC. Eneste minuset: Det ser ikke ut til at de er glad i kvistlakk, de heller. ;P Kommet frem flekker i løpet av vinteren ser jeg!

June sa...

Kjempefine! Skikkelig vårlige og så gøy når det er hjemmelaget!:)
Takk for fine ord om ganga vår!
Skohylla er en fra Ikea som jeg har malt og putene kjøpte jeg på jysk for 20kr sk tror jeg!:)

Håper du har fine påskedager!:)

klem

Karoline sa...

Hei Line:)) De armbåndene var skikkelig herlige!♥ Syntes du skal legge de i din blogshop jeg;)) *hint hint* :))) Koselig kommentar fra deg på påskevalpene:)) dere får kjøpe dere en dverg, de er fantastiske hunder:)) ♥
Ha en strålende påske!:))

Klem Karolinemor...