fredag 15. april 2011

♥ Gul påske ?? ♥

For et par dager siden viste jeg mine Maileg og Greengate egg!
Pastellpåske;-)
Nå har det kommet litt gult og litt hjemmelaget i kurven;-)

Jeg må innrømme at jeg liker gult til påske!
Det er liksom det som er påskefargen;-)
Men de siste årene har jeg og fått øynene opp for nostalgisk pynt!
Og dermed ble det laget noen duse, offwhite med blonder og dill;-)
Er litt koselige de og!


Hvordan pynter dere til påske?
Finnes det noe gult;-)




I morgen blir resten av pynten hentet frem...
Da kommer gule kyllinger og andre flotte ting som ungene har laget opp igjennom årene, tror aldri jeg blir lei av de nei...:-)
Og påskeeggene, de små malte!
Jeg elsker de, og vi har egg fra 1999 og til 2010!
Kanskje vi må male noen i 2011 og?
Spørs om jeg får med ungdommene på det gitt... men det er jo lov og prøve:-)
Trollhasselen kommer til og bli såååå flott med alle eggene på...
Bare vent, så skal du få se, hehe!

Vi har ingen planer for påsken, men at vi skal kose oss, det er det ingen tvil om!
Det blir deilig mat, godis og sikkert noe besteforeldre-besøk;-)

Ha en knallfiiin fredag! 
Klem Line

PS: Det kommer nok en ny premie i gavedrysset i løpet av påsken og, så følg med!!!

40 kommentarer:

Eline sa...

Jeg har også gått til innkjøp av mer nostalgisk pynt, både til jul og påske, men enig at man MÅ ha påskefargen også. Det blir liksom ikke påskepynt med mindre noe gult er inni bildet.
Ha en flott fredag.
Stor klem <3

Unknown sa...

Å så koselige egg- Jeg må alltid ha litt av det som er vanlig i norske hjem- som påskepynten fra bhgen- men blir alltid innkjøp av nye ting og, liker å ha påskegg framme med snop så gjestene kan forsyne seg selv hvis de vil ha noe.. Og litt gult må det jo være;)) Ha en fin påske, klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

De nostalgiske eggene var nydelige! De likte jeg kjempegodt!

Vi har ingen planer i påsken, annet enn at vi skal låne ylva litt :-)

Ønsker deg en deilig fredag!
Klem

Fossestua sa...

Så mange fine du har laget! Elsket det gule, selv om gult ikke er min yndlingfarge. Så dekorativt med den fine fjæren og hilsenen :)
Kan jeg låne et av bildene dine (linker selvfølgelig til deg) til innlegget som jeg hadde for en stund siden om dekorering av påskeegg? Prøver å samle linker og bilder til så mange bloggere som jeg kan, som har laget slike egg :)
Ønsker deg og dine en riktig god påske :)
Klem fra Lise

♥ Netta ♥ sa...

For noen flotte egg du har laget Line, nostalgiske og vakre. Jeg hadde planer om å få laget noen denne uken jeg også siden jeg nå bare jobber 50%, men dagene flyr. Jeg får prøve igjen neste uke når jeg bare skal jobbe mandag. Har du kjøpt eggene på panduro? Jeg syntes nemlig de var ganske så dyre så jeg lurte bare på å kjøpe egg på Nille eller noe sånt...

Jeg er veldig glad i gult til påske så her er det mange gule kyllinger, men i dag måtte jeg kjøpe meg etpar Maileg egg og de er bare SÅ fine :-)

Ønsker deg en herlig påske!

Klem
Netta

Anonym sa...

Heisann søte du ...!

Innom for å ønske deg en fin påske
og noen herlige dager
håper solen kommer og varmer
oss alle som en ...!

Nydelige påskeegg, smelt ...!

klem til deg

Anonym sa...

Kjempefin pynt du har laget♥
Eg er jo ikkje så glad i gult, men syns jo såklart at alt det gule som dukker opp frå skulen og barnehagen er fint da :)
Så her er det påskepynt i absolutt alle farger og varianter ;)

God påske til deg og dine, men bloggest nok i påsken også ;))
Har ikkje så store planer her heller ;)

Klem

Alice Frantzen ★ sa...

Oii så fin påskepynt! <3
SV:Takk for det=) Ble kjemppe fornøyd.
Ja kjempe nydelig skjenk.

Ønsker deg og dine også en herlig påske!

Klem Alice

mona.z sa...

Så flotte bilder du viser. Nydelige egg du har laget:) Det sniker seg nok inn gult i form av blomster, og kanskje jeg finner frem noe av barnas kunst. Skal ikke pynte så mye til påske, litt fri og litt jobbing på meg i påsken, ønsker deg en fin påske:)Puuh..her ble det mye "påske" i kommentaren;)))

Tommensgirl sa...

Så nydelige egg:) SÅ utrolig flink du er Line:)
Ha en super fredag:)
Fin headeren din ble,påskegul:)
Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Åååå, so nydelege, nostalgiske egg du har laga!!! Veldig JDL:)

Og gult vart fint her hos deg Line ☺
Skal pynte kjøkkenet i morgon.Må tørke litt støv fyrst i kveld;)
Gleder meg mest til å fylle i påskeegga;)))

God helg♥
Klem frå Mette.

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg
Klart vi må ha gult til påske. Bittelitt iallfall. Det hører med det. Det blir nesten som jul uten rødt hvis ikke.

Her har jeg bånnfyrt nå i ettermiddag og det resulterer i at bikinisesongen starter nå i kveld he he

Håper du får en koselig kveld. Klem fra Elin:)

Vivian sa...

Ja litt gult blir det til påske, sammen med andre vårlige farger:) Og ungene kom hjem i dag med selvlaget pynt - den var gul altså:) Trollhassel har vi plass, og vi skal pynte en grein på utsiden.
Men mest av alt er godteri-fylte påskeegg jeg gleder meg til:)
GOD påske!
Klem

Myrullpiken sa...

Såå nydelig eggene var:) De rett og slett elsket jeg:) Selger du de også?

Jeg er så glad for å si at akkurat du er en av vinnerene av vår give away:) Hvis du sender oss din adresse på stinesofie_malterud@hotmail.com
så sender vi pakken til deg så fort som mulig:)

God påske ønskes fra oss:)

Klemmer fra Myrullpiken<3

Mary-Anne sa...

Kjempeflotte påske egg :)
Ha en flotters helg & påske

Mona Christin sa...

Hei.

Hos meg blir det enkel påskepynt med gule tulipaner, kvister, gule og hvite lys på fat. Så jeg tar ikke helt av, men litt er kost.

Ha en fin helg og tvi tvi.

KLEM Mona C

Hildemor sa...

Knallfine påskeegg du har laget:), kanon skjønne:).
Gul påske her, elsker gult jeg så det passer jo perfekt:).

Superfin påske til dere.
Klem

Tove `blogg verden sa...

Såååå nydelige egg du har laget : ) Og headeren din var også helt nydelig!!
Nyt dagene fremover : )! Vi er kommet på hytta, og jeg har internett ; ) Men det er bare flaks!
Klem Tove

June sa...

Så utrolig flink du er! Kjempefine egg!!:)

Håper dere får en strålende helg!

klem June:)

mary-ann`s verden sa...

Gult blir det sikkert nok av i påsken, men de nostalgiske egga med blonder er kjempefine! :)

Det er siste år på minstemann i barnehagen, så da blir det liiiiiiiiiitt mindre gult og hjemmelaget i hus.

Ha en strålendes helg!
klem

Henriettes hus sa...

Så utrolig fine påskeegg. Må ha litt gult til påske, helt enig i det :)

De eggene med blonder på likte jeg SUPERGODT <3

Vi pynter med greengate egg, noen rosa egg på en trollhassel, og masse påskeliljer <3 Det gjør susen :)

Ha en fin fin påske. Kos dere med finver, grillings og familiekos.

Klem Henriette

InstatreffNorge sa...

Nesten så jeg gleder meg til til Lilja begynner i barnehagen og kommer hjem med masse nydelig pynt:)

Gleder meg til å se trollhasselen din:) Min henger der med fire små egg jeg har lagd selv;)

Nydelige bilder vennen, I love it;) Ønsker deg deilige påskedager med dine kjære:)

Klem Lise

Unknown sa...

Såååå koselige egg! Jeg klarer ikke å bli komfortabel med gult hjemme hos meg selv, noe jeg virkelig må prøve å gjøre noe med... har sett sååå mange fine innlegg i dag med lekker og GUL påskepynt!
Men påskepynting blir det; jeg har nemlig vært å kjøpt meg GG egg idag, og noen andre små som matchet;) Tenkte å ta med meg ungene ut i morra og finne gåsunger som eggene skal henge på. Spent på hvordan det blir, og ikke minst; hvor jeg skal gjøre av det!! ;)

Ha en deilig lørdag;)) KLEM

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Så fint pynt og lidt gult skal der være til påske - især når det er så fint som hos dig ;o)
Håber du får en fantastisk påske sammen med din familie - klemTina

Villa Drømmeverden sa...

Gule tullipaner har havnet i en fargerik GG mugge her i huset, til tross for at jeg ikke er så glad i gult. Men det er da påske:)

God helg til deg!

Klem fra Margit

Martilie sa...

Så koselig pynt!
Kjempekoselig med hjemmelagd og årgangspynt fra barna :) Her er det litrt av alt :) Og akkurat i påsken spes det på med gult - hører med til påskestemningen!

Vi reiser nordover på hytteferie (håper bare værutsiktene snur... ;)

Nyt en deilig helg og flott påske!

Klem til deg fra Tove

Jeanette sa...

Så mye fint du viser:-)
ikke så mye gult her på hytten.,det eneste gule er masse tulipaner:-)
Men litt ana påske pynt har jeg jo men d går ikke i gult!!!
men påske følelsen er her:-)
Ønsker deg og dine en fin fin PÅSKE å så håper vi sola skinner hele uken:-)
Klem

MissMette sa...

Hei Line
Titter innom for å ønske deg en fiiiiiiin helg :)
Nydelig påskepynt, og gleder meg til å se en pyntet
trollhassel ღ så fint....
Jeg også skal være hjemme i påsken, så jeg titter
innom igjen snart ;) Stor klem fra Mette

Lill sa...

Hei snuppa..lenge siden jeg har vært her inne nå..
Så masse flotte premier du har lodda ut i det siste,og jeg som ikke har fått det me meg:(
Her går det i jobbing..jeg har 5 dager igjen nå før neste fri dag..som blir skjærtorsdag og da er bhg stengt og alle kidsa er hjemme,så blir ikke akkurat fridag:)
Skal prøve titte innom deg igjen snart..
GOD PÅSKE!
Klem fra Lill

Anitas Interiør verden sa...

Hei Flott påskepynt du har, koselig.
Ønsker deg en riktig god påske håper dere får noen fine dager sammen.
her blir det hjemme påske

Klem Anita

Christin sa...

Kjempefine egg! Hjemmepåske er deilig og særlig med det været som er spådd på Østlandet, vi får håpe de har rett.
Er ingen stor påskepynter, men litt skal frem i dag.
Ha en super helg :)
Klem

Hasigamas mamma sa...

Nydelig pyntet! Gult må det være til påske, synes jeg! :)
Kos dere uten planer i påska! :)
Klem
Lise

Miss Wond by BB sa...

Hei!
Takk for kjempekoselig kommentar fra deg:))

Virkelig lekre påskeegg du har her:) God påske.
Hilsen Bente:)

De små øyeblikk sa...

Heisan :)

Innom for å ønske deg en god påske! Kjempeflotte påskeegg, koser meg med bilder fra denne flotte bloggen....

Klem Kjersti

Lisas hjem og skatter sa...

nydelige egg :)

ha en kjempefin dag :O)

klem/lisa

ide-puffen sa...

Hei og hopp
Jeg er ikke noen pastellpåske dame. Men knallgult er kult. Og jeg synes det er koselig å sette fram barnas pynt. Stas for dem at jeg gjør det. Stolte barneøyne er koselig.
Kos helg videre søte du.
Klem

Jeanette sa...

Kjempe koselig påskepynt,fint når ikke alt er knallgult.Men kommer som ett søtt innslag:)Liker så godt de fine fuglene du syr,må prøve meg på går sånt jeg også:)
Resten av påskepynten kommer nok frem her i huset også nærmeste dagene.

Ha en fin helg:)

Bekka sa...

Så nydelige de eggene var!
Jeg må også ha litt gult til påske :)
God søndag og god påske!
Klem fra Bekka

Chic - Romantique sa...

SÅ nydelig påskepynt!! Disse må jeg kopiere når jeg skal lage påskepynt (om det blir i år eller neste..) Ha en strålende påske, Line!

Anne på landet sa...

Hei hei:)
Jeg har prøvd å legge inn kommentar hos deg noen ganger uten og lykkes :(
Men i dag gikk det!
Nydelige bilder og masse inspirasjon!
Falt helt for de eggene med tau og fjær..Lekkert!
Takk for titten og riktig god påske.

Klem, klem.