tirsdag 5. april 2011

NIB's utfordring - Gjør det selv ♥

NIB'S utfordring for April heter "Gjør det selv"
Veldig mange herlige bidrag som har kommet inn!
Og damer, jeg er IMPONERT over snekkerkunnskapene deres;-)
Denne bloggingen har lært meg at det ikke er noe som heter "jeg kan ikke!"
(ehhh... bortsett fra strikking og hekling da, det kan jeg IKKE...)
Nå har desverre ikke jeg noen store make-over prosjekter og vise frem, 
ei heller hjemmesnekrede møbler... 
(men tror det kommer i løpet av våren og sommeren, har mange ideèr)

MEN, jeg har sydd noen Tilda-jenter i løpet av mitt bloggeår;-)
Det er liksom min spesialitet, hihi!

Her kommer bilder av noen av de!
Og dette blir mitt bidrag for April;-)





Ønsker alle i utfordringen LYKKE TIL;-)
Klem Line

50 kommentarer:

Marte sa...

Superskjønne Tildaer, du er kjempeflink! Jeg har sydd to stykker selv og vet hvor mye arbeid det er!

Lykke til i utfordringen:)

Klem fra Marte

Unknown sa...

Søte tildaene:)
Har du bilder/eksempler på noen med tåkeblåe klær? Har sååå lyst på det;)

Mona Christin sa...

Hei.

Kjempefine. Ja, dette er virkelig din spesialitet. Lykke til.

Lite visste jeg da jeg plutselig ramlet over katalogen til S&S og det åpnet seg et mekka av idéer. Dette liker vi.

Håper vi kommer sterkere tilbake til helga mot Brann. Slår dere Stabæk så kanskje vi hjelper dere mot tabelltopp alene. Blir det 16.mai-kamp på deg da??

Klem Mona C

Hege sa...

Dette kan du virkelig...disse var utrolig fine :o)

Klem Hege

Martilie sa...

For en suuuper Tilda-produksjon :)

Lykke til i utfordringen.

Nattaklem fra Tove

drømmefabrikken ♥ sa...

Wow, så flink du er! Heier på deg:-) Klem

Anonym sa...

Herlige Tildaene dine♥
Gla eg har to av dem hos meg ;)

Lykke til i utfordringa!!

Klem

Unknown sa...

Kjempe fine Tilde figurer=)

liven sa...

Et flott bidrag!!
Kjempefine tildadukker!!

Ha en fin dag :o)

Unknown sa...

Kjempeflott!! Har litt lyst til å prøve meg selv på en Tilda - som sikkert blir om veldig lenge he he. Godt å ha drømmer;-) Heier på deg

Klemmer

FlorasFrue sa...

De er jo sååå søte!!
Enig med deg - utrolig masse flotte bidrag fra kreative damer, gøy å se:)
Lykke til i konkurransen!!
Klem

Barbros lille atelier sa...

Tildaene dine er superskjønne! Lykke til!

Klem

Villasol sa...

De var kjempefine! Dette er noe jeg ikke kan. Noe jeg kunne ønske jeg kunne. Nydelige var de. Lykke til!
Klem Ingunn

Hjemme hos meg sa...

Helt nydelige Line :) Du er kjempeflink!!

Klem Anette

Villa von Krogh sa...

Veldig fine Line!
Ha en fin dag! :)
Klem

Jeanette sa...

Takk for hyggelig kommetar hos meg:)Kjempe fine Tilda'er!lett å bli hektet på disse vakre englene.Her går det i Tildas landsted for tiden.LYKKE TIL:)

Hos Farmor sa...

Hei!
Sjekk bloggen min - og send meg adressen din ;)
Klem Martemora

micano sa...

Så fine tildadukker du har laget!! Ble inspirert av de gule fuglene dine lenger ned.. veldig fine! Jeg begynner å bli klar for påske! :-)

Knutepunktet sa...

De er helt nydelige!!!Dette har du virkelig "dreisen" på. :)

Anette Willemine sa...

Du er så dyktig! Disse er virkelig flott sydd!

Ønsker deg en glad dag!

Klem,
AW

Caroline sa...

Dette er noe du virkelig kan!!!Tildaene dine er supersøte:) Flott bidrag til NIB...:)Det er utrolig mange dyktige bloggere der ute,som er til stor inspirasjon for oss...Så kan hende til neste år at vi sitter å strikker og hekler vi og,hihi;)Ha en super onsdag!Klem Caroline

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Du er virkelig en ekspert på Tilda dukker, de er alldeles skjønne alle sammen ! ♥ Hører ofte om folk som syntes det er vanskelig og tidskrevende, men for deg går det som en lek virker det som. :)Vi har den nyeste Tilda boken her og Madeleine ønsker seg symaskin til bursdagen sin. Hun har store planer om å sy en Tilda til mamen sin, og puter m.m. til rommet sitt. ;)

Lykke til i utfordringen Linemor ! ♥

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ God vårklem fra Anette Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

PS: Tusen takk for fine ord om reportasjen. Setter stor pris på deg ! ♥

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Kjempefine! Venter bare på hylla mi jeg nå som snekker-samboeren skal lage til meg! Da kommer en ny bestilling på Tilda :) Må jo ha en med blomstrete kjole også! Eller med polkadotter eller ruter...hmm. Vanskelig! :)
Så koselig at frøkna har det fint i Danmark! Det er jo litt mere vår der enn hos oss nå, så de koser seg sikkert på tur :)
Ja, deilig med ny vogn, selv om det var bittert å kjøpe ny!
Jeg kunne tenke meg noen fugler Line :) Påske-fugler må det bli :) Har fått litt dilla på gult jeg! Har aldri likt det før, så jeg vet ikke ennå om det går over etter påske!
Har du fortsatt min adresse fra sist? Eller skal jeg sende deg en mail?

Klem Anita

ennahs lille hjørne sa...

Så fiiiine:)Skal si du har stått på.
Gjenkjenner MIN :) hun er vel ute på tur nå å regner vel med at hun kommer hjem til meg i løpet av uka :D Gleder meg til hun kommer!!

Hildemor sa...

Knallfine tildaer:), du er knallflinke å sy,
lykke til i utfordringen:)
Klem

Unknown sa...

Du vant giveawayen hos meg ;)

Klem Silje

Tommensgirl sa...

Nydelige Tildaer,helt skjønne alle som en :) Du er jo så utrolig flink også:)
Lykke til i Nibs utfordring:)
Ha en fin fin kveld.)
Klemmer

Hannes favoritter sa...

Fine Tildaene!!! Du er flink!

Klem fra Hanne

Eline sa...

Hvem trenger strikking når man kan lage så snasne damer!? Superflink er du. Ha en strålende kveld. Stor klem

Frøken Anker sa...

WOW - tøjdukkernes Barbie. Er der ikke en maskulin udgave af Tilda? En ''THOMAS''?

KLEM

Birte sa...

Line Line.. Hv a skal man med snekker kunnskaper når man kan bruke symaskinen å denne måten.. Disse dukkene er jo såå vakre..

Skulle Ønske jeg kunne trylle frem slike lekker bisker :-)

Klem Birte

Maias Fabelaktige Verden sa...

De tildaene er såå nydelig! DU er så flink!
Titter innom rett og slett for å ønske deg en fiiin kveld!

Klem

InstatreffNorge sa...

Du er jo såå flink på de nydelige Tildaene vennen:)
De er så vårlige å titte på, og jeg blir så glad av dem:)
Håper alt står bra til om dagen, og at sola skinner hos deg også:)

Lykke til i utfordringen:)

Klem Klem

♥ Netta ♥ sa...

Herlige Tildaer, et supert bidrag til NIBs utfordring. Mitt bidrag ble en hjemmesydd pute :-)

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Thelma Louise sa...

her har du mye å bidra med ja..produktiv som du er.:-) søte de er.:-) lykke til i utfordringen.)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Æi bare elske Tildadukkan dine! Har funne mæi ei tildabok, så no skal æi prøve mæi på en sån en dag... hvis æi finn mot til det;)
Klæm

hobbyvimsa sa...

Hei Line!!!

Klart du skal ha med de skjønne tildaene dine,dette er jo virkelig et godt stykke håndarbeid:)Masse lykke til!!!
Jeg er også med mine eggeglass er bare malt jeg har ikke snekkret de::)

Takk for gode ord fra deg:)Ja klart mor må ha litt får arbeidet,men som regel er det litt til mamma og mye til barna.Men må mare innrømme at denne gangen ble det litt til barna,og mye til mor.Gikk inn på vero moda og tok vist helt av:)Gøy!!

Ha en fin torsdag!!!

Klem Linda:)

Line`s MorsommeTing sa...

Hei Line:) Åh..jeg sukker igjen... du med dine utrolig søte og kreative Tildaer.. også så mange du har her da!!
.. og du.. jeg tror jammen jeg er litt forelsket i S&S jeg også.. hi,hi;))
Gleeder meg til å innta Oslo-butikken forhåpentligvis ganske snart jeg også. Nydelige stoffer og tilbehør du har funnet deg der.

Ha en super uke videre;)
Klemmer fra Line

Unknown sa...

Takk for hilsen din=)
Du er utrolig dyktig til å sy tilde figurer;)
Er kjekt å følge deg!! Ha en fin kveld!

Anne Karins Mat og Vin sa...

Ja dette er noe du virkelig kan!! Så nydelige de nye Tilda dukkene var, skulle virkelig ønske jeg var god på symaskinen.
Ha en riktig god natt:)
Klem fra meg

Villa Drømmeverden sa...

Ja den som kunne lage slike Tildaer...
Flinkis!

klem fra Margit

"En Vintage Drøm" sa...

Hei! Tilda dukkene er kjempefine.. og de har såå fint og skjønt mønster på stoffene sine!
klem til deg :)

Karna sa...

Kjempe søte Tilda dukker...lykke til ....var mange fine bidrag, jeg blir også imponert!

Jannes lille sted sa...

Hei Line!
Du lager de nyydeligste Tilda damene! Så såklart må du ha dem med i utfordringen!

Håper alt står bra til!
Ha en flott torsdag
Klemmer Janne Merethe

Tino sa...

Superskjønne Tilda-dukker, så flink du er!
Ha en fin dag videre, og kommende helg!
Klem t

Thelma Louise sa...

sjekker..:-)

Thelma Louise sa...

å ja da, sånn er det hos deg...man må skrive inn en ordrebekreftelse for å legge inn kommentar...:///
grrr...haha

ELLEMELL sa...

kjempefint bidrag da line!
alle de fine tildaene!
man må vel ikke kunne snekre for å være med?:)
klem ellemell

Anonym sa...

these Tilda dolls are gorgeous

Mary Ann sa...

I love your work! Very beautiful!